SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Was best wel een overtreding maar boeiend.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Younesgod
Overigens Ajax aanvallend
PSV keihard onder druk zetten.
Die sliding snoeihard (en fair) en gewoon door counterendit willen we zien!!!
Narf!![]()
Sliding was gewoon een vrije trap, ook niet meer maar wel 2 benen op de bal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef Sickert het volgende:
Younesgod
Overigens Ajax aanvallend
PSV keihard onder druk zetten.
Die sliding snoeihard (en fair) en gewoon door counterendit willen we zien!!!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dit is niet het PSV topicquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sliding was gewoon een vrije trap, ook niet meer maar wel 2 benen op de bal.Narf!![]()
Correct.quote:
Neemt niet weg dat 2 benen op de bal = vrije trap.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel de beste verdediger in de Eredivisie op dit moment.Hahahaha
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Inzet waarbij je het risico neemt beide benen van de tegenstander op een plaats of vier te breken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Correct.
Neemt niet weg dat 2 benen op de bal = vrije trap.![]()
Jazeker, die schoot een vrije trap slechts een meter overquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zowel de defs van PSV als van Feyenoord zijn minder wisselvallend.quote:I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
Veltheer heeft zeker orders gekregen om wat steviger in te komen.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Valt wel mee?? Heb je accuzuur in je ogen ofzo?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Valt wel mee, al was dit niet zo handig van Riedewald.![]()
Je vraagt je af hoe het zou staan als Ajax wat scherper begint elke wedstrijd..
Maar ja, dat blijft een droom...![]()
PSV kut? Die spelen met 3 wisselspelers Ajax in eigen huis soms helemaal wegquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef FritzWepper het volgende:
Psv - kut
Nijhuis - kutter
Ajax - kutste"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Betere lange ballen die daarna toch weer bij de keeper belanden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je vraagt je af hoe het zou staan als Ajax wat scherper begint elke wedstrijd..
Maar ja, dat blijft een droom..."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
PSV kut? Die spelen met 3 wisselspelers Ajax in eigen huis soms helemaal weg![]()
PSV is niks, Ajax geeft het zelf weg.![]()
Ik hoor Frank hier schreeuwen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Gezien het spelverloop is Milik erin geen slecht idee. Op zich is het geen slecht idee om voorin met meer dynamiek te willen spelen, maar aangezien het middenveld redelijk overlopen wordt heb je daar niet zo veel aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:11 schreef Burrito het volgende:
Fischer in de spits gaat ook niet werkenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Omdat Ajax er nou ook weer niet bijster veel van kanquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo krijgt Ajax dit PSV in eigen huis niet over de knie?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het is misschien een cliché maar het is omdat vorm van de dag en de spelers weinig uitmaken, dit is een wedstrijd op zichquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo krijgt Ajax dit PSV in eigen huis niet over de knie?![]()
PSV is beterquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo krijgt Ajax dit PSV in eigen huis niet over de knie?Oh.![]()
Het is vooral PSV dat een voor Eredivisie begrippen erg hoog niveau haalt.
Ik vind Ajax niet eens zo slecht spelen, maar ik zou Klaassen wat laten inzakken, want die is te weinig aan de bal.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Zo kan je alles omdraaien jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:25 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Het is vooral PSV dat een voor Eredivisie begrippen erg hoog niveau haalt.
Ik vind Ajax niet eens zo slecht spelen, maar ik zou Klaassen wat laten inzakken, want die is te weinig aan de bal.RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: