SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje opportunistisch dit, want wie zet je op rechts?
En Veltman speelde verdedigend ijzersterk maar aub laat hem nooit meer een pass naar voren geven aub.Oh.![]()
DansGame Tyron...quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
WIJ VAN HET FOK!FORUM ACCEPTEREN DIT NIET MEER LANGER !graag op anoniem![]()
De logica van Frank. Lieverdjes die al maanden falen (Veltman) laten staan, en een prima spits constant wisselen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Je tactiek klopte weer van geen kant, alleen maar omdat je spits twee potjes niet scoort alles omgooien.![]()
Godver, moest lachenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
WIJ VAN HET FOK!FORUM ACCEPTEREN DIT NIET MEER LANGER !![]()
![]()
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
El Ghazi banken of spits?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee bedankt, wordt het nog lichter van voorin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zag iedereen natuurlijk aankomen.
Ajax dit seizoen bij een beetje weerstand zakt meteen door haar hoeven. Dit team kan nooit kampioen worden natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
9 mil voor Sink.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.![]()
![]()
![]()
Wat pijnlijk.![]()
Waar je na die nederlaag tegen PSV vorig jaar tenminste nog het gevoel had dat je beter was. Nu is het heel erg treurigquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Donderdag heb ik maar een halfuurtje kunnen zien, dus kan ik niet over oordelen. Maar zelfs voor de standaard van de afgelopen 1,5-2 jaar vind ik dit bijzonder slechtOh.![]()
Ja nog jongere knulletjes erin zetten...quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gudelj danquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja nog jongere knulletjes erin zetten...
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Cerny en Muric sowieso. Of misschien toch in de winter maar een rechtsbuiten erbij halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?Banken. Totaal uit vorm.quote:Oh.![]()
nog jonger elftal?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit was echt bijzonder pijnlijk, en dat met een pittige maand voor de boeg. Even interlandperiode komt niet slecht uit wat dat betreftquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je na die nederlaag tegen PSV vorig jaar tenminste nog het gevoel had dat je beter was. Nu is het heel erg treurigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax was echt armoedig.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
wie dan wel? Heracles, misschien. Fey? neequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef hafcfan het volgende:
Waar was wereldaankoop Sinkgraven?? Over 2 weken staan jullie geen 1e meer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Net als in Andersen. Serero is ook gewoon een nuttige speler, beter dan Gudelj in elk geval.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.
De rest van dat lijstje is droevigOh.![]()
Achjoh laten gaan johquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie dan wel? Heracles, misschien. Fey? nee
Charlie: How's it going in there?
Kan er geen reet van.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Heinzz is dat een wereld speler.![]()
Vorig jaar moesten we nog op de counter spelen in de Arena. Nu kunnen we gewoon 75 minuten domineren en jullie helemaal naar de klote spelen.
Progressie![]()
![]()
El Ghazi lekker laten staan. Banken omdat hij ff wat minder speelt is bullshit. Younes mag van mij wel in de basis blijven starten. Zoveel bijzonders zit er ook niet op de bank verder.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
Vorig jaar moesten we nog op de counter spelen in de Arena. Nu kunnen we gewoon 75 minuten domineren en jullie helemaal naar de klote spelen.
Progressie. Jij.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zal me niet verbazen als we de hele maand oktober geen wedstrijd winnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was echt bijzonder pijnlijk, en dat met een pittige maand voor de boeg. Even interlandperiode komt niet slecht uit wat dat betreft
Met dit voetbal krijg je ook 2x op de klote in de Kuip.Oh.![]()
Viergever vind ik nog wel een prima wisselspeler. Helaas voor veels te veel geld gehaald.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Net als in Andersen. Serero is ook gewoon een nuttige speler, beter dan Gudelj in elk geval.
De rest van dat lijstje is droevig"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja dat zei je net ook al in je Pisvee draadje, sloeg niet zo aan daar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
Progressie
ik wil zeggen zit niet zo te trollen, maar je hebt gewoon gelijk....quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
ProgressieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met dit voetbal krijg je op de klote op de Vijverbergquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als we de hele maand oktober geen wedstrijd winnen.
Met dit voetbal krijg je ook 2x op de klote in de Kuip.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zal ik inderdaad letterlijk zo gezegd hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Heinzz is dat een wereld speler.
Debiel![]()
Sinkgraven is gewoon een groot talent, die tenminste voetballend vermogen brengt. Had je meer kansen kunnen creeëren ipv met die lapzwans van een Gudelj die niet kan voetballenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Heinzz is dat een wereld speler.Oh.![]()
Het gaat me niet om het geld, Ajax mag wat mij betreft veel meer met geld gaan smijten, als er maar goede spelers voor komen. Dat je af en toe een speler haalt die er niets van kan ok, maar als je niet eens in staat bent om één goede speler te scouten dan is er toch iets mis. Ook de nieuwe aanwas, Milik, Younes, Sanogo lijken het niveau van Ajax niet aan te kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap wel dat Wesley Sneijder lekker in Turkije blijft.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Geweldig middenveld ook. Die wél weten hoe je positiespel moet spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
Progressie![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Net als in Andersen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoopte op een reactie van jou natuurlijk. Dat maakt mijn dag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook al in je Pisvee draadje, sloeg niet zo aan daar?![]()
Ik vind er niks prima aan. Als hij speelt is het schrijnend om te zien hoe weinig niveau hij heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Viergever vind ik nog wel een prima wisselspeler. Helaas voor veels te veel geld gehaald.Oh.![]()
Wat de neuk?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het geld, Ajax mag wat mij betreft veel meer met geld gaan smijten, als er maar goede spelers voor komen. Dat je af en toe een speler haalt die er niets van kan ok, maar als je niet eens in staat bent om één goede speler te scouten dan is er toch iets mis. Ook de nieuwe aanwas, Milik, Younes, Sanogo lijken het niveau van Ajax niet aan te kunnen.![]()
Marc en Frank moeten gewoon weg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het geld, Ajax mag wat mij betreft veel meer met geld gaan smijten, als er maar goede spelers voor komen. Dat je af en toe een speler haalt die er niets van kan ok, maar als je niet eens in staat bent om één goede speler te scouten dan is er toch iets mis. Ook de nieuwe aanwas, Milik, Younes, Sanogo lijken het niveau van Ajax niet aan te kunnen.Oh.![]()
DIE KOP VAN VELTMAN TIJDENS HET INTERVIEW....
Wat een sukkel man. 400 overtredingen nodig en dan nog niemand kunnen afstoppen.![]()
Mwah je hebt wel gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoopte op een reactie van jou natuurlijk. Dat maakt mijn dag.
Ajax heeft in de 2e helft alleen de bal naar voren geroeid en overtredingen gemaakt. Dan lijk je al snel goed.Charlie: How's it going in there?
Maar goed, deze nederlaag kan gebeuren, het moment is echter zeer teleurstellen. Je had nu 8 punten los kunnen staan, dan was er al een enorme stap gezet. Nu ga je weer achter de feiten aanlopen. Gezien het spel en de selectie geloof ik ook niet meer dat Ajax dit jaar mee gaat doen om het kampioenschap. Het zal gaan tussen PSV en Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt 4e ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef Shreyas het volgende:
Maar goed, deze nederlaag kan gebeuren, het moment is echter zeer teleurstellen. Je had nu 8 punten los kunnen staan, dan was er al een enorme stap gezet. Nu ga je weer achter de feiten aanlopen. Gezien het spel en de selectie geloof ik ook niet meer dat Ajax dit jaar mee gaat doen om het kampioenschap. Het zal gaan tussen PSV en Feyenoord.Oh.![]()
Teksten die we al drie jaar horenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen allebei geweldig voetballen, komt er wel uit![]()
![]()
Niet onder Frankie helaasquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen allebei geweldig voetballen, komt er wel uit"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Met geluk eindig je in de top 3.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo pijnlijk dit, je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is gewoon een groot talent, die tenminste voetballend vermogen brengt. Had je meer kansen kunnen creeëren ipv met die lapzwans van een Gudelj die niet kan voetballen
Sink kon niet eens een basisplek veroveren bij Heernveen en moet het verschil gaan maken bij Ajax? Doe eens normaal man aub, het is gewoon pure ellende.
Hij zorgt structureel voor enorme kansen voor de tegenstander iedere wedstrijd dat hij op het middenveld speelt. Kijk vooral Twente nog eens terug en die wedstrijd daarna.![]()
Eeuwige talenten, net zoals Bojan. Ben benieuwd wanneer je gaat inzien dat Sinkgraven en Andersen allebei nooit meer dan het niveau van een subtopper uit de eredivisie zullen halenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen allebei geweldig voetballen, komt er wel uitOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazoer was wel goed. Maar het is geen Hendrix.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Groot talent haha. Net als Andersen zeker? Kan er niks van joh. Zyjech dat is een groot talent.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is gewoon een groot talent, die tenminste voetballend vermogen brengt. Had je meer kansen kunnen creeëren ipv met die lapzwans van een Gudelj die niet kan voetballen![]()
Dan zijn ze toch aardig op hun plek nu?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eeuwige talenten, net zoals Bojan. Ben benieuwd wanneer je gaat inzien dat Sinkgraven en Andersen allebei nooit meer dan het niveau van een subtopper uit de eredivisie zullen halen![]()
Mwah, was toch vrij dreigend. Kreeg te weinig ballen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liet vandaag geen kut zien, leuke goal though.![]()
Bazoer is 4 klassen beterquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer was wel goed. Maar het is geen Hendrix.Charlie: How's it going in there?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer was wel goed. Maar het is geen Hendrix.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben oprecht benieuwd welke competente trainer haalbaar isquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Competente trainer aanstellen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niets raars. Verdiend verloren. Goeie tackle.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo pijnlijk dit, je loopt met je eigen domheid te koop.
Sink kon niet eens een basisplek veroveren bij Heernveen en moet het verschil gaan maken bij Ajax? Doe eens normaal man aub, het is gewoon pure ellende.
Hij zorgt structureel voor enorme kansen voor de tegenstander iedere wedstrijd dat hij op het middenveld speelt. Kijk vooral Twente nog eens terug en die wedstrijd daarna.![]()
Je hebt creativiteit nodig op je middenveld. Een Sinkgraven kan dit brengen. Aan Gudelj heb je helemaal niks, hij brengt niet eens gif en energieOh.![]()
Ze kunnen allebei wel meerquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eeuwige talenten, net zoals Bojan. Ben benieuwd wanneer je gaat inzien dat Sinkgraven en Andersen allebei nooit meer dan het niveau van een subtopper uit de eredivisie zullen halen
Oh.![]()
Thuis weggespeeld worden tegen een veredeld B elftal. Ik zou als team is in een grote spiegel kijken en mezelf kapot schamen![]()
Hahah dat ben je zeker. Elke speler waar jij wat in ziet mislukt. Pl en ik vinden dit enorm leuk.quote:![]()
Gudelj. Deed die mee?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Je hebt creativiteit nodig op je middenveld. Een Sinkgraven kan dit brengen. Aan Gudelj heb je helemaal niks, hij brengt niet eens gif en energieWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ander type speler, maar zijn gewoon grote talentenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Groot talent haha. Net als Andersen zeker? Kan er niks van joh. Zyjech dat is een groot talent.
Oh.![]()
Veltman doet daar niet aan meequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Brammess het volgende:
Thuis weggespeeld worden tegen een veredeld B elftal. Ik zou als team is in een grote spiegel kijken en mezelf kapot schamenRED ONS HENNIEGOD![]()
Sinkgraven kan nog wel wat worden. Andersen moet je gewoon afschrijven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Je hebt creativiteit nodig op je middenveld. Een Sinkgraven kan dit brengen. Aan Gudelj heb je helemaal niks, hij brengt niet eens gif en energie![]()
Nee dat kan Sinkgraven totaal niet. Ballen inleveren bij tegenstanders en duels verliezen, prima hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Je hebt creativiteit nodig op je middenveld. Een Sinkgraven kan dit brengen. Aan Gudelj heb je helemaal niks, hij brengt niet eens gif en energie
Wellicht dat hij mee zou "kunnen" spelen in een goed draaiend Ajax.![]()
Dat komt omdat we allemaal lopende middenvelders hebben, Gudelj, Bazoer en Klaassen.
0,0 positiespelCharlie: How's it going in there?
Mourinho is binnenkort vrijquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd welke competente trainer haalbaar isOh.![]()
Andersen en Sinkgraven staan samen eenzaam aan de top van de Eredivisie als het om techniek gaat. Jammer genoeg komen ze tekort op veel andere vlakken."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:44 schreef gniffie het volgende:
Andersen en Sinkgraven staan samen eenzaam aan de top van de Eredivisie als het om techniek gaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In een goed positiespel moet je ook lopen. Alleen moet je dan je hoofd op je romp houden en daar gaat het bij Gudelj en Klaassen steeds mis. Bazoer is de enige in de Ajax-selectie die dat beheerst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat komt omdat we allemaal lopende middenvelders hebben, Gudelj, Bazoer en Klaassen.
0,0 positiespel![]()
Het wordt Hiddink natuurlijk, of Blind over een paar maandjes, of Van BastenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat mag jij denken, ik zie het andersquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dat kan Sinkgraven totaal niet. Ballen inleveren bij tegenstanders en duels verliezen, prima hoor.
Wellicht dat hij mee zou "kunnen" spelen in een goed draaiend Ajax.
Oh.![]()
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:44 schreef gniffie het volgende:
Andersen en Sinkgraven staan samen eenzaam aan de top van de Eredivisie als het om techniek gaat. Jammer genoeg komen ze tekort op veel andere vlakken.Oh.![]()
Het is de ren je rot show, totaal geen rust om te blijven voetballen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In een goed positiespel moet je ook lopen. Alleen moet je dan je hoofd op je romp houden en daar gaat het bij Gudelj en Klaassen steeds mis. Bazoer is de enige in de Ajax-selectie die dat beheerst.
In de tweede helft totaal niet meer gevoetbald. En dat is gewoon het ergste.Charlie: How's it going in there?
Ziyech en Guardado komen in de buurt. Voor de rest niemandquote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Brenet ook wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.
Aldus Brenet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
de fuckquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.
je weet dat hij al 21 is hé?![]()
Niet mijn zijn fysiek. Echt nooit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet doen ..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom op JR, je kan beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat meent hijquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:47 schreef KingRoland het volgende:
op jr happen
of meende je dat nou echt?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zie hem samen met Sinkgraven over een jaar of 4 wel het middenveld van Barca domineren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero erachter als catalysatorquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie hem samen met Sinkgraven over een jaar of 4 wel het middenveld van Barca domineren.Charlie: How's it going in there?
Zou elke wedstrijd fappend kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie hem samen met Sinkgraven over een jaar of 4 wel het middenveld van Barca domineren.
Oh.![]()
Ajax heeft zowel in het eerste, in Jong en in de A niet één speler lopen die de potentie heeft om Barcelona te halen.![]()
Bijvoorbeeld?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah dat ben je zeker. Elke speler waar jij wat in ziet mislukt. Pl en ik vinden dit enorm leuk.![]()
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven, Andersen, Cerny, Fischer, Tete.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax heeft zowel in het eerste, in Jong en in de A niet één speler lopen die de potentie heeft om Barcelona te halen.
Jammer dat De Boer ze verneukt.Oh.![]()
Dat PSV nu een wedstrijdje wint en nog maar op 2 punten staat geeft je niet het recht om alles even af te zeiken natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax heeft zowel in het eerste, in Jong en in de A niet één speler lopen die de potentie heeft om Barcelona te halen.
PSV staat mijlenver achter qua jeugdopleiding.Charlie: How's it going in there?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven, Andersen, Cerny, Fischer, Tete.
Jammer dat De Boer ze verneukt.![]()
Van dat zooitje is Tete de meest belovende, maar ook die gaat dat niet halen.![]()
Geen enkele Nederlandse club heeft dit helaas.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax heeft zowel in het eerste, in Jong en in de A niet één speler lopen die de potentie heeft om Barcelona te halen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelukkig speelt Cerny dan nog bij Jong Ajaxquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven, Andersen, Cerny, Fischer, Tete.
Jammer dat De Boer ze verneukt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die zagen in Bazoer een verdedigerquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat PSV nu een wedstrijdje wint en nog maar op 2 punten staat geeft je niet het recht om alles even af te zeiken natuurlijk.
PSV staat mijlenver achter qua jeugdopleiding.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het niet over PSV? Ik had het over Ajax. Nergens beweer ik dat PSV een goede of betere jeugdopleiding heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat PSV nu een wedstrijdje wint en nog maar op 2 punten staat geeft je niet het recht om alles even af te zeiken natuurlijk.
PSV staat mijlenver achter qua jeugdopleiding.![]()
Langeler is daar nu hoofd jeugdopleiding. Die hebben alles omgegooid de afgelopen paar jaar. Hun jeugd komt er aanquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV staat mijlenver achter qua jeugdopleiding."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
PSVquote:
Bazoer is natuurlijk aan absoluut toptalent.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
Van dat zooitje is Tete de meest belovende, maar ook die gaat dat niet halen.
Die gaat dat wel redden.Oh.![]()
Nee gewoon een baggeropleiding.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik had het niet over PSV? Ik had het over Ajax. Nergens beweer ik dat PSV een goede of betere jeugdopleiding heeft.
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Langeler is daar nu hoofd jeugdopleiding. Die hebben alles omgegooid de afgelopen paar jaar. Hun jeugd komt er aanCharlie: How's it going in there?
Drank de Boer is naar de bar gerendquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:53 schreef Heeinz het volgende:
Waarom is er nog geen interview met Frank
Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft![]()
Afgeven op De Boer dat hij er geen kijk op heeft en Andersen potentie Barcelona toedichten.
Dan heb je echt last van grootheidswaanzin na een seizoen FM te hebben gespeeld.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Ja. Zijn columns gelezen op psv.nl en artikels in De Voetbaltrainer. Waar baseer jij jouw mening op dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee gewoon een baggeropleiding.
[..]
Geloof je het zelf?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
We hebben goed gespeeld, bij vlagen gedomineerd, gewoon jammer dat kansen niet gemaakt werden. Verdedigend stonden we goed, weinig weggegeven, gewoon knappe goals van Pereiro, niets aan te doen. Ik heb positieve punten gezien, daarmee gaan we aan de slagquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:53 schreef Heeinz het volgende:
Waarom is er nog geen interview met Frank
Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
99% accuraat![]()
De spelers raken uitgekeken op dat gebrul van die man.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:53 schreef Tyron het volgende:
hoe meer ervaren frank de boer wordt hoe slechter het spel wordt
apart is dat
Gevoelige, creatieve spelers bereik je daar niet mee. En zelfs een Klaassen presteert niet meer.Oh.![]()
Andersen wordt gewoon onderschat hier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Afgeven op De Boer dat hij er geen kijk op heeft en Andersen potentie Barcelona toedichten.
Dan heb je echt last van grootheidswaanzin na een seizoen FM te hebben gespeeld.Oh.![]()
Kan, je hebt veel verschillende types in een team, die moet je allemaal kunnen raken.. Zijn opmerkelijke wissels of gebrek daar aan helpen ook niet mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers raken uitgekeken op dat gebrul van die man.
Gevoelige, creatieve spelers bereik je daar niet mee. En zelfs een Klaassen presteert niet meer.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
Van dat zooitje is Tete de meest belovende, maar ook die gaat dat niet halen.![]()
![]()
We hebben niet gewonnen maar wel de beste jeugdopleiding hoor!quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSV staat mijlenver achter qua jeugdopleiding.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 04-10-2015 om 16:55:36Ajax-speler @DavyKlaassen kan pers niet te woord staan, omdat hij in wedstrijd tik tegen hoofd heeft gekregen. #Ajax reageer retweet
![]()
Beste opleiding in de wereld volgens een aantal fansquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben niet gewonnen maar wel de beste jeugdopleiding hoor!
hi ha hoRED ONS HENNIEGOD![]()
aldus een feyenoorderquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben niet gewonnen maar wel de beste jeugdopleiding hoor!![]()
Frank kan niet zo goed omgaan met verschillende spelers, die misschien veel verder van hem af staan qua karakter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan, je hebt veel verschillende types in een team, die moet je allemaal kunnen raken.. Zijn opmerkelijke wissels of gebrek daar aan helpen ook niet mee.Oh.![]()
Dat mantra wordt hier vaker gescandeerd. Ik heb hem niet echt horen brullen deze wedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers raken uitgekeken op dat gebrul van die man.
Gevoelige, creatieve spelers bereik je daar niet mee. En zelfs een Klaassen presteert niet meer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gelukkig kunnen we nog genieten van het aanvallende positiespel met een nr 10
En de spelers en Frank maar blijven beweren dat ze KEIHARD trainen aan het aanvallende spel"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Nou ik hoorde hem weer een paar keer flink schreeuwenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mantra wordt hier vaker gescandeerd. Ik heb hem niet echt horen brullen deze wedstrijd.Oh.![]()
Oh, dus het is allemaal jouw schuld. Wil je dat niet meer doen dan aubquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Eet ik voor een keertje pindakaas op een zondag verliest Ajax opeens...
Vreemd.
Ik vind Andersen ook wel een leuke speler hoor, maar ik moet nog zien of hij überhaupt slaagt op Ajax niveau. Barcelona gaat hij natuurlijk nog niet misschien halen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Hij hoeft van mij niet weg hoor al ben ik het niet altijd met zijn keuzes eensquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
tarado jij als onze stamoudste, zeg er eens wat van
#exitfrank?![]()
Dat kan problemen opleveren..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank kan niet zo goed omgaan met verschillende spelers, die misschien veel verder van hem af staan qua karakter.![]()
Vind het sowieso raar dat de Boer bij Ajax gebleven maar dat terzijde![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 04-10-2015 om 16:55:36Ajax-speler @DavyKlaassen kan pers niet te woord staan, omdat hij in wedstrijd tik tegen hoofd heeft gekregen. #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Je trekt het nogal wat uit de contextquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben niet gewonnen maar wel de beste jeugdopleiding hoor!
Wat me overigens opvalt aan de Boer is dat hij beide met een voorsprong noch een achterstand weet wat hij moet doen behalve Sanogo / Vd Hoorn erin brengen![]()
Hij is niet echt van de winnende wissels doorgaans.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
Wat me overigens opvalt aan de Boer is dat hij beide met een voorsprong noch een achterstand weet wat hij moet doen behalve Sanogo / Vd Hoorn erin brengen![]()
Wss na dat zondagsschot op de paalquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:10 schreef Tagliano het volgende:
Frank had bij de 1-2 het gevoel dat Ajax grip kreeg"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik had vooral iets voor de wissel van Guardado wel even het idee dat Ajax langzaamaan de bovenliggende partij werd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:10 schreef Tagliano het volgende:
Frank had bij de 1-2 het gevoel dat Ajax grip kreegVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Conclusie: het was een offday, niemand een voldoende gehaaldMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:10 schreef Tagliano het volgende:
Frank had bij de 1-2 het gevoel dat Ajax grip kreeg![]()
Tja heeft hij dat echt gezegd?![]()
Younes en Tetequote:Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Tagliano het volgende:
Conclusie: het was een offday, niemand een voldoende gehaald![]()
Ik heb geen moment het idee gehad dat Ajax daadwerkelijk kon scoren. Althans, via een normaal opgezette aanvalquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had vooral iets voor de wissel van Guardado wel even het idee dat Ajax langzaamaan de bovenliggende partij werd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Duidelijk..quote:“Ik had wél verwacht dat Ajax wat compacter zou spelen om niet in de omschakeling geklopt te worden, maar nu was van échte druk op de bal geen sprake. We speelden er steeds uitstekend onderuit”, vervolgde Cocu, die zei enorm te hebben genoten van zijn elftal. “We kunnen niet alleen counteren, maar ook gewoon heel goed voetballen.”
Ajax gewoon collectief gefaald![]()
Het was net als afgelopen donderdag veel te slordig en PSV is van een ander niveau dan Molde, het is dat ze een gebrek aan scorend vermogen hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had vooral iets voor de wissel van Guardado wel even het idee dat Ajax langzaamaan de bovenliggende partij werd.![]()
Hopelijk heeft hij geen blijvend letsel opgelopenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Brammess het volgende:
![]()
![]()
Duidelijk het falen van Frankquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk..
Ajax gewoon collectief gefaald"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Op dit moment.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was net als afgelopen donderdag veel te slordig en PSV is van een ander niveau dan Molde, het is dat ze een gebrek aan scorend vermogen hebben.Dit, dus.![]()
Mwuah, Ajax gewoon kwaliteitsarm.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk..
Ajax gewoon collectief gefaaldVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.Charlie: How's it going in there?
Ajax heeft in ieder geval nog wel de spelers voorin die in staat zijn om ook zonder goed uitgespeelde aanval iets te creëren. Met wat meer geluk valt zo'n bal van Fischer nog binnen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen moment het idee gehad dat Ajax daadwerkelijk kon scoren. Althans, via een normaal opgezette aanvalVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh, alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.Dit, dus.![]()
Ik denk dat ze wel beter kunnen hoor, er waren er nu teveel onder niveauquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet snappen dat de selectie gewoon zwakker is.![]()
Dat had zomaar gekund ja, maar om dat grip op de wedstrijd te noemen gaat mij wat verquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax heeft in ieder geval nog wel de spelers voorin die in staat zijn om ook zonder goed uitgespeelde aanval iets te creëren. Met wat meer geluk valt zo'n bal van Fischer nog binnen bijvoorbeeld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.![]()
![]()
Serieus, hierover beginnen nadat Ajax zijn enige goal te danken heeft aan een Faal van Nijhuis.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.
Maar natuurlijk, het lag aannde scheids dat Ajax weggespeeld wordt in eigen huis.
Bovendien hadden zowel Veltman als Tete allebei wel drie keer geel moeten hebben.![]()
Ajax maakte veel overtreding 2e helft en kwamen oa daardoor totaal niet meer in de wedstrijd. Dingen die 1e helft niet zouden worden afgefloten. Vandaar.quote:Charlie: How's it going in there?
De Boer vond het een off-day. Geen constructief probleem in elk geval.
http://www.foxsports.nl/v(...)inspringen-momenten/
Dat is best zorgwekkend.![]()
De enige echte fout van de wedstrijd leverde Ajax de treffer op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax maakte veel overtreding 2e helft en kwamen oa daardoor totaal niet meer in de wedstrijd. Dingen die 1e helft niet zouden worden afgefloten. Vandaar.
Nijhuis floot een dikke voldoende.Dit, dus.![]()
Één groot complot, ik zeg het je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind het vooral zorgwekkend dat Frank het huidige spel niet zorgwekkend vindDit, dus.![]()
Hij kan moeilijk wat anders zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:21 schreef Tchock het volgende:
De Boer vond het een off-day. Geen constructief probleem in elk geval.
http://www.foxsports.nl/v(...)inspringen-momenten/
Dat is best zorgwekkend.![]()
Hier en daar had hij kunnen door laten gaan waar hij floot of andersom. In ieder geval niet echt van invloed geweest op het resultaatquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De enige echte fout van de wedstrijd leverde Ajax de treffer op.
Nijhuis floot een dikke voldoende.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dikke voldoende. Maar erg consequent in zijn fluiten niet. 1e helft superieur, 2e helft voor kleine dingetjes fluiten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De enige echte fout van de wedstrijd leverde Ajax de treffer op.
Nijhuis floot een dikke voldoende.Charlie: How's it going in there?
Daar had ik het ook niet over. Grip op de wedstrijd is ook wat anders dan uitgespeelde kansen creëren. Toen Guardado er aardig doorheen zat kreeg Ajax iets meer de kans om te voetballen en werd het middenveld niet meer overlopen. Ze kwamen weer een klein beetje aan voetballen toe. Dat was echter van korte duur.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat had zomaar gekund ja, maar om dat grip op de wedstrijd te noemen gaat mij wat verVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax maakte inderdaad veel overtredingen. Dat viel op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax maakte veel overtreding 2e helft en kwamen oa daardoor totaal niet meer in de wedstrijd. Dingen die 1e helft niet zouden worden afgefloten. Vandaar.
Verder maak je jezelf een beetje belachelijk nu.![]()
Dat is exact wat je moet doen in een topper. Niet hinderlijk zijn en de wedstrijd een wedstrijd laten worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier en daar had hij kunnen door laten gaan waar hij floot of andersom. In ieder geval niet echt van invloed geweest op het resultaatDit, dus.![]()
Dat komt omdat ervoor werd afgefloten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax maakte inderdaad veel overtredingen. Dat viel op.
Verder maak je jezelf een beetje belachelijk nu.Charlie: How's it going in there?
Heel even een paar schoten achter elkaar, dat wel ja. Had in principe kunnen vallen, wat volledig onterecht was geweest natuurlijk maar daar zijn we het wel over eensquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over. Grip op de wedstrijd is ook wat anders dan uitgespeelde kansen creëren. Toen Guardado er aardig doorheen zat kreeg Ajax iets meer de kans om te voetballen en werd het middenveld niet meer overlopen. Ze kwamen weer een klein beetje aan voetballen toe. Dat was echter van korte duur.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.![]()
![]()
In iedere wedstrijd eigenlijk welquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is exact wat je moet doen in een topper. Niet hinderlijk zijn en de wedstrijd een wedstrijd laten worden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dat deed die de eerste helft heel sterk. 2e wat minder naar mijn idee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is exact wat je moet doen in een topper. Niet hinderlijk zijn en de wedstrijd een wedstrijd laten worden.Charlie: How's it going in there?
Nee, je hebt wedstrijden waar je bepaalde spelers bijvoorbeeld in bescherming moet nemen.quote:Dit, dus.![]()
Uiteraard, maar je intentie als scheidsrechter moet wel zijn het zoveel mogelijk een wedstrijd te laten wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, je hebt wedstrijden waar je bepaalde spelers bijvoorbeeld in bescherming moet nemen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat dan? Noem eens concrete voorbeelden? Enige waar je mogelijk op kunt doelen is dat hij PSV niet uit het spel heeft gefloten. Hij liet Locadia en Veltman lekker aankloten etc. Gewoon neutraal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dat deed die de eerste helft heel sterk. 2e wat minder naar mijn idee.Dit, dus.![]()
Hij moet nog wel een jaar door met deze groep, dan ga je toch niet zeggen dat ze er niks van kunnenquote:![]()
Er zitten nog wel een aantal gradaties daartussen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een jaar door met deze groep, dan ga je toch niet zeggen dat ze er niks van kunnen
Op deze manier neemt geen hond je serieus, natuurlijk.Dit, dus.![]()
Ik denk niet dat de harde kern dit nog heel lang piktquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een jaar door met deze groep, dan ga je toch niet zeggen dat ze er niks van kunnen![]()
Ik zie ook wel degelijk potentie in deze groep, maar er moet sowieso wat gaan gebeuren aan het feit dat je middenveld in elke wedstrijd die er een beetje toe doet wordt overlopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een jaar door met deze groep, dan ga je toch niet zeggen dat ze er niks van kunnen
Wat ook wel tegenvalt aan zo'n wedstrijd als die van vandaag is dat je, zeker met deze opstelling, niet in staat bent om in ieder geval nog een aantal gevaarlijke counters te produceren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Misschien worden een aantal spelers dan eens wakker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een jaar door met deze groep, dan ga je toch niet zeggen dat ze er niks van kunnenHet is beter dat je chillt vandaag![]()
en dan wordt het beter?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de harde kern dit nog heel lang pikt![]()
Pijnlijk, duidelijk afgetroefd door PSV en dat nog wel met een half geblesseerde Guardado en natuurlijk geen De Jong en Willems.
Voetballend weer bar weinig gebracht. Af en toe een individuele actie en dat is het wel. Gewoon weer even slecht als de afgelopen drie jaar.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de harde kern dit nog heel lang pikt
Ze staan gewoon nog bovenaan.
Welke trainer wil je voor de groep zetten die het veel beter zou kunnen doen?![]()
Dat is bij Feyenoord inderdaad genoeg, Bij Ajax willen we meer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke trainer wil je voor de groep zetten die het veel beter zou kunnen doen?![]()
Ochjee, gaan ze anders weer een kantine "bezetten"?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de harde kern dit nog heel lang pikt
Ajax heeft miljoenen fans in Nederland, die zien allemaal dat het kwalitatief kut met peren is. Ga je toch niet met droge ogen voor een camera beweren dat je kunt spreken van een off-day?Dit, dus.![]()
Maar ik wijt dit verlies voor 100% aan Frank. Wat een armoedige tacticus is het toch, en zijn wissels zijn echt om te huilen. Het middenveld staat voor geen meter, Gudelj en Klaassen spelen al het hele seizoen verstoppertje. Ik denk dat dit serieus het slechtste Ajax is dat ik ooit heb gezien.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Tja, dan moet je maar videobanden van 95 terug gaan kijken want veel meer dan dit ga je niet meer zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is bij Feyenoord inderdaad genoeg, Bij Ajax willen we meer.![]()
![]()
je merkt inderdaad al dat de sfeer in dit topic niet gemoedelijk isquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de harde kern dit nog heel lang pikt![]()
Hoe verklaar jij dan dat Ajax al twee wedstrijden op rij vanuit de achterhoede maar constant de bal naar voren pleurt in de hoop dat er iets gebeurt? Dit is geen voetbal en dat valt onmogelijk toe te schrijven aan een zogenaamde offday. Er is bijna geen enkele poging geweest om 'normaal' op te bouwen. Normaal voetballen was er niet aan. Niemand toonde intentie om vanuit het middenveld zich uit te laten zakken. Het is gewoon noodzakelijk dat er weer een zes in het spel komt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou, van Molde en Celtic moet je gewoon kunnen winnen hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar videobanden van 95 terug gaan kijken want veel meer dan dit ga je niet meer zien.![]()
En dat door een middenveld wat behalve Guardado ook niet veel voorstelt, dat vond ik eigenlijk het meest schrijnend en dan komt er nog bij Dat El Ghazi nu al een paar wedstrijden voor spek en bonen meedoet, Klaassen duidelijk op zijn tandvlees loopt en Gudelj het gewoon net niet is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook wel degelijk potentie in deze groep, maar er moet sowieso wat gaan gebeuren aan het feit dat je middenveld in elke wedstrijd die er een beetje toe doet wordt overlopen.
Wat ook wel tegenvalt aan zo'n wedstrijd als die van vandaag is dat je, zeker met deze opstelling, niet in staat bent om in ieder geval nog een aantal gevaarlijke counters te produceren.![]()
Onzin. Een trainer als Bosz zou veel meer uit deze groep halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar videobanden van 95 terug gaan kijken want veel meer dan dit ga je niet meer zien.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Stel dat Frank weg zou gaan om wat voor reden dan ook, ik zou niet weten wie je ervoor moet zetten
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:34 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Onzin. Een trainer als Bosz zou veel meer uit deze groep halen.![]()
![]()
Rijkaardquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:34 schreef Tagliano het volgende:
Stel dat Frank weg zou gaan om wat voor reden dan ook, ik zou niet weten wie je ervoor moet zetten![]()
Ja. Blijven hopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:34 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Onzin. Een trainer als Bosz zou veel meer uit deze groep halen.Dit, dus.![]()
Ah ja, is dat al ''veel beter'' voor jou?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou, van Molde en Celtic moet je gewoon kunnen winnen hoor.![]()
Iemand die ze kan laten overspelen naar elkaar , Nu is 3 keer al te veel gevraagdquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:34 schreef Tagliano het volgende:
Stel dat Frank weg zou gaan om wat voor reden dan ook, ik zou niet weten wie je ervoor moet zettenRED ONS HENNIEGOD![]()
mag je niet zeggen hier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die ze kan laten overspelen naar elkaar , Nu is 3 keer al te veel gevraagd![]()
Qua voetbal sowieso. Wat Frank nu al 2 jaar doet kan écht niet. Het is echt heel armoedig.quote:Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Dan krijg je denk ik Stam/Jonk en of een combinatie met Bergkamp. Zou mij ook niks verbazen als ze met Kluivert of Seedorf aankomen zetten.quote:![]()
Zou die überhaupt er nog zin in hebben? Geloof dat hij zijn carrière een beetje beëindigd heeftquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dan moet ik het met al mijn FM ervaring ook wel kunnenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die ze kan laten overspelen naar elkaar , Nu is 3 keer al te veel gevraagdMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bij Chelsea kun jij het ook welquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet ik het met al mijn FM ervaring ook wel kunnen![]()
Kluivert graag, dat zou pure comedy zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan krijg je denk ik Stam/Jonk en of een combinatie met Bergkamp. Zou mij ook niks verbazen als ze met Kluivert of Seedorf aankomen zetten.![]()
Ik zeg niet dat het wedstrijdbepalend was. Maar 1 overtreding van Veltman op Locadia waar die ook had kunnen laten doorgaan, een overtreding op Bazoer randje 16 (beuk bruma) overtreding Arias op Fischer middenlijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat dan? Noem eens concrete voorbeelden? Enige waar je mogelijk op kunt doelen is dat hij PSV niet uit het spel heeft gefloten. Hij liet Locadia en Veltman lekker aankloten etc. Gewoon neutraal.
Je kunt er voor fluiten. Maar ook niet. Vond het op een gegeven moment een beetje willekeurig. Fluit die wel bij zo'n overtreding op Bazoer bijv. Ben je ieder geval weer even onder de druk uit. Het zijn details. Maar een kleine kanttekening imo. Het werd wat willekeurig met het fluiten naarmate de tweede helft.Charlie: How's it going in there?
dat krijg je met al die ex vrouwen en 20 kinderenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:38 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Die is trouwens snel oud geworden zeg.![]()
Hahaha.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vond het meevallen eerlijk gezegd.
Beetje een jankbal die toevallig 2 balletjes goed raakt.![]()
Dat zal erg knap zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou ik het veel minder doen dan Mourinho?![]()
Er wordt een beukje uitgedeeld in een topper. En dan praten over willekeur.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het wedstrijdbepalend was. Maar 1 overtreding van Veltman op Locadia waar die ook had kunnen laten doorgaan, een overtreding op Bazoer randje 16 (beuk bruma) overtreding Arias op Fischer middenlijn.
Je kunt er voor fluiten. Maar ook niet. Vond het op een gegeven moment een beetje willekeurig. Fluit die wel bij zo'n overtreding op Bazoer bijv. Ben je ieder geval weer even onder de druk uit. Het zijn details. Maar een kleine kanttekening imo. Het werd wat willekeurig met het fluiten naarmate de tweede helft.
Geef je teleurstelling een plekje en stop met ouwehoeren, man.Dit, dus.![]()
En nu moet je naar het kolkende Almelo. Pas maar op Stijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Met zo'n drama middenveld zie ik het niet snel goed komen.![]()
en dan naar Vitesse, dat is al jaren een pijnlijk gebeuren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En nu moet je naar het kolkende Almelo. Pas maar op Stijn.![]()
De individuele spelers op zich moeten toch wel iets kunnen. PSV maakte het veld wel erg groot wat in hun voordeel was, het hele middenveld viel uit elkaarquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Met zo'n drama middenveld zie ik het niet snel goed komen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat wint Ajax gewoon hoor, geen enkel probleemquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En nu moet je naar het kolkende Almelo. Pas maar op Stijn.![]()
Met Klaassen en Bazoer zijn 2 van de 3 middenvelders absolute toppers. Het gaat erom dat je ze goed gebruikt en dat is nu niet het geval. Hendrix had Klaassen echt constant in zijn zak.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Met zo'n drama middenveld zie ik het niet snel goed komen.Dit, dus.![]()
Ik snap ook dat je El Ghazi niet direct op de bank zet, maar je kunt hem dan op zijn minst in de 60e minuut wisselen ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat door een middenveld wat behalve Guardado ook niet veel voorstelt, dat vond ik eigenlijk het meest schrijnend en dan komt er nog bij Dat El Ghazi nu al een paar wedstrijden voor spek en bonen meedoet, Klaassen duidelijk op zijn tandvlees loopt en Gudelj het gewoon net niet is.
En inderdaad als je ziet dat Klaassen er eigenlijk doorheen zit, vervang hem dan gewoon.
Het lastige is natuurlijk dat je met Sinkgraven en Gudelj twee relatief dure aankopen hebt die je eigenlijk niet beide op de bank kunt zetten. Ik mis echter volstrekt de meerwaarde van Gudelj in dit soort wedstrijden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
dat is wel moeilijker dan Heraclesquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en dan naar Vitesse, dat is al jaren een pijnlijk gebeuren.![]()
Klaassen gezien vandaag? Ik niet namelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Klaassen en Bazoer zijn 2 van de 3 middenvelders absolute toppers. Het gaat erom dat je ze goed gebruikt en dat is nu niet het geval. Hendrix had Klaassen echt constant in zijn zak.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Kan zomaar 0 overwinnen worden en exit Europa met dat twee luik tegen de Turkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en dan naar Vitesse, dat is al jaren een pijnlijk gebeuren.![]()
Dat zeg ik; Hendrix had geen kind aan 'm.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Klaassen gezien vandaag? Ik niet namelijk.Dit, dus.![]()
Die heb ik alleen gezien toen Hendrix hem enkele keren wat plaagstootjes uitdeelde.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Klaassen gezien vandaag? Ik niet namelijk.![]()
Klaassen was niet fit, die had hij gewoon moeten sparen, maar zegt genoeg dat hij dat niet deedquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Klaassen en Bazoer zijn 2 van de 3 middenvelders absolute toppers. Het gaat erom dat je ze goed gebruikt en dat is nu niet het geval. Hendrix had Klaassen echt constant in zijn zak.![]()
Bazoer moet dat middenveld zo'n beetje in zijn eentje op de been houden. Klaassen speelt erg zwak dit seizoen, helemaal sinds die als tien mag spelen. Gudelj kan behalve een balletje terug op de verdediging niet mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Klaassen en Bazoer zijn 2 van de 3 middenvelders absolute toppers. Het gaat erom dat je ze goed gebruikt en dat is nu niet het geval. Hendrix had Klaassen echt constant in zijn zak.![]()
Dat zei je vorig jaar ook elke weekquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wint Ajax gewoon hoor, geen enkel probleem![]()
![]()
Het meest storende aan die Gudelj is nog dat hij na een interceptie een sprint door de ruimtes trekt, op zich niks mis mee, om vervolgens een balletje breed te geven. Die vent heeft echt gen idee wat er van hem verwacht wordt in een wedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bazoer moet dat middenveld zo'n beetje in zijn eentje op de been houden. Klaassen speelt erg zwak dit seizoen, helemaal sinds die als tien mag spelen. Gudelj kan behalve een balletje terug op de verdediging niet mee.![]()
Ik bedoelde ook vooral dat ik het (nog) geen topper vind. Hij is over het algemeen veel te onzichtbaar, zeker voor een aanvoerder. Verwoordde het wat krom.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zeg ik; Hendrix had geen kind aan 'm.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Zou mij niet verbazen. Vorige week tegen Groningen leek het er heel even na rust op dat er wat verbetering zichtbaar was. Maar goed, dat lag vooral aan Groningen dat er geen kut van kan. De neerwaartse trend van de afgelopen drie jaar wordt gewoon weer doorgetrokken, hopeloos.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan zomaar 0 overwinnen worden en exit Europa met dat twee luik tegen de Turken![]()
Je kunt je natuurlijk wel afvragen wiens fout dat isquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meest storende aan die Gudelj is nog dat hij na een interceptie een sprint door de ruimtes trekt, op zich niks mis mee, om vervolgens een balletje breed te geven. Die vent heeft echt gen idee wat er van hem verwacht wordt in een wedstrijd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bazoer heeft het ook heel erg druk met randzaken. Die jongen straalt weinig plezier uit in het voetballen zelf. Ik zie hem nog met opeengeklemde kaken voor die gozer van Twente staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bazoer moet dat middenveld zo'n beetje in zijn eentje op de been houden. Klaassen speelt erg zwak dit seizoen, helemaal sinds die als tien mag spelen. Gudelj kan behalve een balletje terug op de verdediging niet mee.Dit, dus.![]()
Er moet toch iets zijn waarom hij wordt opgesteld. Werkelijk alles spreekt in zijn tegendeel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk wel afvragen wiens fout dat is![]()
Ik vind hem ook vrij veel lopen met de balquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bazoer heeft het ook heel erg druk met randzaken. Die jongen straalt weinig plezier uit in het voetballen zelf. Ik zie hem nog met opeengeklemde kaken voor die gozer van Twente staan.![]()
Hij brengt fysiek.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn waarom hij wordt opgesteld. Werkelijk alles spreekt in zijn tegendeel.
Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Hij heeft naaktfoto's van De Boer zijn dochterquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn waarom hij wordt opgesteld. Werkelijk alles spreekt in zijn tegendeel.![]()
Buiten het kracht/ervaring/gif riedeltje, brengt hij best wat loopvermogen mee. Ik let er eerlijk gezegd niet op of hij anderen nog coacht of beter laat voetballen, dat zou heel misschien een reden kunnen zijn. Dan zijn trap nog (die hij ook nooit meer laat zien) en thats itquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn waarom hij wordt opgesteld. Werkelijk alles spreekt in zijn tegendeel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is ook wel een beetje het volharden van De Boer, blijkbaar doet hij in zijn ogen nog genoeg goed alleen zie ik het niet, hij geeft nooit een bal vooruitquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn waarom hij wordt opgesteld. Werkelijk alles spreekt in zijn tegendeel.![]()
Die trap heb ik nog nooit gezien. Creativiteit is iets wat hij totaal niet kan brengen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten het kracht/ervaring/gif riedeltje, brengt hij best wat loopvermogen mee. Ik let er eerlijk gezegd niet op of hij anderen nog coacht of beter laat voetballen, dat zou heel misschien een reden kunnen zijn. Dan zijn trap nog (die hij ook nooit meer laat zien) en thats it![]()
quote:De Boer: 'Kan niet één speler noemen die een voldoende heeft gehaald'
Zondag, 4 oktober 2015 om 17:40
Voor Ajax werd de thuiswedstrijd tegen PSV een grote teleurstelling. De koploper van de Eredivisie hoopte de landskampioen op een achterstand van acht punten te kunnen zetten, maar ging in de eigen Amsterdam ArenA met 2-1 onderuit en heeft nu nog maar twee punten meer. Frank de Boer moest na afloop toegeven dat de overwinning voor PSV absoluut verdiend was.
/
De Boer baalde ontzettend van het vertoonde spel van Ajax. “We hadden vandaag een hele slechte dag en waren niet bij machte om het om te keren”, zei hij voor de camera van FOX Sports. “Hoe dat komt? Het is altijd lastig om daar de vinger op te leggen. Ik houd het op een offday, want ik kan niet één speler noemen die een voldoende heeft gehaald.”
“Het liefst wil je zelf het veld inspringen op sommige momenten”, grapte De Boer, die bij de NOS benadrukte dat hij ondanks de toenemende kritiek van plan is om het seizoen gewoon af te maken in Amsterdam: “Ik blijf gewoon bij Ajax dit jaar”, beloofde hij. De Boer wordt in de Engelse media in verband gebracht met Liverpool.![]()
Als hij het al doet, resulteert het in een lachwekkend iets waardoor je weer naar achteren kunt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het volharden van De Boer, blijkbaar doet hij in zijn ogen nog genoeg goed alleen zie ik het niet, hij geeft nooit een bal vooruit![]()
Bij Ajax zeker niet inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die trap heb ik nog nooit gezien. Creativiteit is iets wat hij totaal niet kan brengen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pure scorebordjournalistiek. Ajax voetbalt elk seizoen onder De Boer slechter dan het seizoen er voor. En dat is absoluut niet enkel de schuld van De Boer, maar het is toch nu wel duidelijk dat hij het niet aan de praat krijgt?quote:Leuk dat je bovenaan staat na spetterende winstpartijen op voetbalgrootheden als ADO, Willem II, De Graafschap, Excelsior en NEC.
![]()
die vond ik nog niet zo slecht, was Riedewald meen ik die Pereiro 2 keer liet scorenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
DIE KOP VAN VELTMAN TIJDENS HET INTERVIEW....
Wat een sukkel man. 400 overtredingen nodig en dan nog niemand kunnen afstoppen.![]()
Nou ja, hij is al redelijk wat aan het schuiven, maar elke speler die weer even een goede pot neerlegt laat die weer volgen door een aantal mindere. Met uitzondering van Bazoer en in mindere mate Klaassen hadden middenveld en voorhoede volledig vervangen moeten worden volgens het gros van dit topic.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het volharden van De Boer, blijkbaar doet hij in zijn ogen nog genoeg goed alleen zie ik het niet, hij geeft nooit een bal vooruit
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh het was een offday, gelukkig maar dat het niet aan Frank zelf ligt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:52 schreef Brammess het volgende:
De Boer en Cruyff zitten allebei nog in de illusie dat dit de jaren 90 nog is![]()
![]()
Dat zei hij toch echt..quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Als hij zegt dat het een offday is, is hij gek.![]()
Spelers zijn zelf ook verantwoordelijke voor het spel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh het was een offday, gelukkig maar dat het niet aan Frank zelf ligt.
Hoe kan Bazoer alleen maar bezig zijn met de tegenstander? En Veltman zich zo laten provoceren door Tokkie Locadia? Daar kan de Boer geen ene reet aan doen. Hij is niet alleen verantwoordelijk.Dit, dus.![]()
Joh, hij geeft altijd randzaken de schuld als we punten verliezen. Bijna Mourinhoesque hoe hij altijd weer andere dingen dan het bedroevende spel de schuld geeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Als hij zegt dat het een offday is, is hij gek.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Natuurlijk kun je daar als coach wel wat aan doen. De coach bepaalt voor een groot deel de instelling van het team. En laat Veltman zich provoceren? Doet dat afbreuk aan zijn spel? Dan wissel je hem! Niet week na week na week dezelfde fouten laten makenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Spelers zijn zelf ook verantwoordelijke voor het spel.
Hoe kan Bazoer alleen maar bezig zijn met de tegenstander? En Veltman zich zo laten provoceren door Tokkie Locadia? Daar kan de Boer geen ene reet aan doen. Hij is niet alleen verantwoordelijk.
Het lijkt er niet op dat spelers bij Ajax nog vooruitgang boeken. Met uitzondering van spelers als Bazoer en Tete. Dat zullen ook wel de eersten worden in tijden die met winst de deur uit gaan.![]()
Niet alleen, maar wel de hoofdverantwoordelijke. Het is zijn samengestelde selectie die faalt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kan Bazoer alleen maar bezig zijn met de tegenstander? En Veltman zich zo laten provoceren door Tokkie Locadia? Daar kan de Boer geen ene reet aan doen. Hij is niet alleen verantwoordelijk.Het is beter dat je chillt vandaag![]()
Maar die maakt hij toch ook niet, wat is het probleem dat je over en weer wat tikjes uitdeeltquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je daar als coach wel wat aan doen. De coach bepaalt voor een groot deel de instelling van het team. En laat Veltman zich provoceren? Doet dat afbreuk aan zijn spel? Dan wissel je hem! Niet week na week na week dezelfde fouten laten maken
Het lijkt er niet op dat spelers bij Ajax nog vooruitgang boeken. Met uitzondering van spelers als Bazoer en Tete. Dat zullen ook wel de eersten worden in tijden die met winst de deur uit gaan.![]()
Ik vond het vandaag ook niet per se, hoor. Ik reageer op de post van Buitendam. Veltman haalde wel een dramatisch niveau maar dat gold voor heel Ajax eigenlijk wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die maakt hij toch ook niet, wat is het probleem dat je over en weer wat tikjes uitdeelt![]()
Buitendammetje, het ligt 0,0 aan de persoonlijkheid van spelers zelf. Iedere speler moet in kunnen zien dat de opbouw moeilijk op gang komt, als die al was gepoogd vandaag. In plaats van uit te zakken om de bal wat beter rond te kunnen laten gaan, blijven ze laf op afstand staan. Dan moet wel die lange bal gegeven worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe kan Bazoer alleen maar bezig zijn met de tegenstander? En Veltman zich zo laten provoceren door Tokkie Locadia? Daar kan de Boer geen ene reet aan doen. Hij is niet alleen verantwoordelijk.
Daarbij is een punt-naar-voren systeem gewoon echt niet handig. Kom op, ik bid voor de dag dat de ''6'' weer terugkeert ook al wordt deze bij De Boer niet goed ingevuld.![]()
Aankoopbeleid is inderdaad echt heel kut. 9 Miljoen voor Sinkgraven kan bijna in hetzelfde boekje als 16 miljoen voor Sulejmani. Miljoentje per jaar voor Heitinga, dat soort dingen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:55 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel de hoofdverantwoordelijke. Het is zijn samengestelde selectie die faalt.Dit, dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: