Herkenbaar gevoel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
Dat was echt een ramp op Dubai Airport.
In 10 minuten 3 keer een hartaanval omdat ik mn vriendin en broertje kwijt was![]()
Ja snap ikquote:
Als ik die dan nog kan vinden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het ergste geval ga je terug naar je hotel toch
Italiaans eten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk hoor Feer.
Lekker romantisch samen pizza eten op pleintje daar.
En mijn broertje was ook daadwerkelijk kwijt waardoor we op de terugweg bijna het vliegtuig miste.quote:
Tot je de buitenwijken ingaatquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ikNja Je ehebt beide een telefoon. Niks aan de hand mocht je elkaar kwijtraken
Rome is geen chaosstad gelukkig
Omdat het zielig is voor zo`n iemand omdat ze zoiets blijkbaar nodig lijkt te hebben om zich erbij te voelen horen. Dati s toch sneuquote:
Ik hoop dat mijn nieuwe telefoon er dan al is. Anders wordt het huilen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ikNja Je ehebt beide een telefoon. Niks aan de hand mocht je elkaar kwijtraken
Rome is geen chaosstad gelukkig
Truequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook wel sneu. Maar wel dom van haar. Maar goed, levenslessen zijn vaak pijnlijk.
Dat lijkt me zo naar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En mijn broertje was ook daadwerkelijk kwijt waardoor we op de terugweg bijna het vliegtuig miste.
Toen heb ik 1000 doden gestorven.
Alleen bij Termini op het station is het wel raar gespuis af en toequote:
Hij ging even 5 minuten sigaretten kopen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo naar.Zeker met tijdsdruk.
True, true.quote:
Ik en kaarten.quote:
Gewoon adres opschrijven in je telefoon of op een papiertje in je tasquote:
Je hoeft alleen maar adres in te typen (of het hotel, grote kans dat hij dat alleen ook wel vind) en dan druk je op navigeerquote:
Dat deed mijn vader ook een keer. Ging op Eerste Kerstdag 1991 sigaretten halen. Hij is nog steeds niet terug. :squote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij ging even 5 minuten sigaretten kopen.
Blijft 90 minuten weg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik ga me heel goed voorbereiden. Dat sowieso.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon adres opschrijven in je telefoon of op een papiertje in je tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |