Hij is ook vies rijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een chille dagbesteding als ik oud word. Beetje leuke colleges volgen. Geschiedenis enzo
Dit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
Dat iemand gewoon het boek in een powerpoint zet
Had broertje ook. Ook een bejaarde gast omdat hij niks te doen had thuisquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is ook vies rijk
Beetje voor de lolc olleges volgen
Hij heeft ook al 3 universitaire diplomas ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had broertje ook. Ook een bejaarde gast omdat hij niks te doen had thuisBeetje internationale betrekkingen doen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:29 schreef Hadtjememaar het volgende:
Dat iemand gewoon het boek in een powerpoint zet
quote:Dit soort sheetsvan vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2015 01:36:16 ]
Eerste jaar altijd rustig beginnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat uni me qua niveau vies tegen valt tot nu toe.
Met wat precies?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet wel zeggen dat uni me qua niveau vies tegen valt tot nu toe.
Het is enorm makkelijk.quote:
eerste jaar is nog dingen uit je hoofd leren. Eigenlijk is derde jaar pas echt uniquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerste jaar altijd rustig beginnen
Of jij zit gewoon hoger dan het gemiddelde, dat kan ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind de gemiddelde student ook zo dom als ene varken
Vind ze zo dom vaakquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jij zit gewoon hoger dan het gemiddelde, dat kan ook
Dat denk je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik weer in een depressieve periode terecht ben gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |