Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen in KPD.
[..]
Het komt altijd zo debiel over.
Ik ookquote:
Mensen die je proberen te koppelen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik al langer niet.
[..]
Iedereen met die tips. Op stage proberen ze me zelfs al te koppelen aan alle meisjes die langs het kantoor lopen
FOK!meetsgodquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders moet ik mijn befaamde selfies van een paar jaar remaken
Jezus wat waren die kut zeg. Leek echt 6 jaar daar.
Die is leuk jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moest aan Stinho en aan dit gifje denken
[ afbeelding ]
Boffen is echt een extreem kutwoord.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"
mag ik die foto van jou met bier zien?quote:
Ja, pijnlijk altijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die standaard familie reacties. "Twee knapperds!!!" "Wat een leuk stel!!!" "Je boft maar met hem/haar!"
Jij baft liever?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boffen is echt een extreem kutwoord.
Jep.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boffen is echt een extreem kutwoord.
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"quote:
Wie zegt datquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"Dat is gewoon asociaal.
Gelukkig nog geen last van gehad. Heb ook niet zoveel familie op Facebook. Mijn moeder heeft die foto nog niet eens gezien volgens mij.quote:
Die meet was best leuk ja.quote:
Verkrachting zelfs als je tong gebruikt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan ook tips geven als: "Als je niks weet te zeggen, pak gewoon een random meisje op straat op haar bek"Dat is gewoon asociaal.
Staat op whatsapp en facebookquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik die foto van jou met bier zien?
Die ligt in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Verkrachting zelfs als je tong gebruikt.
Wanneer gaan we weer chillen danquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die meet was best leuk ja.
Had nog met wat FOK!kers afgesproken maar is wat verwaterd. Ik en het onderhouden van sociaal contact
Haha wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |