quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Ajax leek dodelijk vermoeid na de Europese wedstrijd, PSV had maar één dag extra rust, het leek wel of dat een week was.
ik dacht ook dat Ajax beter was dan dit, maar ik geef mijn ongelijk toequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon worden
Vond het meevallen eerlijk gezegd.quote:
Individueel niet, nee. Maar die jongens hebben bizar weinig minuten gemaakt in het team en dat is een voordeel voor Ajax. Daar moet je je op instellen. Is totaal niet gebeurd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die wisselspelers waren absoluut geen verzwakking. Het was cruciaal dat Guardado erbij was.
Mag je niet zeggen hoor, beste verdediger etc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder mogen Klaassen, Gudelj en El Ghazi wel een tijdje banken.
En Veltman ben ik ook wel klaar mee.
Heeft Cillessen 30 miljoen gekost joh?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Brammess het volgende:
De enige die een voldoende krijgen zijn Younes en Tete.
Cillessen mag trouwens ook is een keer stoppen ballen schieten. HIJ KAN HET NIET. Ga niet dingen doen die je niet kan.
Een keeper van 30 miljoen mag die 1e goal wel hebben hoor.
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdagquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zag niet aankomen dat het zo dramatisch slecht zou zijn, wel dat het lastig kon worden
Op basis van? Potverdomme man, gelijk tegen Celtic en Molde, PSV is verder hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik dacht ook dat Ajax beter was dan dit, maar ik geef mijn ongelijk toe
Heerlijk. Stukken beter dan die El Ghazi.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vond het meevallen eerlijk gezegd.
Beetje een jankbal die toevallig 2 balletjes goed raakt.
Zou ik ook wel willen zien eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand misschien een screenshot gemaakt van de gezichten van De Boer en co. ergens aan het eind van de wedstrijd?
Ik zou het zeer op prijs stellen als deze hier gepost werd
Nou, alvast bedankt en een heel fijn weekend nog allemaal!!!
Beetje opportunistisch dit, want wie zet je op rechts?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verder mogen Klaassen, Gudelj en El Ghazi wel een tijdje banken.
En Veltman ben ik ook wel klaar mee.
Donderdag heb ik maar een halfuurtje kunnen zien, dus kan ik niet over oordelen. Maar zelfs voor de standaard van de afgelopen 1,5-2 jaar vind ik dit bijzonder slechtquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdag
Toen was het al vreselijk slecht, maar toch was er een hosanna stemming op de een of andere manier.
Verschil tussen goed spelen en een kut tegenstanderquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax die zogenaamd goed speelde donderdag
psv doet wel goede aankopen en investeringenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op basis van? Potverdomme man, gelijk tegen Celtic en Molde, PSV is verder hoor.
Leverde elke bal in, en was ook zo vaak bang om uberhaupt snel een bal te spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen hoor, beste verdediger etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |