Beleefdheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat meisje probeert ook maar wat van haar leven te maken.
En waarom gaan die mensen dan met haar om als ze haar niet echt mogen.
Ik ging ook om met klasgenoten waar ik verder geen beste vriendinnen mee zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pubermeisjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dom kan wel schattig zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ze is heel lief verder maar zo dom
Pak het dan wat kleiner aan dan meteen een reis boeken
quote:
Middelbare school praktijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is klote. Misschien aan iemand anders verkopen ofzo? Beetje van de prijs afhalen zodat het aantrekkelijk lijkt. Dan is ze tenminste niet al haar geld kwijt.quote:
quote:
quote:
Rome.quote:
Hoezo is ze mijn type?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze is wel jouw type, ga met haar mee.
Mensen kunnen hard zijnhequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder valse hoop geven lijkt het op
Wow randomheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zoek boekentopic en ik kan het nergens vinden. Ligt het aan mij of heeft FOK! geen algemene boekentopic?
TTKquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zoek boekentopic en ik kan het nergens vinden. Ligt het aan mij of heeft FOK! geen algemene boekentopic?
Is ze al mee bezig ja, gaat de hele jaarlaag af voor geinteresseerdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote. Misschien aan iemand anders verkopen ofzo? Beetje van de prijs afhalen zodat het aantrekkelijk lijkt. Dan is ze tenminste niet al haar geld kwijt.
Je hoeft toch geen beste vrienden te zijn met je klasgenoten? Maar wel gewoon chill ermee om gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder valse hoop geven lijkt het op
Tofquote:
In TTK zijn wel dit soort topics TTK / Wat lees je nu, deel 63quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |