Ajax domineerde, het waaide hard en er werd op kunstgras gespeeld. Verder wou PSV niet voetballen en is het lastig doorkomen tegen een team dat alleen verdedigd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef IMVHI het volgende:
Volgens Frank speelden ze prima, met uitschieter Veltman. Om maar vast op de persconferentie vooruit te lopen.
Het is ook energie- en futloos. Zit totaal niets in en winnen geen duel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog even de schuld geven dat het energie- en futloos is.
Ga weg. Dit voetbal lijkt nergens op. Lange ballen naar voren en dan zien hoe verder is alleen een tactiek in Rotterdam.
In Rotterdam kunnen ze nog vechten als het niet loopt, deze selectie kan werkelijk niks forceren als het niet wil.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog even de schuld geven dat het energie- en futloos is.
Ga weg. Dit voetbal lijkt nergens op. Lange ballen naar voren en dan zien hoe verder is alleen een tactiek in Rotterdam.
Als Frank zulke dingen gaat zeggen spring ik van een brug.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef IMVHI het volgende:
Volgens Frank speelden ze prima, met uitschieter Veltman. Om maar vast op de persconferentie vooruit te lopen.
Te weinig kwaliteit, je moet weer concluderen dat zes seizoenen op rij (waar Ajax 4 keer kampioen werd en PSV 1 keer), PSV wederom een veel betere selectie heeft dan Ajax. Hoe kan zoiets toch. Wat gebeurd er bij Ajax? Scouten is niets, de jeugdopleiding valt enorm tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In Rotterdam kunnen ze nog vechten als het niet loopt, deze selectie kan werkelijk niks forceren als het niet wil.
Ervoor ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Het meest trieste is ook dat je ook na de 1-2 helemaal niets creeert.
Dus?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is ook energie- en futloos. Zit totaal niets in en winnen geen duel.
Bal op de paal van Fischerquote:
Maar de jeugd komt eraan hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
schandalige wanprestatie, nog slechter dan tegen Celtic en Molde
Ajax verzuimd gewoon om afstand van de concurrentie te nemen door te investeren. Gierige Marc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te weinig kwaliteit, je moet weer concluderen dat zes seizoenen op rij (waar Ajax 4 keer kampioen werd en PSV 1 keer), PSV wederom een veel betere selectie heeft dan Ajax. Hoe kan zoiets toch. Wat gebeurd er bij Ajax? Scouten is niets, de jeugdopleiding valt enorm tegen.
Frank gaat weg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef mokkiemok het volgende:
mag toch hopen dat er volgend seizoen eens wat gaan veranderen zeg
het is wel klaar jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef j95 het volgende:
Het is wel op nu met De Boer he? Gaat niet meer.
Meer dan houdbaar voor de verdediging (Riedewald) bedoel jequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef IMVHI het volgende:
Die Cillessen houdt ook geen bal meer tegen heBeide goals waren meer dan houdbaar.
misschien dat een frisse wind helptquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Zou ook niet weten wie het beter zou doen dan Frank
Kan het slechter qua spel ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Coach heeft ook maar een marginale invloed. Misschien moeten ze iets van die 100 miljoen uitgeven aan een type pereiro.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Het geloof was weg. Al de hele tweede helft al. Pijnlijk gewoon..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Het meest trieste is ook dat je ook na de 1-2 helemaal niets creeert.
Dat is nog wel het ergste ja, PSV was met afstand de betere ploeg. Als je verliest door goed te spelen, valt er nog wat voor de zeggen. Maar als je zo slecht speelt en het verschil tussen beide ploegen zo enorm is, lijkt er iets anders mis te zijn bij Ajax.quote:
van Gaal is geen optie van zijn kant.quote:
Ik had verwacht veel combinaties en beweging gezien de opstelling voorin. Dus spelen we lange halen gauw thuis, zo rollen wijquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Buitendam het volgende:
Met zo'n laffe instelling verdien je echt geen ene moer. Met wat voor visie hadden ze PSV vandaag willen verslaan? Opleving van die Younes, that's it.
Die gaat toch weg na dit seizoen.quote:
Teveel kans op balverlies in de eerste en tweede fase. Dat is veels te engquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had verwacht veel combinaties en beweging gezien de opstelling voorin. Dus spelen we lange halen gauw thuis, zo rollen wij
Ach het is wel heel structureel hoor, lijkt me dat de trainer daar wel een flink aandeel in heeftquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Coach heeft ook maar een marginale invloed. Misschien moeten ze iets van die 100 miljoen uitgeven aan een type pereiro.
Ajax ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FdB baalt nu vast ook wel dat hij 2 jaar geleden niet naar Engeland is gegaan.
El Ghazi werd veel te weinig gevonden. Niet raar als je alle ballen naar voren roeit en om de haverklap een overtreding maakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Klaassen en Ghazi vallen toch wel vaak door de mand in de topwedstrijden.
Die Ghazi denkt dat ie er al is. Laat maar lekker op de bank beginnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Doet 'ie niet, durft 'ie niet, denk ook niet eens dat hij er over peinst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Buitendam het volgende:
En dan te bedenken dat PSV met 1/3 aan wisselspelers balde + een halve aanvoerder.
De Boer moet gewoon opstappen.
Klaassen speelt de laatste weken sowieso al afgrijselijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Aha, nu snap ik het, waarvoor dankquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Teveel kans op balverlies in de eerste en tweede fase. Dat is veels te eng
Na meerdere malen balverlies werd hij niet meer gezocht, nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El Ghazi werd veel te weinig gevonden. Niet raar als je alle ballen naar voren roeit en om de haverklap een overtreding maakt.
Speelt hij volgend jaar bij Lazio ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die Ghazi denkt dat ie er al is. Laat maar lekker op de bank beginnen.
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Buitendam het volgende:
En dan te bedenken dat PSV met 1/3 aan wisselspelers balde + een halve aanvoerder.
De Boer moet gewoon opstappen.
Mwah vond hem niet zo slecht, probeerde in ieder geval wat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na meerdere malen balverlies werd hij niet meer gezocht, nee.
Absoluut wel. De Jong is echt zoveel beter dan Locadiaquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah vond hem niet zo slecht, probeerde in ieder geval wat.
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zag iedereen natuurlijk aankomen.
Ajax dit seizoen bij een beetje weerstand zakt meteen door haar hoeven. Dit team kan nooit kampioen worden natuurlijk.
Oké reageer maar zoquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Ajax leek dodelijk vermoeid na de Europese wedstrijd, PSV had maar één dag extra rust, het leek wel of dat een week was.
ik dacht ook dat Ajax beter was dan dit, maar ik geef mijn ongelijk toequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon worden
Vond het meevallen eerlijk gezegd.quote:
Individueel niet, nee. Maar die jongens hebben bizar weinig minuten gemaakt in het team en dat is een voordeel voor Ajax. Daar moet je je op instellen. Is totaal niet gebeurd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.
Mag je niet zeggen hoor, beste verdediger etc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder mogen Klaassen, Gudelj en El Ghazi wel een tijdje banken.
En Veltman ben ik ook wel klaar mee.
Heeft Cillessen 30 miljoen gekost joh?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Brammess het volgende:
De enige die een voldoende krijgen zijn Younes en Tete.
Cillessen mag trouwens ook is een keer stoppen ballen schieten. HIJ KAN HET NIET. Ga niet dingen doen die je niet kan.
Een keeper van 30 miljoen mag die 1e goal wel hebben hoor.
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdagquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon worden
Op basis van? Potverdomme man, gelijk tegen Celtic en Molde, PSV is verder hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht ook dat Ajax beter was dan dit, maar ik geef mijn ongelijk toe
Heerlijk. Stukken beter dan die El Ghazi.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vond het meevallen eerlijk gezegd.
Beetje een jankbal die toevallig 2 balletjes goed raakt.
Zou ik ook wel willen zien eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand misschien een screenshot gemaakt van de gezichten van De Boer en co. ergens aan het eind van de wedstrijd?
Ik zou het zeer op prijs stellen als deze hier gepost werd
Nou, alvast bedankt en een heel fijn weekend nog allemaal!!!
Beetje opportunistisch dit, want wie zet je op rechts?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder mogen Klaassen, Gudelj en El Ghazi wel een tijdje banken.
En Veltman ben ik ook wel klaar mee.
Donderdag heb ik maar een halfuurtje kunnen zien, dus kan ik niet over oordelen. Maar zelfs voor de standaard van de afgelopen 1,5-2 jaar vind ik dit bijzonder slechtquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdag
Toen was het al vreselijk slecht, maar toch was er een hosanna stemming op de een of andere manier.
Verschil tussen goed spelen en een kut tegenstanderquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdag
psv doet wel goede aankopen en investeringenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op basis van? Potverdomme man, gelijk tegen Celtic en Molde, PSV is verder hoor.
Leverde elke bal in, en was ook zo vaak bang om uberhaupt snel een bal te spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen hoor, beste verdediger etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |