Beleefdheidquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat meisje probeert ook maar wat van haar leven te maken.
En waarom gaan die mensen dan met haar om als ze haar niet echt mogen.
Ik ging ook om met klasgenoten waar ik verder geen beste vriendinnen mee zou kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pubermeisjes.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dom kan wel schattig zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja ze is heel lief verder maar zo dom
Pak het dan wat kleiner aan dan meteen een reis boeken
quote:
Middelbare school praktijkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is klote. Misschien aan iemand anders verkopen ofzo? Beetje van de prijs afhalen zodat het aantrekkelijk lijkt. Dan is ze tenminste niet al haar geld kwijt.quote:
quote:
quote:
Rome.quote:
Hoezo is ze mijn type?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ze is wel jouw type, ga met haar mee.
Mensen kunnen hard zijnhequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder valse hoop geven lijkt het op
Wow randomheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zoek boekentopic en ik kan het nergens vinden. Ligt het aan mij of heeft FOK! geen algemene boekentopic?
TTKquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zoek boekentopic en ik kan het nergens vinden. Ligt het aan mij of heeft FOK! geen algemene boekentopic?
Is ze al mee bezig ja, gaat de hele jaarlaag af voor geinteresseerdenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is klote. Misschien aan iemand anders verkopen ofzo? Beetje van de prijs afhalen zodat het aantrekkelijk lijkt. Dan is ze tenminste niet al haar geld kwijt.
Je hoeft toch geen beste vrienden te zijn met je klasgenoten? Maar wel gewoon chill ermee om gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tofquote:
In TTK zijn wel dit soort topics TTK / Wat lees je nu, deel 63quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Lampje_ het volgende:
Ze kan nog een oproepje plaatsen po internet voor reisgenoten. Er zijn vast wel FOK!kers met belangstelling.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou zoiets sowieso niet durven te boeken zonder goed overlegBang dat ik ermee opgescheept zit.
Maar blijkbaar ziet zij het wel zo dat ze bij die vriendengroep hoort ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen beste vrienden te zijn met je klasgenoten? Maar wel gewoon chill ermee om gaan.
Dank je.quote:
Het is nog maar 1 schooljaarquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan er mis gaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
We moeten nog wel boeken, maar we hebben al iets op het oog. Ben wel een beetje nerveus omdat ik denk dat er iets misgaat of dat ik me daar niet kan redden of zo.
Tsja. Hopelijk trekt ze hier een wijze les uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is ze al mee bezig ja, gaat de hele jaarlaag af voor geinteresseerden
Maar niemand wilt in zo'n pauper iets verblijven voor 50 euro
Ver van uitgaansgelegenheden ook
Oh dat laatste is wel matig. Verklaard de prijs wel meteen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Is ze al mee bezig ja, gaat de hele jaarlaag af voor geinteresseerden
Maar niemand wilt in zo'n pauper iets verblijven voor 50 euro
Ver van uitgaansgelegenheden ook
ik nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
vind het opzich ook wel zielig voor dat meisje
Ik ben nogal een doemdenker. En ik verdwaal snel. Gezelschap raakt me altijd kwijt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat kan er mis gaan.
gewoon paar keer puta roepen anders
Als je zonder te overleggen iets regelt/boekt dan kun je dit verwachten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Vliegtuig gewoon?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nogal een doemdenker. En ik verdwaal snel. Gezelschap raakt me altijd kwijt.
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nogal een doemdenker. En ik verdwaal snel. Gezelschap raakt me altijd kwijt.
Daar gaat het toch niet omquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je zonder te overleggen iets regelt/boekt dan kun je dit verwachten.
Oh men daar kan ik ook niet tegenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
In 10 minuten 3 keer een hartaanval omdat ik mn vriendin en broertje kwijt was![]()
Het is ook wel sneu. Maar wel dom van haar. Maar goed, levenslessen zijn vaak pijnlijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook wel sneu. Maar wel dom van haar. Maar goed, levenslessen zijn vaak pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |