Krijg je weer allemaal van die debiele reacties van ouders enzo.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, de meeste doen het uiteindelijk toch om te delenOp FB enzo
Misschien moet je een foto maken met fok als achtergrond, met je duimen omhoogquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader zeikte dat het niet was wie ik was, omdat ik zelden in de kroeg of buiten ben
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
De meeste mensen zien liever een biertje dan jouw gezicht?
Daarom je foto alleen op FOK! postenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je weer allemaal van die debiele reacties van ouders enzo.
Nee, bedankt.
Ik dacht dat ik aardig kon tenissen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Fera het volgende:
Badminton ben ik trouwens ook wel aardig goed in. Lang geniet gedaan trouwens.
humorloze tindermeisjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Werkt alleen niet heel erg op Tinder. Al heb ik weer wat gesprekken dood laten bloeden omdat ze zo humorloos op mijn geweldige gespreksopeningen reageren
Ik zie nu in gedachten die foto voor me, en dan vind ik het al genantquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een foto maken met fok als achtergrond, met je duimen omhoog![]()
Misschien na zeven biertjes zijn de rollen omgedraaid.quote:
Oh ik vind dat wel lachen altijd, m`n oma ook altijdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, bedankt.
Tennis ook geprobeerd, maar ben daar niet zo sterk in als badminton.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik aardig kon tenissen.
Tot nu toe verlies ik altijd 6-0/6-0 met tennis van mn vriendin
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader zeikte dat het niet was wie ik was, omdat ik zelden in de kroeg of buiten ben
Mijn oma reageert altijd enorm cynisch op foto van mijn vriendin en mij op mijn vriendins facebook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lachen altijd, m`n oma ook altijdvind het wel sympathiek ofzo
En leuk voor later toch als je fotos met elkaar hebt
kan je toch samen om lachen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, bedankt.
Alleen in KPD.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom je foto alleen op FOK! posten
Het komt altijd zo debiel over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel lachen altijd, m`n oma ook altijdvind het wel sympathiek ofzo
En leuk voor later toch als je fotos met elkaar hebt
jij had mij iets beloofd hequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma reageert altijd enorm cynisch op foto van mijn vriendin en mij op mijn vriendins facebook.
Ik moet daar altijd erg om lachen, mijn vriendin snapt het nooit.
Ik al langer niet.quote:
Iedereen met die tips. Op stage proberen ze me zelfs al te koppelen aan alle meisjes die langs het kantoor lopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien na zeven biertjes zijn de rollen omgedraaid.
Moest aan Stinho en aan dit gifje denkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je een foto maken met fok als achtergrond, met je duimen omhoog![]()
wanneer krijg ik er een insoquote:
Ach anders moet ik mijn befaamde selfies van een paar jaar remakenquote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moest aan Stinho en aan dit gifje denken
[ afbeelding ]
Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen in KPD.
[..]
Het komt altijd zo debiel over.
Ik ookquote:
Mensen die je proberen te koppelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik al langer niet.
[..]
Iedereen met die tips. Op stage proberen ze me zelfs al te koppelen aan alle meisjes die langs het kantoor lopen
FOK!meetsgodquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders moet ik mijn befaamde selfies van een paar jaar remaken
Jezus wat waren die kut zeg. Leek echt 6 jaar daar.
Die is leuk jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moest aan Stinho en aan dit gifje denken
[ afbeelding ]
Boffen is echt een extreem kutwoord.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"
mag ik die foto van jou met bier zien?quote:
Ja, pijnlijk altijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"
Jij baft liever?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boffen is echt een extreem kutwoord.
Jep.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boffen is echt een extreem kutwoord.
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"quote:
Wie zegt datquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"Dat is gewoon asociaal.
Gelukkig nog geen last van gehad. Heb ook niet zoveel familie op Facebook. Mijn moeder heeft die foto nog niet eens gezien volgens mij.quote:
Die meet was best leuk ja.quote:
Verkrachting zelfs als je tong gebruikt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"Dat is gewoon asociaal.
Staat op whatsapp en facebookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik die foto van jou met bier zien?
Die ligt in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkrachting zelfs als je tong gebruikt.
Wanneer gaan we weer chillen danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meet was best leuk ja.
Had nog met wat FOK!kers afgesproken maar is wat verwaterd. Ik en het onderhouden van sociaal contact
Haha wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |