Ja geen idee, gewoon die afstand toch niet goed kunnen inschatten ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godver.
Hoe krijg je dat voor elkaar
Ik ook, maar dit moet ik niet te vaak zeggen. Anders wordt het creepy.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Kaneel wel een aantrekkelijke man, maar ik ben niet geheel onbevooroordeeld zal het argument wel zijn.
Daar was totaal geen last van op die plek in schoolquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen deuren die lang open blijven staan en geen tocht.
Oh, als het niet in verbinding met buitenlucht staat begrijp ik het ook niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was totaal geen last van op die plek in school
Morta heeft die OP gemaakt jaquote:
ja in 6218quote:
( ͡° ͜ʖ ͡°)quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Kaneel wel een aantrekkelijke man, maar ik ben niet geheel onbevooroordeeld zal het argument wel zijn.
Die moet nog komenquote:
Ze geven liever geld uit aan draaideuren dan aan goed onderwijs daar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, als het niet in verbinding met buitenlucht staat begrijp ik het ook niet.
oh ja ik haal cijfers door elkaarquote:
Logisch dat je ze niet hoort klagenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ik voeg meestal wel iemand toe als ik die persoon ken. Maar als statussen/foto's en dergelijke gaan ergeren gooi ik ze er net zo hard weer af. Nog nooit iemand over horen klagen.
Ik ga maar slapen, hopen dat mijn gezicht morgen dunner is.quote:
Dat is bij elke onderwijsinstelling zo. Beetje overheidsgeld vastzetten in onroerend goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze geven liever geld uit aan draaideuren dan aan goed onderwijs daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |