Zeker niet. Maar ik hoorde van iemand dat je daarvoor moet reserveren oid?quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat deed mijn vader ook een keer. Ging in Eerste Kerstdag 1991 sigaretten halen. Hij is nog steeds niet terug. :sMijn vader ging ooit roken op een treinstation toen we in Polen een lange treintocht maakte in een tussenstop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ging de trein weg en stond hij nog buiten
Dit was voor het mobiele telefoon tijdperk.
Ik heb mijn moeder nog nooit zoveel achter elkaar horen vloeken.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Als je buiten het seizoen gaat hoeft het niet. Maar in de zomer sta je daar wel uurtje of 1,5 voor de ingang ja. Ik heb 2 uur voor de Sint Pieter gestaanquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik hoorde van iemand dat je daarvoor moet reserveren oid?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader ging ooit roken op een treinstation toen we in Polen een lange treintocht maakte in een tussenstop.
Toen ging de trein weg en stond hij nog buiten
Dit was voor het mobiele telefoon tijdperk.
Ik heb mijn moeder nog nooit zoveel achter elkaar horen vloeken.
Gelukkig gaan we niet in de zomer dan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je buiten het seizoen gaat hoeft het niet. Maar in de zomer sta je daar wel uurtje of 1,5 voor de ingang ja. Ik heb 2 uur voor de Sint Pieter gestaan
Erg dat ik er nog nooit ben geweestquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar wachten waard. En Sixteinse kapel is gewoon baas natuurlijk
Droom die uitkomt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar wachten waard. En Sixteinse kapel is gewoon baas natuurlijk
Dacht dat jij al eens in Rome was geweest?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Erg dat ik er nog nooit ben geweest
Vooral van die mensen die je goedkope prut proberen aan te smerenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fera het volgende:
Trouwens, daar heb je zeker ook veel Afrikanen die nep Gucci en zo verkopen hè? Dat had ik in Toscane tenminste wel.
Overal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fera het volgende:
Trouwens, daar heb je zeker ook veel Afrikanen die nep Gucci en zo verkopen hè? Dat had ik in Toscane tenminste wel.
En mensen verkleed als Romeinen die op de foto met je willen en daarna 100 euro vragen. Hoorde ik tenminste van iemand.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vooral van die mensen die je goedkope prut proberen aan te smeren
Speelgoed etc, lopen je achterna
1 dag ooit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat jij al eens in Rome was geweest?
Dan ga je echt genieten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Droom die uitkomt.
Sowieso al die kunst en geschiedenis.
In Berlijn of Boedapest heb ik daar weinig van gezien. Parijs ben ik nooit echt geweest, maar wel gehoord dat het daar heel erg is.quote:
Ja dat ook nogquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
En mensen verkleed als Romeinen die op de foto met je willen en daarna 100 euro vragen. Hoorde ik tenminste van iemand.
Terug naar mijn roots, jwz.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga je echt genieten.
Ga savonds vooral ook gewoon de stad door wandelen. Echt heel tof
En het eten natuurlijk
In Warschau hebben we geen negers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
In Berlijn of Boedapest heb ik daar weinig van gezien. Parijs ben ik nooit echt geweest, maar wel gehoord dat het daar heel erg is.
Ben er nu ook 2 keer geweest. Maar Italie is sowieso toplandquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:01 schreef Kauai het volgende:
[..]
Alleen al hierom wil ik er voor de derde keer heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |