het is wel klaar jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef j95 het volgende:
Het is wel op nu met De Boer he? Gaat niet meer.
Meer dan houdbaar voor de verdediging (Riedewald) bedoel jequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef IMVHI het volgende:
Die Cillessen houdt ook geen bal meer tegen heBeide goals waren meer dan houdbaar.
misschien dat een frisse wind helptquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Zou ook niet weten wie het beter zou doen dan Frank
Kan het slechter qua spel ?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Coach heeft ook maar een marginale invloed. Misschien moeten ze iets van die 100 miljoen uitgeven aan een type pereiro.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:23 schreef Heeinz het volgende:
Het geloof was weg. Al de hele tweede helft al. Pijnlijk gewoon..quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Het meest trieste is ook dat je ook na de 1-2 helemaal niets creeert.
Dat is nog wel het ergste ja, PSV was met afstand de betere ploeg. Als je verliest door goed te spelen, valt er nog wat voor de zeggen. Maar als je zo slecht speelt en het verschil tussen beide ploegen zo enorm is, lijkt er iets anders mis te zijn bij Ajax.quote:
van Gaal is geen optie van zijn kant.quote:
Ik had verwacht veel combinaties en beweging gezien de opstelling voorin. Dus spelen we lange halen gauw thuis, zo rollen wijquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Buitendam het volgende:
Met zo'n laffe instelling verdien je echt geen ene moer. Met wat voor visie hadden ze PSV vandaag willen verslaan? Opleving van die Younes, that's it.
Die gaat toch weg na dit seizoen.quote:
Teveel kans op balverlies in de eerste en tweede fase. Dat is veels te engquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had verwacht veel combinaties en beweging gezien de opstelling voorin. Dus spelen we lange halen gauw thuis, zo rollen wij
Ach het is wel heel structureel hoor, lijkt me dat de trainer daar wel een flink aandeel in heeftquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Coach heeft ook maar een marginale invloed. Misschien moeten ze iets van die 100 miljoen uitgeven aan een type pereiro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |