Niet doen ..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom op JR, je kan beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat meent hijquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:47 schreef KingRoland het volgende:
op jr happen
of meende je dat nou echt?
Ik zie hem samen met Sinkgraven over een jaar of 4 wel het middenveld van Barca domineren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero erachter als catalysatorquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie hem samen met Sinkgraven over een jaar of 4 wel het middenveld van Barca domineren.
Zou elke wedstrijd fappend kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie hem samen met Sinkgraven over een jaar of 4 wel het middenveld van Barca domineren.
Bijvoorbeeld?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah dat ben je zeker. Elke speler waar jij wat in ziet mislukt. Pl en ik vinden dit enorm leuk.
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven, Andersen, Cerny, Fischer, Tete.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax heeft zowel in het eerste, in Jong en in de A niet één speler lopen die de potentie heeft om Barcelona te halen.
Dat PSV nu een wedstrijdje wint en nog maar op 2 punten staat geeft je niet het recht om alles even af te zeiken natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax heeft zowel in het eerste, in Jong en in de A niet één speler lopen die de potentie heeft om Barcelona te halen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven, Andersen, Cerny, Fischer, Tete.
Jammer dat De Boer ze verneukt.
Geen enkele Nederlandse club heeft dit helaas.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
Gelukkig speelt Cerny dan nog bij Jong Ajaxquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer, Riedewald, Sinkgraven, Andersen, Cerny, Fischer, Tete.
Jammer dat De Boer ze verneukt.
Die zagen in Bazoer een verdedigerquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat PSV nu een wedstrijdje wint en nog maar op 2 punten staat geeft je niet het recht om alles even af te zeiken natuurlijk.
PSV staat mijlenver achter qua jeugdopleiding.
Ik had het niet over PSV? Ik had het over Ajax. Nergens beweer ik dat PSV een goede of betere jeugdopleiding heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat PSV nu een wedstrijdje wint en nog maar op 2 punten staat geeft je niet het recht om alles even af te zeiken natuurlijk.
Langeler is daar nu hoofd jeugdopleiding. Die hebben alles omgegooid de afgelopen paar jaar. Hun jeugd komt er aanquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
PSVquote:
Bazoer is natuurlijk aan absoluut toptalent.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
Van dat zooitje is Tete de meest belovende, maar ook die gaat dat niet halen.
Nee gewoon een baggeropleiding.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik had het niet over PSV? Ik had het over Ajax. Nergens beweer ik dat PSV een goede of betere jeugdopleiding heeft.
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Langeler is daar nu hoofd jeugdopleiding. Die hebben alles omgegooid de afgelopen paar jaar. Hun jeugd komt er aan
Drank de Boer is naar de bar gerendquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:53 schreef Heeinz het volgende:
Waarom is er nog geen interview met Frank
Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
Ja. Zijn columns gelezen op psv.nl en artikels in De Voetbaltrainer. Waar baseer jij jouw mening op dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee gewoon een baggeropleiding.
[..]
Geloof je het zelf?
We hebben goed gespeeld, bij vlagen gedomineerd, gewoon jammer dat kansen niet gemaakt werden. Verdedigend stonden we goed, weinig weggegeven, gewoon knappe goals van Pereiro, niets aan te doen. Ik heb positieve punten gezien, daarmee gaan we aan de slagquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:53 schreef Heeinz het volgende:
Waarom is er nog geen interview met Frank
Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
De spelers raken uitgekeken op dat gebrul van die man.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:53 schreef Tyron het volgende:
hoe meer ervaren frank de boer wordt hoe slechter het spel wordt
apart is dat
Andersen wordt gewoon onderschat hier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Afgeven op De Boer dat hij er geen kijk op heeft en Andersen potentie Barcelona toedichten.
Dan heb je echt last van grootheidswaanzin na een seizoen FM te hebben gespeeld.
Kan, je hebt veel verschillende types in een team, die moet je allemaal kunnen raken.. Zijn opmerkelijke wissels of gebrek daar aan helpen ook niet mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers raken uitgekeken op dat gebrul van die man.
Gevoelige, creatieve spelers bereik je daar niet mee. En zelfs een Klaassen presteert niet meer.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]![]()
Van dat zooitje is Tete de meest belovende, maar ook die gaat dat niet halen.
We hebben niet gewonnen maar wel de beste jeugdopleiding hoor!quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 04-10-2015 om 16:55:36Ajax-speler @DavyKlaassen kan pers niet te woord staan, omdat hij in wedstrijd tik tegen hoofd heeft gekregen. #Ajax reageer retweet
Beste opleiding in de wereld volgens een aantal fansquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben niet gewonnen maar wel de beste jeugdopleiding hoor!
aldus een feyenoorderquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben niet gewonnen maar wel de beste jeugdopleiding hoor!
Frank kan niet zo goed omgaan met verschillende spelers, die misschien veel verder van hem af staan qua karakter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan, je hebt veel verschillende types in een team, die moet je allemaal kunnen raken.. Zijn opmerkelijke wissels of gebrek daar aan helpen ook niet mee.
Dat mantra wordt hier vaker gescandeerd. Ik heb hem niet echt horen brullen deze wedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De spelers raken uitgekeken op dat gebrul van die man.
Gevoelige, creatieve spelers bereik je daar niet mee. En zelfs een Klaassen presteert niet meer.
Nou ik hoorde hem weer een paar keer flink schreeuwenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat mantra wordt hier vaker gescandeerd. Ik heb hem niet echt horen brullen deze wedstrijd.
Oh, dus het is allemaal jouw schuld. Wil je dat niet meer doen dan aubquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Eet ik voor een keertje pindakaas op een zondag verliest Ajax opeens...
Vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |