SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Beetje opportunistisch dit, want wie zet je op rechts?
En Veltman speelde verdedigend ijzersterk maar aub laat hem nooit meer een pass naar voren geven aub.Oh.![]()
DansGame Tyron...quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
WIJ VAN HET FOK!FORUM ACCEPTEREN DIT NIET MEER LANGER !graag op anoniem![]()
De logica van Frank. Lieverdjes die al maanden falen (Veltman) laten staan, en een prima spits constant wisselen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Je tactiek klopte weer van geen kant, alleen maar omdat je spits twee potjes niet scoort alles omgooien.![]()
Godver, moest lachenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef Tyron het volgende:
WIJ VAN HET FOK!FORUM ACCEPTEREN DIT NIET MEER LANGER !![]()
![]()
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
El Ghazi banken of spits?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee bedankt, wordt het nog lichter van voorin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Younes op rechts, Fischer op links. Cerny erbij halen.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zag iedereen natuurlijk aankomen.
Ajax dit seizoen bij een beetje weerstand zakt meteen door haar hoeven. Dit team kan nooit kampioen worden natuurlijk.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
9 mil voor Sink.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.![]()
![]()
![]()
Wat pijnlijk.![]()
Waar je na die nederlaag tegen PSV vorig jaar tenminste nog het gevoel had dat je beter was. Nu is het heel erg treurigquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Donderdag heb ik maar een halfuurtje kunnen zien, dus kan ik niet over oordelen. Maar zelfs voor de standaard van de afgelopen 1,5-2 jaar vind ik dit bijzonder slechtOh.![]()
Ja nog jongere knulletjes erin zetten...quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Gudelj danquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja nog jongere knulletjes erin zetten...
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Cerny en Muric sowieso. Of misschien toch in de winter maar een rechtsbuiten erbij halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?Banken. Totaal uit vorm.quote:Oh.![]()
nog jonger elftal?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef gniffie het volgende:
[..]
Younes lijkt me geen rechterspits helaas. Cerny en Muric maar uitproberen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit was echt bijzonder pijnlijk, en dat met een pittige maand voor de boeg. Even interlandperiode komt niet slecht uit wat dat betreftquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je na die nederlaag tegen PSV vorig jaar tenminste nog het gevoel had dat je beter was. Nu is het heel erg treurigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ajax was echt armoedig.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
wie dan wel? Heracles, misschien. Fey? neequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef hafcfan het volgende:
Waar was wereldaankoop Sinkgraven?? Over 2 weken staan jullie geen 1e meer.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Net als in Andersen. Serero is ook gewoon een nuttige speler, beter dan Gudelj in elk geval.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax verspilt geld spelers waarvan het nog maar de vraag is of die het gaan redden. In letterlijk alle gevallen was het antwoord: nee. Spelers als Sinkgraven, Andersen, Boilesen, Zimling, Gudelj, Viergever, van de Hoorn, Serero, Duarte, Zivkovic, etc.
De rest van dat lijstje is droevigOh.![]()
Achjoh laten gaan johquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wie dan wel? Heracles, misschien. Fey? nee
Charlie: How's it going in there?
Kan er geen reet van.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Heinzz is dat een wereld speler.![]()
Vorig jaar moesten we nog op de counter spelen in de Arena. Nu kunnen we gewoon 75 minuten domineren en jullie helemaal naar de klote spelen.
Progressie![]()
![]()
El Ghazi lekker laten staan. Banken omdat hij ff wat minder speelt is bullshit. Younes mag van mij wel in de basis blijven starten. Zoveel bijzonders zit er ook niet op de bank verder.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
Vorig jaar moesten we nog op de counter spelen in de Arena. Nu kunnen we gewoon 75 minuten domineren en jullie helemaal naar de klote spelen.
Progressie. Jij.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Zal me niet verbazen als we de hele maand oktober geen wedstrijd winnen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was echt bijzonder pijnlijk, en dat met een pittige maand voor de boeg. Even interlandperiode komt niet slecht uit wat dat betreft
Met dit voetbal krijg je ook 2x op de klote in de Kuip.Oh.![]()
Viergever vind ik nog wel een prima wisselspeler. Helaas voor veels te veel geld gehaald.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Net als in Andersen. Serero is ook gewoon een nuttige speler, beter dan Gudelj in elk geval.
De rest van dat lijstje is droevig"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja dat zei je net ook al in je Pisvee draadje, sloeg niet zo aan daar?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
Progressie
Charlie: How's it going in there?
ik wil zeggen zit niet zo te trollen, maar je hebt gewoon gelijk....quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
ProgressieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met dit voetbal krijg je op de klote op de Vijverbergquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als we de hele maand oktober geen wedstrijd winnen.
Met dit voetbal krijg je ook 2x op de klote in de Kuip.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat zal ik inderdaad letterlijk zo gezegd hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Heinzz is dat een wereld speler.
Debiel![]()
Sinkgraven is gewoon een groot talent, die tenminste voetballend vermogen brengt. Had je meer kansen kunnen creeëren ipv met die lapzwans van een Gudelj die niet kan voetballenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Heinzz is dat een wereld speler.Oh.![]()
Het gaat me niet om het geld, Ajax mag wat mij betreft veel meer met geld gaan smijten, als er maar goede spelers voor komen. Dat je af en toe een speler haalt die er niets van kan ok, maar als je niet eens in staat bent om één goede speler te scouten dan is er toch iets mis. Ook de nieuwe aanwas, Milik, Younes, Sanogo lijken het niveau van Ajax niet aan te kunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap wel dat Wesley Sneijder lekker in Turkije blijft.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Geweldig middenveld ook. Die wél weten hoe je positiespel moet spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef BadderHaring het volgende:
Progressie![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven heb ik nog wel vertrouwen in. Net als in Andersen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoopte op een reactie van jou natuurlijk. Dat maakt mijn dag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat zei je net ook al in je Pisvee draadje, sloeg niet zo aan daar?![]()
Ik vind er niks prima aan. Als hij speelt is het schrijnend om te zien hoe weinig niveau hij heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Viergever vind ik nog wel een prima wisselspeler. Helaas voor veels te veel geld gehaald.Oh.![]()
Wat de neuk?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het geld, Ajax mag wat mij betreft veel meer met geld gaan smijten, als er maar goede spelers voor komen. Dat je af en toe een speler haalt die er niets van kan ok, maar als je niet eens in staat bent om één goede speler te scouten dan is er toch iets mis. Ook de nieuwe aanwas, Milik, Younes, Sanogo lijken het niveau van Ajax niet aan te kunnen.![]()
Marc en Frank moeten gewoon weg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat me niet om het geld, Ajax mag wat mij betreft veel meer met geld gaan smijten, als er maar goede spelers voor komen. Dat je af en toe een speler haalt die er niets van kan ok, maar als je niet eens in staat bent om één goede speler te scouten dan is er toch iets mis. Ook de nieuwe aanwas, Milik, Younes, Sanogo lijken het niveau van Ajax niet aan te kunnen.Oh.![]()
DIE KOP VAN VELTMAN TIJDENS HET INTERVIEW....
Wat een sukkel man. 400 overtredingen nodig en dan nog niemand kunnen afstoppen.![]()
Mwah je hebt wel gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoopte op een reactie van jou natuurlijk. Dat maakt mijn dag.
Ajax heeft in de 2e helft alleen de bal naar voren geroeid en overtredingen gemaakt. Dan lijk je al snel goed.Charlie: How's it going in there?
Maar goed, deze nederlaag kan gebeuren, het moment is echter zeer teleurstellen. Je had nu 8 punten los kunnen staan, dan was er al een enorme stap gezet. Nu ga je weer achter de feiten aanlopen. Gezien het spel en de selectie geloof ik ook niet meer dat Ajax dit jaar mee gaat doen om het kampioenschap. Het zal gaan tussen PSV en Feyenoord.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt 4e ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:38 schreef Shreyas het volgende:
Maar goed, deze nederlaag kan gebeuren, het moment is echter zeer teleurstellen. Je had nu 8 punten los kunnen staan, dan was er al een enorme stap gezet. Nu ga je weer achter de feiten aanlopen. Gezien het spel en de selectie geloof ik ook niet meer dat Ajax dit jaar mee gaat doen om het kampioenschap. Het zal gaan tussen PSV en Feyenoord.Oh.![]()
Teksten die we al drie jaar horenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen allebei geweldig voetballen, komt er wel uit![]()
![]()
Niet onder Frankie helaasquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen allebei geweldig voetballen, komt er wel uit"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Met geluk eindig je in de top 3.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo pijnlijk dit, je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is gewoon een groot talent, die tenminste voetballend vermogen brengt. Had je meer kansen kunnen creeëren ipv met die lapzwans van een Gudelj die niet kan voetballen
Sink kon niet eens een basisplek veroveren bij Heernveen en moet het verschil gaan maken bij Ajax? Doe eens normaal man aub, het is gewoon pure ellende.
Hij zorgt structureel voor enorme kansen voor de tegenstander iedere wedstrijd dat hij op het middenveld speelt. Kijk vooral Twente nog eens terug en die wedstrijd daarna.![]()
Eeuwige talenten, net zoals Bojan. Ben benieuwd wanneer je gaat inzien dat Sinkgraven en Andersen allebei nooit meer dan het niveau van een subtopper uit de eredivisie zullen halenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen allebei geweldig voetballen, komt er wel uitOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bazoer was wel goed. Maar het is geen Hendrix.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Groot talent haha. Net als Andersen zeker? Kan er niks van joh. Zyjech dat is een groot talent.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven is gewoon een groot talent, die tenminste voetballend vermogen brengt. Had je meer kansen kunnen creeëren ipv met die lapzwans van een Gudelj die niet kan voetballen![]()
Dan zijn ze toch aardig op hun plek nu?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eeuwige talenten, net zoals Bojan. Ben benieuwd wanneer je gaat inzien dat Sinkgraven en Andersen allebei nooit meer dan het niveau van een subtopper uit de eredivisie zullen halen![]()
Mwah, was toch vrij dreigend. Kreeg te weinig ballen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liet vandaag geen kut zien, leuke goal though.![]()
Bazoer is 4 klassen beterquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer was wel goed. Maar het is geen Hendrix.Charlie: How's it going in there?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Bazoer was wel goed. Maar het is geen Hendrix.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben oprecht benieuwd welke competente trainer haalbaar isquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Competente trainer aanstellen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niets raars. Verdiend verloren. Goeie tackle.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo pijnlijk dit, je loopt met je eigen domheid te koop.
Sink kon niet eens een basisplek veroveren bij Heernveen en moet het verschil gaan maken bij Ajax? Doe eens normaal man aub, het is gewoon pure ellende.
Hij zorgt structureel voor enorme kansen voor de tegenstander iedere wedstrijd dat hij op het middenveld speelt. Kijk vooral Twente nog eens terug en die wedstrijd daarna.![]()
Je hebt creativiteit nodig op je middenveld. Een Sinkgraven kan dit brengen. Aan Gudelj heb je helemaal niks, hij brengt niet eens gif en energieOh.![]()
Ze kunnen allebei wel meerquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eeuwige talenten, net zoals Bojan. Ben benieuwd wanneer je gaat inzien dat Sinkgraven en Andersen allebei nooit meer dan het niveau van een subtopper uit de eredivisie zullen halen
Oh.![]()
Thuis weggespeeld worden tegen een veredeld B elftal. Ik zou als team is in een grote spiegel kijken en mezelf kapot schamen![]()
Hahah dat ben je zeker. Elke speler waar jij wat in ziet mislukt. Pl en ik vinden dit enorm leuk.quote:![]()
Gudelj. Deed die mee?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Je hebt creativiteit nodig op je middenveld. Een Sinkgraven kan dit brengen. Aan Gudelj heb je helemaal niks, hij brengt niet eens gif en energieWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ander type speler, maar zijn gewoon grote talentenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Groot talent haha. Net als Andersen zeker? Kan er niks van joh. Zyjech dat is een groot talent.
Oh.![]()
Veltman doet daar niet aan meequote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Brammess het volgende:
Thuis weggespeeld worden tegen een veredeld B elftal. Ik zou als team is in een grote spiegel kijken en mezelf kapot schamenRED ONS HENNIEGOD![]()
Sinkgraven kan nog wel wat worden. Andersen moet je gewoon afschrijven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Je hebt creativiteit nodig op je middenveld. Een Sinkgraven kan dit brengen. Aan Gudelj heb je helemaal niks, hij brengt niet eens gif en energie![]()
Nee dat kan Sinkgraven totaal niet. Ballen inleveren bij tegenstanders en duels verliezen, prima hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Je hebt creativiteit nodig op je middenveld. Een Sinkgraven kan dit brengen. Aan Gudelj heb je helemaal niks, hij brengt niet eens gif en energie
Wellicht dat hij mee zou "kunnen" spelen in een goed draaiend Ajax.![]()
Dat komt omdat we allemaal lopende middenvelders hebben, Gudelj, Bazoer en Klaassen.
0,0 positiespelCharlie: How's it going in there?
Mourinho is binnenkort vrijquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben oprecht benieuwd welke competente trainer haalbaar isOh.![]()
Andersen en Sinkgraven staan samen eenzaam aan de top van de Eredivisie als het om techniek gaat. Jammer genoeg komen ze tekort op veel andere vlakken."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:44 schreef gniffie het volgende:
Andersen en Sinkgraven staan samen eenzaam aan de top van de Eredivisie als het om techniek gaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In een goed positiespel moet je ook lopen. Alleen moet je dan je hoofd op je romp houden en daar gaat het bij Gudelj en Klaassen steeds mis. Bazoer is de enige in de Ajax-selectie die dat beheerst.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat komt omdat we allemaal lopende middenvelders hebben, Gudelj, Bazoer en Klaassen.
0,0 positiespel![]()
Het wordt Hiddink natuurlijk, of Blind over een paar maandjes, of Van BastenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat mag jij denken, ik zie het andersquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee dat kan Sinkgraven totaal niet. Ballen inleveren bij tegenstanders en duels verliezen, prima hoor.
Wellicht dat hij mee zou "kunnen" spelen in een goed draaiend Ajax.
Oh.![]()
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:44 schreef gniffie het volgende:
Andersen en Sinkgraven staan samen eenzaam aan de top van de Eredivisie als het om techniek gaat. Jammer genoeg komen ze tekort op veel andere vlakken.Oh.![]()
Het is de ren je rot show, totaal geen rust om te blijven voetballen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In een goed positiespel moet je ook lopen. Alleen moet je dan je hoofd op je romp houden en daar gaat het bij Gudelj en Klaassen steeds mis. Bazoer is de enige in de Ajax-selectie die dat beheerst.
In de tweede helft totaal niet meer gevoetbald. En dat is gewoon het ergste.Charlie: How's it going in there?
Ziyech en Guardado komen in de buurt. Voor de rest niemandquote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Brenet ook wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.
Aldus Brenet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
de fuckquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.
je weet dat hij al 21 is hé?![]()
Niet mijn zijn fysiek. Echt nooit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andersen kan in potentie niveau Barcelona halen.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: