Ik zie een soort maand subscription voor $30,-.quote:
Ja, in de USA.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie een soort maand subscription voor $30,-.
moet kunnen tochquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben hem nu 2 keer op /r/tech tegengekomen
en 1 keer op /r/sysadmin
Dat klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
moet kunnen toch
zijn ongemakkelijkere subreddits om hem aan te treffen
Ja, verkeerd gelezen sowieso. Ligt eraan hoeveel flessen je bestelt.quote:
Hier zie ik vooral 2-3 euro per meal staan, en daar heb je er dan 3-4 van nodig op een dag om op te kunnen leven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, verkeerd gelezen sowieso. Ligt eraan hoeveel flessen je bestelt.
Duur zeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier zie ik vooral 2-3 euro per meal staan, en daar heb je er dan 3-4 van nodig op een dag om op te kunnen leven.
Weet niet wat jij allemaal gebruikt qua sociale mediums, hier is het fb en whatsapp. Als ik iemand niet op fb wil dan is de kans heel klein dat degene mijn telefoonnummer krijgt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Via andere kanalen had dat toch gekund?
Vind ik ook ja. Als het goedkoop was had ik het wel overwogen voor een paar dagen per week ofzo.quote:
En dan moet je nog oppassen dat je kaakspieren niet gaan afbreken wegens gebrek aan gebruik.quote:
Of 1 meal per dag gecombineerd met normaal eten? Denk dat vele mensen dan wel meer voedingsstoffen binnen zouden krijgen dan nuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Als het goedkoop was had ik het wel overwogen voor een paar dagen per week ofzo.
Gewoon kauwgom toch, is makkelijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan moet je nog oppassen dat je kaakspieren niet gaan afbreken wegens gebrek aan gebruik.
Ik dacht 5 per dag ongeveer, je krijgt per fles ongeveer 10-20% van belangrijke voedingsstoffen binnen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier zie ik vooral 2-3 euro per meal staan, en daar heb je er dan 3-4 van nodig op een dag om op te kunnen leven.
Het zou voor mij al best wel schelen om niet meer een hele berg voedsel in huis te hoeven hebben op elk moment van de week. :$quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of 1 meal per dag gecombineerd met normaal eten? Denk dat vele mensen dan wel meer voedingsstoffen binnen zouden krijgen dan nu
Zou misschien ook wel helpen voor je routine. Zo'n flesje is natuurlijk zo gepakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou voor mij al best wel schelen om niet meer een hele berg voedsel in huis te hoeven hebben op elk moment van de week. :$
Ik zit ook voor dood achter laptopquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb honger maar ben te lui om eten te maken
Het verschilt best wel per aanbieder dan denk ik? Zie ook van die dingen waar ze het in zakjes of bussen aanbieden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht 5 per dag ongeveer, je krijgt per fles ongeveer 10-20% van belangrijke voedingsstoffen binnen.
Eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:37 schreef Fera het volgende:
Maar nooit meer echt voedsel eten lijkt me niets. Eten is ook wel een beleving.
Ik kijk op soylent.com. Ze hebben inderdaad ook poeders.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het verschilt best wel per aanbieder dan denk ik? Zie ook van die dingen waar ze het in zakjes of bussen aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |