SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de deur naar je toe trekken en hem dan keihard tegen je been aanstotenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ahwach de "normale" mensch knalt ook tegen deuren, zelfs als er met koeienletters "TREKKEN" staat
Dan ben je wel een baas.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik had ooit een keeper in mijn voetbalteam die geen diepte zag.
Apart hoe dat kan he, hij was nog vies goed ook
Knap ja. Ik liet alles standaard door omdat ik voor mijn gevoel een kanonskogel op me af zie komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik had ooit een keeper in mijn voetbalteam die geen diepte zag.
Apart hoe dat kan he, hij was nog vies goed ook
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of de deur naar je toe trekken en hem dan keihard tegen je been aanstoten
Ikrquote:
We hebben sinds dit jaar een draaideur op schoolquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik zie het helemaal voor me. Of dat van die draaideuren te snel draaien waardoor je met 1 been gehaakt blijft
Ik negeer vriendschapverzoekjes als ik degene geen inzicht wil geven op mijn fb met smoes "ben niet actief op fb, zal het wel checken als ik een keer inlog"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef Fera het volgende: [..] Gewoon een goede selectie maken van wie je toevoegt als vriend.
Dat was andere verkiezing. Daar had ik wel stemmen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien stemmen ze gewoon voor de meest chille leraar?
Ja, klopt.quote:[..]
Mwah, puur op innerlijk geloof ik niet zo. Is toch vaak een combinatie van beide factoren. :$
Eens. Vooral draaideuren die je zelf moet duwen. Sommigen duwen teringhard omdat ze zulke lange benen hebbenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben sinds dit jaar een draaideur op schoolIk vind dat zo kut hè. Wat is er mis met een gewone deur. Draaideuren
Voor het milieuquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben sinds dit jaar een draaideur op schoolIk vind dat zo kut hè. Wat is er mis met een gewone deur. Draaideuren
Het ergste was eens op vakantie met m`n ex, we liepen over straat en ik zag een ladder staan, waar ik onderdoor liep, en toen was het van oh shit. bad luck, en toen liep ik dus half wankel terug om eromheen te lopen.Donder ik vol tegen die ladder aan. Was fucking groot en er was iemand op aan het werk die ik er bijna afdonderdequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik zie het helemaal voor me. Of dat van die draaideuren te snel draaien waardoor je met 1 been gehaakt blijft
[..]
Ikr
Godver.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ergste was eens op vakantie met m`n ex, we liepen over straat en ik zag een ladder staan, waar ik onderdoor liep, en toen was het van oh shit. bad luck, en toen liep ik dus half wankel terug om eromheen te lopen.Donder ik vol tegen die ladder aan. Was fucking groot en er was iemand op aan het werk die ik er bijna afdonderde![]()
Stond echt te shaken
O, ik voeg meestal wel iemand toe als ik die persoon ken. Maar als statussen/foto's en dergelijke gaan ergeren gooi ik ze er net zo hard weer af. Nog nooit iemand over horen klagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik negeer vriendschapverzoekjes als ik degene geen inzicht wil geven op mijn fb met smoes "ben niet actief op fb, zal het wel checken als ik een keer inlog"
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ergste was eens op vakantie met m`n ex, we liepen over straat en ik zag een ladder staan, waar ik onderdoor liep, en toen was het van oh shit. bad luck, en toen liep ik dus half wankel terug om eromheen te lopen.Donder ik vol tegen die ladder aan. Was fucking groot en er was iemand op aan het werk die ik er bijna afdonderde![]()
Stond echt te shaken
#justfokkiethingsquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond echt te shaken
geen ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |