SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Was best wel een overtreding maar boeiend.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Younesgod
Overigens Ajax aanvallend
PSV keihard onder druk zetten.
Die sliding snoeihard (en fair) en gewoon door counterendit willen we zien!!!
Narf!![]()
Sliding was gewoon een vrije trap, ook niet meer maar wel 2 benen op de bal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Sickert het volgende:
Younesgod
Overigens Ajax aanvallend
PSV keihard onder druk zetten.
Die sliding snoeihard (en fair) en gewoon door counterendit willen we zien!!!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit is niet het PSV topicquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sliding was gewoon een vrije trap, ook niet meer maar wel 2 benen op de bal.Narf!![]()
Correct.quote:
Neemt niet weg dat 2 benen op de bal = vrije trap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel de beste verdediger in de Eredivisie op dit moment.Hahahaha
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Inzet waarbij je het risico neemt beide benen van de tegenstander op een plaats of vier te breken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct.
Neemt niet weg dat 2 benen op de bal = vrije trap.![]()
Jazeker, die schoot een vrije trap slechts een meter overquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zowel de defs van PSV als van Feyenoord zijn minder wisselvallend.quote:I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Veltheer heeft zeker orders gekregen om wat steviger in te komen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: