Dat is exact wat je moet doen in een topper. Niet hinderlijk zijn en de wedstrijd een wedstrijd laten worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier en daar had hij kunnen door laten gaan waar hij floot of andersom. In ieder geval niet echt van invloed geweest op het resultaat
Dat komt omdat ervoor werd afgefloten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ajax maakte inderdaad veel overtredingen. Dat viel op.
Verder maak je jezelf een beetje belachelijk nu.
Heel even een paar schoten achter elkaar, dat wel ja. Had in principe kunnen vallen, wat volledig onterecht was geweest natuurlijk maar daar zijn we het wel over eensquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over. Grip op de wedstrijd is ook wat anders dan uitgespeelde kansen creëren. Toen Guardado er aardig doorheen zat kreeg Ajax iets meer de kans om te voetballen en werd het middenveld niet meer overlopen. Ze kwamen weer een klein beetje aan voetballen toe. Dat was echter van korte duur.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Niemand anders het gevoel dat Nijhuis een beetje pro-PSV floot in de 2e helft? Liet veel doorgaan in de eerste en floot constant voor een scheet in de 2e. Liet overtreding op Bazoer bij 16 PSV bijv. Doorgaan.
In iedere wedstrijd eigenlijk welquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is exact wat je moet doen in een topper. Niet hinderlijk zijn en de wedstrijd een wedstrijd laten worden.
En dat deed die de eerste helft heel sterk. 2e wat minder naar mijn idee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is exact wat je moet doen in een topper. Niet hinderlijk zijn en de wedstrijd een wedstrijd laten worden.
Nee, je hebt wedstrijden waar je bepaalde spelers bijvoorbeeld in bescherming moet nemen.quote:
Uiteraard, maar je intentie als scheidsrechter moet wel zijn het zoveel mogelijk een wedstrijd te laten wordenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, je hebt wedstrijden waar je bepaalde spelers bijvoorbeeld in bescherming moet nemen.
Wat dan? Noem eens concrete voorbeelden? Enige waar je mogelijk op kunt doelen is dat hij PSV niet uit het spel heeft gefloten. Hij liet Locadia en Veltman lekker aankloten etc. Gewoon neutraal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dat deed die de eerste helft heel sterk. 2e wat minder naar mijn idee.
Hij moet nog wel een jaar door met deze groep, dan ga je toch niet zeggen dat ze er niks van kunnenquote:
Er zitten nog wel een aantal gradaties daartussen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een jaar door met deze groep, dan ga je toch niet zeggen dat ze er niks van kunnen
Ik denk niet dat de harde kern dit nog heel lang piktquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog wel een jaar door met deze groep, dan ga je toch niet zeggen dat ze er niks van kunnen
Ik zie ook wel degelijk potentie in deze groep, maar er moet sowieso wat gaan gebeuren aan het feit dat je middenveld in elke wedstrijd die er een beetje toe doet wordt overlopen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien worden een aantal spelers dan eens wakker.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dan wordt het beter?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de harde kern dit nog heel lang pikt
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is bij Feyenoord inderdaad genoeg, Bij Ajax willen we meer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze staan gewoon nog bovenaan.
Welke trainer wil je voor de groep zetten die het veel beter zou kunnen doen?
Ochjee, gaan ze anders weer een kantine "bezetten"?quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar videobanden van 95 terug gaan kijken want veel meer dan dit ga je niet meer zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is bij Feyenoord inderdaad genoeg, Bij Ajax willen we meer.
je merkt inderdaad al dat de sfeer in dit topic niet gemoedelijk isquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat Ajax al twee wedstrijden op rij vanuit de achterhoede maar constant de bal naar voren pleurt in de hoop dat er iets gebeurt? Dit is geen voetbal en dat valt onmogelijk toe te schrijven aan een zogenaamde offday. Er is bijna geen enkele poging geweest om 'normaal' op te bouwen. Normaal voetballen was er niet aan. Niemand toonde intentie om vanuit het middenveld zich uit te laten zakken. Het is gewoon noodzakelijk dat er weer een zes in het spel komt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze staan gewoon nog bovenaan.
Welke trainer wil je voor de groep zetten die het veel beter zou kunnen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |