SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of Kuyt of Negredoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die moeten met z'n allen de fles zijn gegaan.
Zal dat niet een app zijn geweest? Random spelersnaam bij random club en dat daar een nieuwsartikeltje uitrolt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die moeten met z'n allen de fles zijn gegaan.
Hehe, godver. Heb blijkbaar nog steeds een zwak voor dit plaatje.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Loka vindt dit leuk.
Dat gezicht lijkt wel op de geslachtsdelen van een konijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Loka vindt dit leuk.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt genot op rule 34
En dan Immers terug in de basis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of Kuyt of NegredoAls ze straks met 10 mil voor Kuyt komen
Wat een feest
Zullen we deze nemen:quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, godver. Heb blijkbaar nog steeds een zwak voor dit plaatje.
Die zin lees ik voor het eerst.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gezicht lijkt wel op de geslachtsdelen van een konijn.
Parttime contract voor het leven. Kan hij nog profdartser worden ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan Immers terug in de basis.
Wat een gedrocht, Maar daar gingen we voor toch? Een passend huisdier?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we deze nemen:
[ afbeelding ]
Deed me denken aan zo'n tekeningetje wat kan helpen bij het seksen ervan. Maar kan even geen goed voorbeeld vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we deze nemen:
[ afbeelding ]
[..]
Die zin lees ik voor het eerst.
Denk ik.
Ik zou het geweldig vinden als Immers een topdarter blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Parttime contract voor het leven. Kan hij nog profdartser worden ook
Gewoon Oh oh den Haag als opkomstnummer tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als Immers een topdarter blijkt te zijn.
And here is Lex "The Stork" Immers
*Jodenjacht nummer gaat aan*
Lex ging er 3-0 af tegen co stompe.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het geweldig vinden als Immers een topdarter blijkt te zijn.
And here is Lex "The Stork" Immers
*Jodenjacht nummer gaat aan*
cool, even luisterenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
eerste die in me opkomen zijn
flume - holding on
disclosure - willing & able (sowieso het hele album Caracal gewoon)
mura masa - are U there?
bob moses - tearing me up
Dan denk ik aan Oh Oh Chersoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Oh oh den Haag als opkomstnummer toch
Mijn deur zat vroeger altijd meer onder de gaatjes van het darten dan het dartbord zelfquote:
Ik zou ook wel een donzig dekentje als huid willenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
"Schitterende Perzische Kater"
Ouwe glorietijdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan denk ik aan Oh Oh Cherso![]()
Waar Caland in mee deed.
Dat zegt niks. Hij kan ook niet voetballen en is toch aardig ver gekomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lex ging er 3-0 af tegen co stompe.
Dan kun je er niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |