SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Was best wel een overtreding maar boeiend.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Younesgod
Overigens Ajax aanvallend
PSV keihard onder druk zetten.
Die sliding snoeihard (en fair) en gewoon door counterendit willen we zien!!!
Narf!![]()
Sliding was gewoon een vrije trap, ook niet meer maar wel 2 benen op de bal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Sickert het volgende:
Younesgod
Overigens Ajax aanvallend
PSV keihard onder druk zetten.
Die sliding snoeihard (en fair) en gewoon door counterendit willen we zien!!!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit is niet het PSV topicquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sliding was gewoon een vrije trap, ook niet meer maar wel 2 benen op de bal.Narf!![]()
Correct.quote:
Neemt niet weg dat 2 benen op de bal = vrije trap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel de beste verdediger in de Eredivisie op dit moment.Hahahaha
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Inzet waarbij je het risico neemt beide benen van de tegenstander op een plaats of vier te breken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct.
Neemt niet weg dat 2 benen op de bal = vrije trap.![]()
Jazeker, die schoot een vrije trap slechts een meter overquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zowel de defs van PSV als van Feyenoord zijn minder wisselvallend.quote:I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Veltheer heeft zeker orders gekregen om wat steviger in te komen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Valt wel mee?? Heb je accuzuur in je ogen ofzo?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Valt wel mee, al was dit niet zo handig van Riedewald.![]()
Je vraagt je af hoe het zou staan als Ajax wat scherper begint elke wedstrijd..
Maar ja, dat blijft een droom...![]()
PSV kut? Die spelen met 3 wisselspelers Ajax in eigen huis soms helemaal wegquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef FritzWepper het volgende:
Psv - kut
Nijhuis - kutter
Ajax - kutste"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Betere lange ballen die daarna toch weer bij de keeper belanden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je vraagt je af hoe het zou staan als Ajax wat scherper begint elke wedstrijd..
Maar ja, dat blijft een droom..."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
PSV kut? Die spelen met 3 wisselspelers Ajax in eigen huis soms helemaal weg![]()
PSV is niks, Ajax geeft het zelf weg.![]()
Ik hoor Frank hier schreeuwen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Gezien het spelverloop is Milik erin geen slecht idee. Op zich is het geen slecht idee om voorin met meer dynamiek te willen spelen, maar aangezien het middenveld redelijk overlopen wordt heb je daar niet zo veel aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:11 schreef Burrito het volgende:
Fischer in de spits gaat ook niet werkenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Omdat Ajax er nou ook weer niet bijster veel van kanquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo krijgt Ajax dit PSV in eigen huis niet over de knie?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is misschien een cliché maar het is omdat vorm van de dag en de spelers weinig uitmaken, dit is een wedstrijd op zichquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo krijgt Ajax dit PSV in eigen huis niet over de knie?![]()
PSV is beterquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo krijgt Ajax dit PSV in eigen huis niet over de knie?Oh.![]()
Het is vooral PSV dat een voor Eredivisie begrippen erg hoog niveau haalt.
Ik vind Ajax niet eens zo slecht spelen, maar ik zou Klaassen wat laten inzakken, want die is te weinig aan de bal.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Zo kan je alles omdraaien jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:25 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Het is vooral PSV dat een voor Eredivisie begrippen erg hoog niveau haalt.
Ik vind Ajax niet eens zo slecht spelen, maar ik zou Klaassen wat laten inzakken, want die is te weinig aan de bal.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gudelj weer totaal onzichtbaar. Fischer komt ook in het spel niet voor maar het is dan ook idioot om te denken dat hij als spits kan spelen. Riedewald zwak maar op zijn leeftijd mag je af en toe fouten maken, 't blijft oneindig veel beter dan Viergever. En El Ghazi zit weer totaal niet in de wedstrijd.![]()
Van Halst tegen PSV was wel lachwekkendquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meneer van Halst was vroeger ook wel van harde tackles. Perez daarentegen is een mietjeRED ONS HENNIEGOD![]()
El Ghazi wisselen, Milik erin. Dan Younes op rechts en Fischer op links.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Gudelj weer totaal onzichtbaar. Fischer komt ook in het spel niet voor maar het is dan ook idioot om te denken dat hij als spits kan spelen. Riedewald zwak maar op zijn leeftijd mag je af en toe fouten maken, 't blijft oneindig veel beter dan Viergever. En El Ghazi zit weer totaal niet in de wedstrijd.
En Sinkgraven erin voor GudeljOh.![]()
Ik snap het idee wel, Fischer tegen Bruma kan super goed uitpakken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
Gudelj weer totaal onzichtbaar. Fischer komt ook in het spel niet voor maar het is dan ook idioot om te denken dat hij als spits kan spelen. Riedewald zwak maar op zijn leeftijd mag je af en toe fouten maken, 't blijft oneindig veel beter dan Viergever. En El Ghazi zit weer totaal niet in de wedstrijd.Dit, dus.![]()
Van Halst heeft meer ballen uit het stadion geschoten dan succesvolle tackles ingezet. Die kon echt niets met een bal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Halst tegen PSV was wel lachwekkend![]()
Opvolgertje van Danny Blind . Frank Verlaat erachterquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Van Halst heeft meer ballen uit het stadion geschoten dan succesvolle tackles ingezet. Die kon echt niets met een bal.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kunnen Veltman en Riedewald niet gewoon achterin blijven in plaats van kansloze rushes naar voren te doen![]()
80e minuut wisselsquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef Wave103 het volgende:
Frank gaat uiteraard veel te lang wachten met wissels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet van Frank. Op moment dat Gudelj van de bal wegrent, moet Veltman opkomen om die ruimte in te lopen. Maar daardoor staat er weer niemand in de buurt om op af te passen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kunnen Veltman en Riedewald niet gewoon achterin blijven in plaats van kansloze rushes naar voren te doen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Lijkt wel of ze met lood in de benen aan het spelen zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja..quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Terwijl die juist gehaald is voor dit soort wedstrijdenRED ONS HENNIEGOD![]()
Net als je denkt dat de bodem bereikt is tegen fucking Molde, krijg je deze ontzettende oogbaltyfusmaaltijd voorgeschoteld.![]()
Tegen Molde was het qua voetbal helemaal niet slecht, heleboel kansen ook. Dit is weer ouderwets.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Net als je denkt dat de bodem bereikt is tegen fucking Molde, krijg je deze ontzettende oogbaltyfusmaaltijd voorgeschoteld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gelukkig dat PSV er ook weinig van kan anders had je al dik achter gestaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die gaan zo wel de 1-2 maken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig dat PSV er ook weinig van kan anders had je al dik achter gestaan.![]()
Eerder maximaal LTS zwakstroomquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:53 schreef Enchanter het volgende:
Heb je een HBO opleiding nodig om deze wissel te begrijpen ?![]()
Tete overigens verdedigend weer sterk. Om maar een klein lichtpuntje te noemen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dijks is ook goed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:54 schreef Pedroso het volgende:
Tete overigens verdedigend weer sterk. Om maar een klein lichtpuntje te noemen.![]()
Dat gekut met Fischer of Klaassen in de spits is ook zo kansloos. En toch blijft Frank het maar proberen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zijn zn favorietjes hequote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef Pedroso het volgende:
Dat gekut met Fischer of Klaassen in de spits is ook zo kansloos. En toch blijft Frank het maar proberen.
frank is seniel aan het worden![]()
Frank wil de nieuwe Patrick Kluivert uitvindenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:55 schreef Pedroso het volgende:
Dat gekut met Fischer of Klaassen in de spits is ook zo kansloos. En toch blijft Frank het maar proberen.![]()
Dit winnen jullie nog wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De treurige waarheid inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Puntje voelt nu wel als winst ja.![]()
Milik gaat de winnende maken.
Dan mag hij weer 2 wedstrijden blijven staan en dan gaat Frank het weer proberen met Fischer in de spits.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zelfs een punt is gestolen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:59 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Puntje voelt nu wel als winst ja.![]()
Dat gaat begin November ook weer feest worden in de Kuip als ze de donderdag ervoor tegen Fenerbahce gespeeld hebben.
Het lijkt erop dat ze geen 2 wedstrijden binnen 4 dagen kunnen spelen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer dat Rijkaard daar zit, als 'ie dit zooitje ziet wil 'ie helemaal niet meer bij Ajax aan de slag.![]()
Rijkaard laat ze zo degraderenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:05 schreef FritzWepper het volgende:
Jammer dat Rijkaard daar zit, als 'ie dit zooitje ziet wil 'ie helemaal niet meer bij Ajax aan de slag.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat is dit Ajax ongelooflijk matig vandaag. Ik had er goede hoop op dat er vooruitgang in zat maar het is en blijft weer het oude liedje.
Gaat weer een erg lang seizoen worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat is er sowieso bij Ajax he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef IMVHI het volgende:
Als je niet van dit PSV kan winnen is er iets heel goed mis![]()
Geen fan van Veltgod meer na 3 jaar. Veltnerd"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Cruijff zal morgen wel weer brullen dat ze zijn adviezen niet opvolgen. Ik als voormalig Cruijff adept ben 'm meer dan zat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
De fluwelen revolutie
hueheueheuehueAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Syntix wel, die is gek op hem.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef gniffie het volgende:
Geen fan van Veltgod meer na 3 jaar. Veltnerd![]()
Wat een ongelofelijk trieste vertoning, dit. 0,0 voetbaal, alleen maar lange ballen naar voren pieren. Wat triest, triest, triest.![]()
Ik begon me ook steeds meer te ergeren . Al weet ik niet of die Van Gaal kliek beter is die er nu zitquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cruijff zal morgen wel weer brullen dat zijn adviezen niet opvolgen. Ik als voormalig Cruijff adept ben 'm meer dan zat.RED ONS HENNIEGOD![]()
kan Cruijff niet even iets aan zn stembanden krijgen waardoor hij niks meer kan zeggen, en kan frank niet gewoon even oprotten![]()
Het lijkt wel of ze helemaal geen energie hebben de hele wedstrijd al.
Dit kan wel eens het omkeerpunt zijn bij Ajax en we krijgen weer een hoop gezeik de komende maanden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jan Heinze is een PSV'er dus die moet je niet serieus nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is onze moraalridder Heinze dan? Die denkt dat Ajax Europees ook nog sub-top is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mokkiemok, Ratjetoequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is onze moraalridder Heinze dan? Die denkt dat Ajax Europees ook nog sub-top is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Om vervolgens weer 2e te worden met 20 punten achterstand en er in de EL uitgeknikkerd worden door FC oetlul ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Dit kan wel eens het omkeerpunt zijn bij Ajax en we krijgen weer een hoop gezeik de komende maanden.![]()
Deze angsthazentactiek werd donderdag ook gebruikt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Dit kan wel eens het omkeerpunt zijn bij Ajax en we krijgen weer een hoop gezeik de komende maanden.![]()
Ze worden op alle gebieden afgetroefd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
En dan zo af en toe nog Tyron en die andere Jordii debiel die denkt dat de jeugd van het kaliber Messi/Iniesta is.quote:![]()
Ik begin mijn steun ook wel in te trekken moet ik zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Dit kan wel eens het omkeerpunt zijn bij Ajax en we krijgen weer een hoop gezeik de komende maanden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ook nog even de schuld geven dat het energie- en futloos is.
Ga weg. Dit voetbal lijkt nergens op. Lange ballen naar voren en dan zien hoe verder is alleen een tactiek in Rotterdam.![]()
Komedie weer zo , lekker lachenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan zo af en toe nog Tyron en die andere Jordii debiel die denkt dat de jeugd van het kaliber Messi/Iniesta is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik vraag me ook af wat nou het idee was. Je stelt drie beweeglijke spelers op en vervolgens ga je lange halen gauw thuis spelenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg. Dit voetbal lijkt nergens op. Lange ballen naar voren en dan zien hoe verder is alleen een tactiek in Rotterdam.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We hebben ook totaal geen koppers in het team dus een bal hoog voorgeven is ook kansloos.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jammer dat Ajax dit soort cruciale wedstrijden op dit soort cruciale momenten in de competitie niet kan winnen. Los van het resultaat moet je je ernstig zorgen maken over het slechte spel van Ajax, dat zagen ook tegen bijvoorbeeld Celtic en Molde.
De spanning is weer helemaal terug. Ajax, PSV en Feyenoord doen weer allemaal mee. Zonde dat je hier geen gat van 8 punten hebt kunnen slaan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Helaas wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die zit er sowieso nog tot eind van dit seizoen.![]()
Niet op komen dagen was een betere optie geweest. Werkelijk waar niets gezien, vooral aanvallend, waar ik blij van wordquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef Enchanter het volgende:
Kunnen niet zeggen dat we onterecht verloren hebbenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Volgens Frank speelden ze prima, met uitschieter Veltman. Om maar vast op de persconferentie vooruit te lopen.![]()
Ajax domineerde, het waaide hard en er werd op kunstgras gespeeld. Verder wou PSV niet voetballen en is het lastig doorkomen tegen een team dat alleen verdedigd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef IMVHI het volgende:
Volgens Frank speelden ze prima, met uitschieter Veltman. Om maar vast op de persconferentie vooruit te lopen.![]()
Het is ook energie- en futloos. Zit totaal niets in en winnen geen duel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg. Dit voetbal lijkt nergens op. Lange ballen naar voren en dan zien hoe verder is alleen een tactiek in Rotterdam.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In Rotterdam kunnen ze nog vechten als het niet loopt, deze selectie kan werkelijk niks forceren als het niet wil.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg. Dit voetbal lijkt nergens op. Lange ballen naar voren en dan zien hoe verder is alleen een tactiek in Rotterdam.![]()
Het meest trieste is ook dat je ook na de 1-2 helemaal niets creeert.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Frank zulke dingen gaat zeggen spring ik van een brug.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef IMVHI het volgende:
Te weinig kwaliteit, je moet weer concluderen dat zes seizoenen op rij (waar Ajax 4 keer kampioen werd en PSV 1 keer), PSV wederom een veel betere selectie heeft dan Ajax. Hoe kan zoiets toch. Wat gebeurd er bij Ajax? Scouten is niets, de jeugdopleiding valt enorm tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In Rotterdam kunnen ze nog vechten als het niet loopt, deze selectie kan werkelijk niks forceren als het niet wil.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ervoor ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Het meest trieste is ook dat je ook na de 1-2 helemaal niets creeert.![]()
Dus?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is ook energie- en futloos. Zit totaal niets in en winnen geen duel.
Er wordt geen fatsoenlijke kans gecreëerd. Vanuit achterin laf de bal naar voren pieren, duel verliezen en weer naar achteren moeten lopen voor de counter. Vind je het gek dat je dan 'energie- en futloos' is. Wat een farce.
Fatsoenlijk voetbal is niet meer. RIP.![]()
schandalige wanprestatie, nog slechter dan tegen Celtic en MoldeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Bal op de paal van Fischerquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar de jeugd komt eraan hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
schandalige wanprestatie, nog slechter dan tegen Celtic en Molde![]()
Ajax verzuimd gewoon om afstand van de concurrentie te nemen door te investeren. Gierige Marc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te weinig kwaliteit, je moet weer concluderen dat zes seizoenen op rij (waar Ajax 4 keer kampioen werd en PSV 1 keer), PSV wederom een veel betere selectie heeft dan Ajax. Hoe kan zoiets toch. Wat gebeurd er bij Ajax? Scouten is niets, de jeugdopleiding valt enorm tegen.![]()
Ik vond Ajax niet zo sterk ogen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
mag toch hopen dat er volgend seizoen eens wat gaan veranderen zegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wat een treurnis weer
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Frank gaat weg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef mokkiemok het volgende:
mag toch hopen dat er volgend seizoen eens wat gaan veranderen zeg![]()
het is wel klaar jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef j95 het volgende:
Het is wel op nu met De Boer he? Gaat niet meer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Meer dan houdbaar voor de verdediging (Riedewald) bedoel jequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef IMVHI het volgende:
Die Cillessen houdt ook geen bal meer tegen heBeide goals waren meer dan houdbaar.
![]()
Bedankt Frank, voor het omgooien van je tactisch concept waardoor je aanvallend weer helemaal niks hebt laten zien... Maar geef Milik maar de schuld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Grappig hoe ze in de rust besluiten vanaf nu alle ballen naar voren te roeien en totaal niet meer te voetballen.
Een keer wat anders.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
misschien dat een frisse wind helptquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Zou ook niet weten wie het beter zou doen dan Frank![]()
Kan het slechter qua spel ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Zou ook niet weten wie het beter zou doen dan FrankRED ONS HENNIEGOD![]()
Met zo'n laffe instelling verdien je echt geen ene moer. Met wat voor visie hadden ze PSV vandaag willen verslaan? Opleving van die Younes, that's it.Dit, dus.![]()
Coach heeft ook maar een marginale invloed. Misschien moeten ze iets van die 100 miljoen uitgeven aan een type pereiro.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Zou ook niet weten wie het beter zou doen dan Frank![]()
Het geloof was weg. Al de hele tweede helft al. Pijnlijk gewoon..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Het meest trieste is ook dat je ook na de 1-2 helemaal niets creeert.![]()
Dat is nog wel het ergste ja, PSV was met afstand de betere ploeg. Als je verliest door goed te spelen, valt er nog wat voor de zeggen. Maar als je zo slecht speelt en het verschil tussen beide ploegen zo enorm is, lijkt er iets anders mis te zijn bij Ajax.quote:
Ajax mag blij zijn dat het 'maar' met 1-2 is geworden, de 1-3 hing eerder in de lucht dan de 2-2Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bezem door de basis.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
van Gaal is geen optie van zijn kant.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik had verwacht veel combinaties en beweging gezien de opstelling voorin. Dus spelen we lange halen gauw thuis, zo rollen wijquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Buitendam het volgende:
Met zo'n laffe instelling verdien je echt geen ene moer. Met wat voor visie hadden ze PSV vandaag willen verslaan? Opleving van die Younes, that's it.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die gaat toch weg na dit seizoen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Teveel kans op balverlies in de eerste en tweede fase. Dat is veels te engquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had verwacht veel combinaties en beweging gezien de opstelling voorin. Dus spelen we lange halen gauw thuis, zo rollen wij"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ach het is wel heel structureel hoor, lijkt me dat de trainer daar wel een flink aandeel in heeftquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Coach heeft ook maar een marginale invloed. Misschien moeten ze iets van die 100 miljoen uitgeven aan een type pereiro.![]()
En dan te bedenken dat PSV met 1/3 aan wisselspelers balde + een halve aanvoerder.
De Boer moet gewoon opstappen.Dit, dus.![]()
Ajax ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FdB baalt nu vast ook wel dat hij 2 jaar geleden niet naar Engeland is gegaan.![]()
en even een rectificatie, ik ben niet van mening dat de jeugd op niveau messi of iniesta is. en nee ik denk niet dat Ajax op niveau europese subtop zitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
El Ghazi werd veel te weinig gevonden. Niet raar als je alle ballen naar voren roeit en om de haverklap een overtreding maakt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Klaassen en Ghazi vallen toch wel vaak door de mand in de topwedstrijden.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Die Ghazi denkt dat ie er al is. Laat maar lekker op de bank beginnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Klaassen en Ghazi vallen toch wel vaak door de mand in de topwedstrijden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
vond ajax heel angstig spelen, waar ze normaal veel druk zetten om dominant te spelen, lieten ze PSV het spel maken.
en HOE godverdomme, ajax werd ff zoek gespeeld in de 2e helft, niet normaal![]()
Nothing to see here, carry on![]()
Ajax leek dodelijk vermoeid na de Europese wedstrijd, PSV had maar één dag extra rust, het leek wel of dat een week was.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
goed moment voor De Boer om weg te gaan. Helaas bestaat iedereen uit ons bestuur uit laffaards en zullen ze heel zielig naar de ranglijst wijzen.
Dat wisselbeleid gaat HELEMAAL NERGENS over. Younes, de enige man die een mannetje probeert op te zoeken moet nu boeten en wordt gewisseld. Wat een achterlijke kk onzin. Nog voor Serero ook, die je in een wedstrijd als deze op dit moment totaal niet nodig heb.
Geen CENTIMETER vooruit gegaan in 4 jaar, het tegendeel zelfs. Triets, triest en triest.
Altijd de Boer voorstander geweest maar nu is het wel een goed moment om weg te gaan. Dankjewel en tot ziens.![]()
Doet 'ie niet, durft 'ie niet, denk ook niet eens dat hij er over peinst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Buitendam het volgende:
En dan te bedenken dat PSV met 1/3 aan wisselspelers balde + een halve aanvoerder.
De Boer moet gewoon opstappen.![]()
Klaassen speelt de laatste weken sowieso al afgrijselijkquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Lemsterr het volgende:
Klaassen en Ghazi vallen toch wel vaak door de mand in de topwedstrijden.![]()
Aha, nu snap ik het, waarvoor dankquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
Teveel kans op balverlies in de eerste en tweede fase. Dat is veels te eng
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Na meerdere malen balverlies werd hij niet meer gezocht, nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
El Ghazi werd veel te weinig gevonden. Niet raar als je alle ballen naar voren roeit en om de haverklap een overtreding maakt.![]()
Speelt hij volgend jaar bij Lazio ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die Ghazi denkt dat ie er al is. Laat maar lekker op de bank beginnen.![]()
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:26 schreef Buitendam het volgende:
De Boer moet gewoon opstappen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah vond hem niet zo slecht, probeerde in ieder geval wat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Na meerdere malen balverlies werd hij niet meer gezocht, nee.Charlie: How's it going in there?
Absoluut wel. De Jong is echt zoveel beter dan Locadiaquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah vond hem niet zo slecht, probeerde in ieder geval wat.![]()
![]()
Dit zag iedereen natuurlijk aankomen.
Ajax dit seizoen bij een beetje weerstand zakt meteen door haar hoeven. Dit team kan nooit kampioen worden natuurlijk.Oh.![]()
Heeft iemand misschien een screenshot gemaakt van de gezichten van De Boer en co. ergens aan het eind van de wedstrijd?
Ik zou het zeer op prijs stellen als deze hier gepost werd
Nou, alvast bedankt en een heel fijn weekend nog allemaal!!!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zag iedereen natuurlijk aankomen.
Ajax dit seizoen bij een beetje weerstand zakt meteen door haar hoeven. Dit team kan nooit kampioen worden natuurlijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oké reageer maar zoquote:
Klaassen, Gudelj waren slecht. El Ghazi was ongelukkig.Charlie: How's it going in there?
Je tactiek klopte weer van geen kant, alleen maar omdat je spits twee potjes niet scoort alles omgooien.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Verder mogen Klaassen, Gudelj en El Ghazi wel een tijdje banken.
En Veltman ben ik ook wel klaar mee.Oh.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Ajax leek dodelijk vermoeid na de Europese wedstrijd, PSV had maar één dag extra rust, het leek wel of dat een week was.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
De enige die een voldoende krijgen zijn Younes en Tete.
Cillessen mag trouwens ook is een keer stoppen ballen schieten. HIJ KAN HET NIET. Ga niet dingen doen die je niet kan.
Een keeper van 30 miljoen mag die 1e goal wel hebben hoor.![]()
ik dacht ook dat Ajax beter was dan dit, maar ik geef mijn ongelijk toequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vond het meevallen eerlijk gezegd.quote:
Beetje een jankbal die toevallig 2 balletjes goed raakt.Charlie: How's it going in there?
Individueel niet, nee. Maar die jongens hebben bizar weinig minuten gemaakt in het team en dat is een voordeel voor Ajax. Daar moet je je op instellen. Is totaal niet gebeurd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.Dit, dus.![]()
Mag je niet zeggen hoor, beste verdediger etc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Veltman ben ik ook wel klaar mee.![]()
Heeft Cillessen 30 miljoen gekost joh?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Brammess het volgende:
De enige die een voldoende krijgen zijn Younes en Tete.
Cillessen mag trouwens ook is een keer stoppen ballen schieten. HIJ KAN HET NIET. Ga niet dingen doen die je niet kan.
Een keeper van 30 miljoen mag die 1e goal wel hebben hoor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdagquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon worden
Toen was het al vreselijk slecht, maar toch was er een hosanna stemming op de een of andere manier.Oh.![]()
Op basis van? Potverdomme man, gelijk tegen Celtic en Molde, PSV is verder hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht ook dat Ajax beter was dan dit, maar ik geef mijn ongelijk toe![]()
Heerlijk. Stukken beter dan die El Ghazi.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vond het meevallen eerlijk gezegd.
Beetje een jankbal die toevallig 2 balletjes goed raakt.![]()
Graag een doorstart maken met de revolutie en De Boer eruit knikkeren."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En die wissels, Younes was ongeveer de enige die wel in de wedstrijd zat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zou ik ook wel willen zien eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand misschien een screenshot gemaakt van de gezichten van De Boer en co. ergens aan het eind van de wedstrijd?
Ik zou het zeer op prijs stellen als deze hier gepost werd
Nou, alvast bedankt en een heel fijn weekend nog allemaal!!!![]()
Beetje opportunistisch dit, want wie zet je op rechts?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
En Veltman ben ik ook wel klaar mee.
En Veltman speelde verdedigend ijzersterk maar aub laat hem nooit meer een pass naar voren geven aub.Charlie: How's it going in there?
Donderdag heb ik maar een halfuurtje kunnen zien, dus kan ik niet over oordelen. Maar zelfs voor de standaard van de afgelopen 1,5-2 jaar vind ik dit bijzonder slechtquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdag
Toen was het al vreselijk slecht, maar toch was er een hosanna stemming op de een of andere manier.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verschil tussen goed spelen en een kut tegenstanderquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdag.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
psv doet wel goede aankopen en investeringenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op basis van? Potverdomme man, gelijk tegen Celtic en Molde, PSV is verder hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Leverde elke bal in, en was ook zo vaak bang om uberhaupt snel een bal te spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen hoor, beste verdediger etc.
Het is dat zijn vervangers er ook geen kut van kunnen,.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: