quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn broertje was vorig jaar wel in Rome.
Een verpletterende indruk achter gelaten!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was eens met ex op vakantie, toen gingen al die rastazwervers op straat ons steeds lastigvallen omdat hij hun broeder was ofzo.
Misschien meeten we elkaar daar wel danquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
En moet nog naar Warschau een paar keer.
Bah#dureleef
We wilden eerst een reis naar Japan boeken, maar bedachten dat het op zo'n korte termijn net iets te ambitieus was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil dit jaar ook nog stedentripjes maken.
Maar ik zit tegenwoordig niet zo ruim meer in het geld en wil in de zomer wel naar Vietnam :$
wanneer ben je in warszawaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien meeten we elkaar daar wel dan
Op z'n Rotterdams?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iemand mij lastigvalt gewoon duidelijk maken dat ze op moeten kankeren
Genoeg Nederlanders die daar geen onderscheid in maken.quote:
Als tickets beetje te doen zijn wil ik in november naar Krakow. Maar Warschau ook even bekijkenquote:
Denk dat je Krakau leuker vind.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als tickets beetje te doen zijn wil ik in november naar Krakow. Maar Warschau ook even bekijken
Ze wilden ook slaapplaats enzo. En hij deed veel te vriendelijk tegen ze, ben nog echt boos geworden daarom.quote:
Oh, ik ga als ik boos ben altijd over tot erg Zuid-Engels.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders die daar geen onderscheid in maken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:04 schreef Fera het volgende:
[..]
We wilden eerst een reis naar Japan boeken, maar bedachten dat het op zo'n korte termijn net iets te ambitieus was.
Ik zou wel willen dat ik in het Italiaans kon uitbarsten. :$ Jammer dat mijn voorvaderen niet even de moeite hebben genomen die taal een beetje door te geven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik ga als ik boos ben altijd over tot erg Zuid-Engels.
Korea ook vies duur.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel meteen 1 van de duurste landen ja
Dat is wel echt genot van meertalig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat ik in het Italiaans kon uitbarsten. :$ Jammer dat mijn voorvaderen niet even de moeite hebben genomen die taal een beetje door te geven.
En ik wil zoveel dingen zien daar. Dus dat moet ik echt plannen. Als ik daar heenga, wil ik het ook echt goed doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel meteen 1 van de duurste landen ja
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Korea ook vies duur.
Vriendin en ik keken gister naar vluchten naar Vietnam via Zuid-Korea. 100 euro duurder om daar paar dagen te blijven.
Maar zo'n aanslag op je budget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |