Mwuah, Ajax gewoon kwaliteitsarm.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk..
Ajax gewoon collectief gefaald
Ajax heeft in ieder geval nog wel de spelers voorin die in staat zijn om ook zonder goed uitgespeelde aanval iets te creëren. Met wat meer geluk valt zo'n bal van Fischer nog binnen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb geen moment het idee gehad dat Ajax daadwerkelijk kon scoren. Althans, via een normaal opgezette aanval
Oh, alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.
Ik denk dat ze wel beter kunnen hoor, er waren er nu teveel onder niveauquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet snappen dat de selectie gewoon zwakker is.
Dat had zomaar gekund ja, maar om dat grip op de wedstrijd te noemen gaat mij wat verquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ajax heeft in ieder geval nog wel de spelers voorin die in staat zijn om ook zonder goed uitgespeelde aanval iets te creëren. Met wat meer geluk valt zo'n bal van Fischer nog binnen bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.
Serieus, hierover beginnen nadat Ajax zijn enige goal te danken heeft aan een Faal van Nijhuis.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Ajax maakte veel overtreding 2e helft en kwamen oa daardoor totaal niet meer in de wedstrijd. Dingen die 1e helft niet zouden worden afgefloten. Vandaar.quote:
De enige echte fout van de wedstrijd leverde Ajax de treffer op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax maakte veel overtreding 2e helft en kwamen oa daardoor totaal niet meer in de wedstrijd. Dingen die 1e helft niet zouden worden afgefloten. Vandaar.
Één groot complot, ik zeg het je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind het vooral zorgwekkend dat Frank het huidige spel niet zorgwekkend vind
Hij kan moeilijk wat anders zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:21 schreef Tchock het volgende:
De Boer vond het een off-day. Geen constructief probleem in elk geval.
http://www.foxsports.nl/v(...)inspringen-momenten/
Dat is best zorgwekkend.
Hier en daar had hij kunnen door laten gaan waar hij floot of andersom. In ieder geval niet echt van invloed geweest op het resultaatquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De enige echte fout van de wedstrijd leverde Ajax de treffer op.
Nijhuis floot een dikke voldoende.
Dikke voldoende. Maar erg consequent in zijn fluiten niet. 1e helft superieur, 2e helft voor kleine dingetjes fluiten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De enige echte fout van de wedstrijd leverde Ajax de treffer op.
Nijhuis floot een dikke voldoende.
Daar had ik het ook niet over. Grip op de wedstrijd is ook wat anders dan uitgespeelde kansen creëren. Toen Guardado er aardig doorheen zat kreeg Ajax iets meer de kans om te voetballen en werd het middenveld niet meer overlopen. Ze kwamen weer een klein beetje aan voetballen toe. Dat was echter van korte duur.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat had zomaar gekund ja, maar om dat grip op de wedstrijd te noemen gaat mij wat ver
Ajax maakte inderdaad veel overtredingen. Dat viel op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax maakte veel overtreding 2e helft en kwamen oa daardoor totaal niet meer in de wedstrijd. Dingen die 1e helft niet zouden worden afgefloten. Vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |