Jan Heinze is een PSV'er dus die moet je niet serieus nemen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is onze moraalridder Heinze dan? Die denkt dat Ajax Europees ook nog sub-top is.
Mokkiemok, Ratjetoequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is onze moraalridder Heinze dan? Die denkt dat Ajax Europees ook nog sub-top is.
Om vervolgens weer 2e te worden met 20 punten achterstand en er in de EL uitgeknikkerd worden door FC oetlul ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Het lijkt wel of ze helemaal geen energie hebben de hele wedstrijd al.
Dit kan wel eens het omkeerpunt zijn bij Ajax en we krijgen weer een hoop gezeik de komende maanden.
Deze angsthazentactiek werd donderdag ook gebruikt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Dit kan wel eens het omkeerpunt zijn bij Ajax en we krijgen weer een hoop gezeik de komende maanden.
Ze worden op alle gebieden afgetroefd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
En dan zo af en toe nog Tyron en die andere Jordii debiel die denkt dat de jeugd van het kaliber Messi/Iniesta is.quote:
Ik begin mijn steun ook wel in te trekken moet ik zeggenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Komedie weer zo , lekker lachenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dan zo af en toe nog Tyron en die andere Jordii debiel die denkt dat de jeugd van het kaliber Messi/Iniesta is.
Ik vraag me ook af wat nou het idee was. Je stelt drie beweeglijke spelers op en vervolgens ga je lange halen gauw thuis spelenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook nog even de schuld geven dat het energie- en futloos is.
Ga weg. Dit voetbal lijkt nergens op. Lange ballen naar voren en dan zien hoe verder is alleen een tactiek in Rotterdam.
Helaas wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die zit er sowieso nog tot eind van dit seizoen.
Niet op komen dagen was een betere optie geweest. Werkelijk waar niets gezien, vooral aanvallend, waar ik blij van wordquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:18 schreef Enchanter het volgende:
Kunnen niet zeggen dat we onterecht verloren hebben
Ajax domineerde, het waaide hard en er werd op kunstgras gespeeld. Verder wou PSV niet voetballen en is het lastig doorkomen tegen een team dat alleen verdedigd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef IMVHI het volgende:
Volgens Frank speelden ze prima, met uitschieter Veltman. Om maar vast op de persconferentie vooruit te lopen.
Het is ook energie- en futloos. Zit totaal niets in en winnen geen duel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg. Dit voetbal lijkt nergens op. Lange ballen naar voren en dan zien hoe verder is alleen een tactiek in Rotterdam.
In Rotterdam kunnen ze nog vechten als het niet loopt, deze selectie kan werkelijk niks forceren als het niet wil.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Frank zulke dingen gaat zeggen spring ik van een brug.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:19 schreef IMVHI het volgende:
Volgens Frank speelden ze prima, met uitschieter Veltman. Om maar vast op de persconferentie vooruit te lopen.
Te weinig kwaliteit, je moet weer concluderen dat zes seizoenen op rij (waar Ajax 4 keer kampioen werd en PSV 1 keer), PSV wederom een veel betere selectie heeft dan Ajax. Hoe kan zoiets toch. Wat gebeurd er bij Ajax? Scouten is niets, de jeugdopleiding valt enorm tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In Rotterdam kunnen ze nog vechten als het niet loopt, deze selectie kan werkelijk niks forceren als het niet wil.
Ervoor ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:20 schreef Pedroso het volgende:
Het meest trieste is ook dat je ook na de 1-2 helemaal niets creeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |