Nauwelijks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hebben ze zich wel in de materie verdiept?
Beetje leren samenwerkenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Groepsopdrachten op een uni.
Wie heeft het bedacht
dat is wel apart op zichquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Ook helemaal geen iniatief om het wel te doen.
ik snap niet waarom je dan aan zo'n studie begintquote:
Veel mensen vinden een tussenjaar zondequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je dan aan zo'n studie begint
helemaal zo'n studie als de jouwe die je bewust kiest, niet zoiets als rechten dat je doet bij gebrek aan beter
Ja maar dan doe je toch iets van blabla economics ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen vinden een tussenjaar zonde
Als dat je niet ligt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar dan doe je toch iets van blabla economics ofzo
beetje raar, verkeerde studiekeuze is veel erger eigenlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen vinden een tussenjaar zonde
Ik weet het ook niet neequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je dan aan zo'n studie begint
helemaal zo'n studie als de jouwe die je bewust kiest, niet zoiets als rechten dat je doet bij gebrek aan beter
Zeker met de kosten per studiejaar hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
beetje raar, verkeerde studiekeuze is veel erger eigenlijk
Nee dat is waar. Maar misschien ligt die studie ze wel. Alleen zijn ze nog te jong.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja maar als je nog niet weet wat je wil komt je toch niet bij theologie uit?
Ik ben verder wel een van de jongste in mijn "klas"quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar misschien ligt die studie ze wel. Alleen zijn ze nog te jong.
Het is misschien niet een studie die je moet gaan doen als je nog niet veel levenservaring hebt ofzo
die zijn meestal verschrikkelijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:27 schreef Paxcon het volgende:
vandaag weer zo;n verschrikkelijk gastcollege
Nou dat zegt dan al veel aangezien jij bijna 21 bentquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben verder wel een van de jongste in mijn "klas"
Ook iemand van 70quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat zegt dan al veel aangezien jij bijna 21 bent
doceren is een vak apart blijkt vaakquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
die zijn meestal verschrikkelijk
Dat lijkt me wel een chille dagbesteding als ik oud word. Beetje leuke colleges volgen. Geschiedenis enzoquote:
normale colleges kunnen ook tergend nutteloos zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doceren is een vak apart blijkt vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |