Mensen die appels eten in de treinquote:
Je lacht ook alleen om lelijke katten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Als kind begreep ik echt geen zak van humor.
Nu nog steeds nog niet de helft. Daarom haat ik cabaret ook, voel me dan dom.
Dat wij nog kunnen communiceren is een wonder, aangezien 99% van wat ik zeg een grap is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Die aap is echt heel slechtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Slecht getekend die nieuwe serie
doe je niet na met je paintsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Slecht getekend die nieuwe serie
Wow een verschil tussen ons.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind cabaret ook echt geweldig soms jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow een verschil tussen ons.
CabaretRonald Goedemondt
Jaaaaa.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow een verschil tussen ons.
CabaretRonald Goedemondt
Was best verbaasd dat je me blijkbaar nog nooit hard had zien lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je lacht ook alleen om lelijke katten.
Is toch op Comedy Central nu? Of Disney Channel ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De verhoudingen van Simba en Nala kloppen ook niet
Achtergrond enzo zien er prima uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
doe je niet na met je paints
Alleen eerste keer dat je mijn piemel zag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was best verbaasd dat je me blijkbaar nog nooit hard had zien lachen
Jeetje, dus ik kan het ook niet op mijn vrouw-zijn gooien. Kom ik erg humorloos over eigenlijk? Eerlijk antwoordenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wij nog kunnen communiceren is een wonder, aangezien 99% van wat ik zeg een grap is.
22 november komt de pilot uit (episode van een uur met ook background story over Scars jeugd enzo). En daarna vanaf januari de hele serie dacht ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is toch op Comedy Central nu? Of Disney Channel ofzo
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, dus ik kan het ook niet op mijn vrouw-zijn gooien. Kom ik erg humorloos over eigenlijk? Eerlijk antwoorden
Al zijn er ook een paar die ik niks aan vind.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind cabaret ook echt geweldig soms ja
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje, dus ik kan het ook niet op mijn vrouw-zijn gooien. Kom ik erg humorloos over eigenlijk? Eerlijk antwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |