Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:18 schreef Kauai het volgende:
[..]
Als je dat vindt mag je hierheen komen
Jij hebt gratis ov
Achter de ramenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen treintje Uutje Groningen pakken
Waar kan ik opso zien?
Ja dat wel maar evengoed geen geld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overstap in Moskou nog
Wel met Airoflot wat dus echt een schijtmaatschappij is blijkbaar
Ergens in een witte autoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
Morgen treintje Uutje Groningen pakken
Waar kan ik opso zien?
Oh jezusquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...dat is weer een ander verhaal
Maar die gaat dan ook echt luxe op vakantie volgens mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat wel maar evengoed geen geld.
Zit hij dan in een hostel of jeugdherberg ofzo.
Knut is meestal tussen de 3k en 4k kwijt voor 2 weken zei die.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo duur, studentenovleef. MAAR OF IK UTRECHT KAN VINDEN ...dat is weer een ander verhaal
Lolwatquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toch, eentje die naar Den Haag CS gaat dacht ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]Rechtstreekse trein zelfs geloof ik
Mijn verdwaalskills zijn geweldig.quote:
De mensen in Kyoto schijnen stuk socialer te zijnquote:
Aeroflot en een dagje Moskou. Ik heb 2 uur gerant over Russen moeten aanhorenquote:
Utrecht - Almere - Grunnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja toch, eentje die naar Den Haag CS gaat dacht ik?
Die Russen op het vliegveld schijnen echt een ramp te zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aeroflot en een dagje Moskou. Ik heb 2 uur gerant over Russen moeten aanhoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |