Hij hoeft van mij niet weg hoor al ben ik het niet altijd met zijn keuzes eensquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
tarado jij als onze stamoudste, zeg er eens wat van
#exitfrank?
Dat kan problemen opleveren..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank kan niet zo goed omgaan met verschillende spelers, die misschien veel verder van hem af staan qua karakter.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 04-10-2015 om 16:55:36Ajax-speler @DavyKlaassen kan pers niet te woord staan, omdat hij in wedstrijd tik tegen hoofd heeft gekregen. #Ajax reageer retweet
Je trekt het nogal wat uit de contextquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben niet gewonnen maar wel de beste jeugdopleiding hoor!
Hij is niet echt van de winnende wissels doorgaans.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
Wat me overigens opvalt aan de Boer is dat hij beide met een voorsprong noch een achterstand weet wat hij moet doen behalve Sanogo / Vd Hoorn erin brengen
Wss na dat zondagsschot op de paalquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:10 schreef Tagliano het volgende:
Frank had bij de 1-2 het gevoel dat Ajax grip kreeg
Ik had vooral iets voor de wissel van Guardado wel even het idee dat Ajax langzaamaan de bovenliggende partij werd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:10 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:10 schreef Tagliano het volgende:
Younes en Tetequote:Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Tagliano het volgende:
Conclusie: het was een offday, niemand een voldoende gehaald
Ik heb geen moment het idee gehad dat Ajax daadwerkelijk kon scoren. Althans, via een normaal opgezette aanvalquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had vooral iets voor de wissel van Guardado wel even het idee dat Ajax langzaamaan de bovenliggende partij werd.
Duidelijk..quote:“Ik had wél verwacht dat Ajax wat compacter zou spelen om niet in de omschakeling geklopt te worden, maar nu was van échte druk op de bal geen sprake. We speelden er steeds uitstekend onderuit”, vervolgde Cocu, die zei enorm te hebben genoten van zijn elftal. “We kunnen niet alleen counteren, maar ook gewoon heel goed voetballen.”
Het was net als afgelopen donderdag veel te slordig en PSV is van een ander niveau dan Molde, het is dat ze een gebrek aan scorend vermogen hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had vooral iets voor de wissel van Guardado wel even het idee dat Ajax langzaamaan de bovenliggende partij werd.
Hopelijk heeft hij geen blijvend letsel opgelopenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 04-10-2015 om 16:55:36Ajax-speler @DavyKlaassen kan pers niet te woord staan, omdat hij in wedstrijd tik tegen hoofd heeft gekregen. #Ajax reageer retweet
Duidelijk het falen van Frankquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk..
Ajax gewoon collectief gefaald
Op dit moment.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was net als afgelopen donderdag veel te slordig en PSV is van een ander niveau dan Molde, het is dat ze een gebrek aan scorend vermogen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |