Dat vind ik zo moeilijk. Want ik krijg geen gewicht omhoog waarmee ik zoden aan de dijk ga zetten qua opbouw.quote:
Ik snap het nut ook nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
High five. Was er vroeger bang voor, dus dat ging nooit goed.
Als je moeite moet doen zet het zoden aan de dijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat vind ik zo moeilijk. Want ik krijg geen gewicht omhoog waarmee ik zoden aan de dijk ga zetten qua opbouw.
Ik had make-up op, dat zal het grootste verschil zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zag er wel anders uit dan op je andere foto's, dus ik dacht wel even van "wtf"
Dat klopt wel ja. Ik heb ook maar 3 foto's van mezelf van de afgelopen 5 jaar ofzo. Maar ik vind selfies maken echt helemaal niks en verder sta ik er altijd ongemakkelijk op.
Serveren vind ik kut. Al die mensen die dan op jou wachten en naar je kijken. Dan raak ik al in lichte paniek.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onderhands opslaan![]()
Gewoon bovenhands en een half uur blijven staan![]()
Ik was er altijd een beetje bang voorquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serveren vind ik kut. Al die mensen die dan op jou wachten en naar je kijken. Dan raak ik al in lichte paniek.
Twee helftenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij moesten een keer korfballen.
Wat is dat een verschrikking zeg.
Zo saai met die dekkingsregels
Maar het lijkt gewoon onmogelijk ofzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je moeite moet doen zet het zoden aan de dijk
jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokje, moeten wij ook zo'n foto maken als feertje en hep?
JAquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zeg: doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou pijnlijk zijn om te zien hoe weinig reacties erop zouden komen denk ik. Ik durf het niet aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maakt wel verschil.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had make-up op, dat zal het grootste verschil zijn.
Alles behalve turnen wel prima. Unihockey is ook wel lachenquote:
Je moet het niet doen voor de likes. :$quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou pijnlijk zijn om te zien hoe weinig reacties erop zouden komen denk ik. Ik durf het niet aan.
Unihockeyquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles behalve turnen wel prima. Unihockey is ook wel lachen
Waarvoor dan wel, ik weet toch al hoe ik eruit zie en hoe Kaneel eruit ziet. :$quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet het niet doen voor de likes. :$
quote:
quote:
quote:
Wij zijn alleen niet zo schattig.quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou pijnlijk zijn om te zien hoe weinig reacties erop zouden komen denk ik. Ik durf het niet aan.
Ik weet nooit wat voor gezicht ik moet trekken. Lachen is altijd zo geforceerd en neutraal lijkt chagrijnig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt wel verschil.
Al zag je er op die andere foto's ook wel goed uit, maar keek je wat ongemakkelijk
Hebben jullie nog nooit een foto samen gemaakt dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel, ik weet toch al hoe ik eruit zie en hoe Kaneel eruit ziet. :$
ik schat jou wel in als een faggot jaquote:
doe ff normaal gekquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik schat jou wel in als een faggot ja
Is hetzelfde jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Paxcon het volgende:
Wij hadden ook een keer unihockeytoernooi met allerlei scholen uit de omgeving
met een keeper enzo
of het heette anders
floorball?
Mijn foto's zijn het best met een glas bier voor mijn mond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat voor gezicht ik moet trekken. Lachen is altijd zo geforceerd en neutraal lijkt chagrijnig.Maar als ik met Hep een foto maak dan lach ik echt, dat maakt een groot verschil.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn het best met een glas bier voor mijn mond.
[..]
[..]
Rennen was ook zo vreselijk altijd
Dat was een leuke fotoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is leuk om zelf naar te kijken, om te bewaren. Als jullie dan over dertig jaar terug kijken en denken: wow, wat waren we toen nog jong en heet. Of om aan de kleinkinderen te laten zien of zo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel, ik weet toch al hoe ik eruit zie en hoe Kaneel eruit ziet. :$
Nee, er zijn ook uberhaupt niet echt foto's van mij van de afgelopen 8 maanden denk ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben jullie nog nooit een foto samen gemaakt dan?
Werkt alleen niet heel erg op Tinder. Al heb ik weer wat gesprekken dood laten bloeden omdat ze zo humorloos op mijn geweldige gespreksopeningen reagerenquote:
Nja, de meeste doen het uiteindelijk toch om te delenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook uberhaupt niet echt foto's van mij van de afgelopen 8 maanden denk ik.
De meeste mensen zien liever een biertje dan jouw gezicht?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |