Najib Amhali was een van de weinige waar ik vroeger om kon lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn er ook een paar die ik niks aan vind.
Freek de Jonge en Najib Amhali enzo.
Ik denk niet echt humorloos. Meer gewoon humor die dan niemand behalve jij begrijpt ofzo. Dat eerderquote:
Eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij vrouwen uit zich dat vaak erg slecht.
Dat je echt overal serieus op in gaat. Soms een beetje vermoeiend. Bepaalde mensen zouden dat misschien lastig vinden om mee om te gaan, ja. Maar je bent verder wel lief en ik kan best leuk met je praten. Alleen wat serieuzer dan met anderen. Maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarin uit zich dat precies? En zou het een beperkende factor kunnen zijn voor mij in contact?
Najib die een broodjej shoarma gaat halen niet nee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zijn er ook een paar die ik niks aan vind.
Freek de Jonge en Najib Amhali enzo.
Die is dan weer absoluut niet leukquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Najib die een broodjej shoarma gaat halen niet nee?
Hij had soms wel een paar leuke grappen maar vind hem niet meer zo heel grappig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Najib Amhali was een van de weinige waar ik vroeger om kon lachen
Wat is daar leuk aan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Najib die een broodjej shoarma gaat halen niet nee?
Ik zou niet weten welke humor dat dan zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet echt humorloos. Meer gewoon humor die dan niemand behalve jij begrijpt ofzo. Dat eerder
Mwah, cabaretiers moeten zichzelf ook niet al te intellectueel met hun humor gaan vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?
"Ja die rooie saus!!" niks man.
Shoarma wel godenvoer trouwens, maar dat geheel terzijde
Gelukkig. Maar heb wel gemerkt dat veel mensen moe van me worden. Ik ben alleen bang dat het iets is waar niet veel ruimte voor verbetering in zit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat je echt overal serieus op in gaat. Soms een beetje vermoeiend. Bepaalde mensen zouden dat misschien lastig vinden om mee om te gaan, ja. Maar je bent verder wel lief en ik kan best leuk met je praten. Alleen wat serieuzer dan met anderen. Maar dat vind ik niet zo erg.
Is ook nergens voor nodig toch.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het iets is waar niet veel ruimte voor verbetering in zit.
Er zit een groot gat tussen schreeuw/adhd humor en quasi-intellectuele humor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, cabaretiers moeten zichzelf ook niet al te intellectueel met hun humor gaan vinden.
En wat Feer zegt met serieus reageren. Is voor sommige mensen denk ik wel beetje ongemakkelijk om op te reageren als hun bericht duidelijk onserieus was bedoeldquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke humor dat dan zou moeten zijn.
Ik hou van coaches die Immers opstellen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hou van subtiele humor.
En woordgrapjes van JR.
Ik hou van kranten die Kuyt opperen bij Messi op het veld.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van coaches die Immers opstellen.
Jammer genoeg is dat voorbij
Maar dat is gewoon niet grappig. Is ook geen grap.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, cabaretiers moeten zichzelf ook niet al te intellectueel met hun humor gaan vinden.
Dat hoeft ook niet. Het helpt vaak al als mensen begrijpen waarom je daar moeite mee hebt. Als het inderdaad een autistisch trekje of iets dergelijks is. Je bent in ieder geval niet humorloos als in saai of zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar heb wel gemerkt dat veel mensen moe van me worden. Ik ben alleen bang dat het iets is waar niet veel ruimte voor verbetering in zit.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hou van kranten die Kuyt opperen bij Messi op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |