Misschien weet je het van heel veel niet. Je moet niet verwachten dat je op straat nageroepen wordt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Het aantal vrouwen dat mij aantrekkelijk vindt, is uitermate beperkt.
Lucky youquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zei net al, ik heb daar geen last van.
Dat is geen oogafwijkingquote:
Oh lachenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet vroeg opstaan, rijles
[..]
Ik ging gister (of was het eergister?) 57, dat was hoogste tot nu toe. Hij wil morgen al rijden op autosnelweg
Gewoon een goede selectie maken van wie je toevoegt als vriend.quote:
is -14 ook slechte ogen of wel al een afwijking?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen oogafwijkingDat zijn slechte ogen
Ik bedoel dat dat meer met je zicht te maken heeftquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef Sked het volgende:
[..]
is -14 ook slechte ogen of wel al een afwijking?
Oculo Motorische Apraxiequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooh zo, wat voor oogafwijking?
[..]
Best wel, vroeg opstaan op een zaterdag is echt bagger
Wat moet ik met een autoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel dat dat meer met je zicht te maken heeft
Jehebt toch een auto?
Geen idee. Joyrides maken?quote:
Afwijzingen wegens uiterlijk.quote:
Hier kan je niet eens fatsoenlijk parkeren inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou me alleen aan een parkeervergunning al scheel betalen
Geen diepte zien lijkt me heel erg raarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oculo Motorische Apraxie
en ikkan geen diepte zien
Goed, vrouwen waar ik op val dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien weet je het van heel veel niet. Je moet niet verwachten dat je op straat nageroepen wordt.
Maar jij hebt wel de liefde gevondenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwijzingen wegens uiterlijk.
En op werk was er verkiezing knapste man. Ik heb geen stemmen gehad
Zulke verkiezingen zijn vaak meer vriendjespolitiek volgens mij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwijzingen wegens uiterlijk.
En op werk was er verkiezing knapste man. Ik heb geen stemmen gehad
Ik weet niet hoe het is om wel diepte te kunnen zien dus ik kan het je niet beschrijvenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen diepte zien lijkt me heel erg raar
Je exen en Loka tellen niet mee?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, vrouwen waar ik op val dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |