Die gaat toch weg na dit seizoen.quote:
Teveel kans op balverlies in de eerste en tweede fase. Dat is veels te engquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had verwacht veel combinaties en beweging gezien de opstelling voorin. Dus spelen we lange halen gauw thuis, zo rollen wij
Ach het is wel heel structureel hoor, lijkt me dat de trainer daar wel een flink aandeel in heeftquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Coach heeft ook maar een marginale invloed. Misschien moeten ze iets van die 100 miljoen uitgeven aan een type pereiro.
Ajax ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FdB baalt nu vast ook wel dat hij 2 jaar geleden niet naar Engeland is gegaan.
El Ghazi werd veel te weinig gevonden. Niet raar als je alle ballen naar voren roeit en om de haverklap een overtreding maakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Klaassen en Ghazi vallen toch wel vaak door de mand in de topwedstrijden.
Die Ghazi denkt dat ie er al is. Laat maar lekker op de bank beginnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Doet 'ie niet, durft 'ie niet, denk ook niet eens dat hij er over peinst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Buitendam het volgende:
En dan te bedenken dat PSV met 1/3 aan wisselspelers balde + een halve aanvoerder.
De Boer moet gewoon opstappen.
Klaassen speelt de laatste weken sowieso al afgrijselijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Aha, nu snap ik het, waarvoor dankquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Teveel kans op balverlies in de eerste en tweede fase. Dat is veels te eng
Na meerdere malen balverlies werd hij niet meer gezocht, nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El Ghazi werd veel te weinig gevonden. Niet raar als je alle ballen naar voren roeit en om de haverklap een overtreding maakt.
Speelt hij volgend jaar bij Lazio ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die Ghazi denkt dat ie er al is. Laat maar lekker op de bank beginnen.
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Buitendam het volgende:
En dan te bedenken dat PSV met 1/3 aan wisselspelers balde + een halve aanvoerder.
De Boer moet gewoon opstappen.
Mwah vond hem niet zo slecht, probeerde in ieder geval wat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na meerdere malen balverlies werd hij niet meer gezocht, nee.
Absoluut wel. De Jong is echt zoveel beter dan Locadiaquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah vond hem niet zo slecht, probeerde in ieder geval wat.
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zag iedereen natuurlijk aankomen.
Ajax dit seizoen bij een beetje weerstand zakt meteen door haar hoeven. Dit team kan nooit kampioen worden natuurlijk.
Oké reageer maar zoquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Ajax leek dodelijk vermoeid na de Europese wedstrijd, PSV had maar één dag extra rust, het leek wel of dat een week was.
ik dacht ook dat Ajax beter was dan dit, maar ik geef mijn ongelijk toequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |