voor de vluchtelingen krijgt de regering ook subsidie vanuit Europaquote:Op maandag 28 september 2015 23:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar op zich wel vreemd dat ze zoveel subsidie krijgen. Je zou haast denken dat wij als het officiele autismeforum ook wel wat geld van de overheid verdienen.
Rip chevyquote:Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
FB / Willen wij meer of minder tong80?
Ik zou het leuk vinden als Chevy geband wordtquote:Op maandag 28 september 2015 23:47 schreef remi1986 het volgende:
waarom bespreken jullie dat hier? Hier geeft verder niemand een neuk
Geld "krijgen" van Europa.quote:Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voor de vluchtelingen krijgt de regering ook subsidie vanuit Europa
was geen argument, ik meldde het alleen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Geld "krijgen" van Europa.
Alsof dat wat boeit wanneer je uiteindelijk nettobetaler bent, in plaats van ontvanger zoals Griekenland, Italie of Frankrijk.
Niet dat ik tegen de EU ben, maar dit is een poepargument.
Waarschijnlijk is hij moe van het harde werkenquote:
Wat ziet ze er sexy uitquote:
Skye is bluequote:Op maandag 28 september 2015 23:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt ondertussen wel in de categorie 'gras is groen', 'water is nat'
Speelt in een of andere serie die niemand kijktquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Stompzinnig het volgende:
Is Skye ook zo'n Disney-sterretje? Ik heb die naam echt nog nooit ergens gehoord, behalve in deze sc.
Vroeg he?quote:
hey sweetypiequote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was best goed te doen
[ afbeelding ]
Wat heeft zij voor gezwel boven haar lipquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was best goed te doen
[ afbeelding ]
Huh? welke is dat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was best goed te doen
[ afbeelding ]
een neusquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat heeft zij voor gezwel boven haar lip
skye sweetnam.quote:
Tussen haar neus en lipquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een neus
[..]
skye sweetnam.
had wat kleine hitjes toen we pubers waren
moedervlek oidquote:
Ze kwam me al wel bekend voorquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een neus
[..]
skye sweetnam.
had wat kleine hitjes toen we pubers waren
Ben nu al twee nachten achter elkaar binnen een kwartier in slaap gevallen terwijl ik lekker vroeg ging slapen.quote:
hmm, de naam zegt me zo niks?quote:
valt mee.quote:
Ik ben zo luiquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, de naam zegt me zo niks?
[..]
valt mee.
en goedemorgen SGatje.
how's life?
dit is niks nieuwsquote:
Zou ruilenquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu al twee nachten achter elkaar binnen een kwartier in slaap gevallen terwijl ik lekker vroeg ging slapen.
kloptquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
"Ja, je doet wel alsof je zowat de domste persoon op aarde bent, maar wanneer het er op aankomt, ben je gewoon slim"
Deze complimenten op de vroege morgen![]()
![]()
Geen ban?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
hey waar is voederbietel eigenlijk? zag in ene een oude post van hem...
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
"Ja, je doet wel alsof je zowat de domste persoon op aarde bent, maar wanneer het er op aankomt, ben je gewoon slim"
Deze complimenten op de vroege morgen![]()
![]()
Ik haat jequote:Op dinsdag 29 september 2015 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu al twee nachten achter elkaar binnen een kwartier in slaap gevallen terwijl ik lekker vroeg ging slapen.
https://twitter.com/francebleu/status/648413757782274048/photo/1quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:26 schreef gianni61 het volgende:
ik moet zeggen dat ik sinds de nieuwsbanner er is toch best veel op de frontpage lees
zo weet ik nu dat erik Roner dood is
en dat je in frankrijk moet uitkijken voor vallende koeien
ja, die bedoel ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
https://twitter.com/francebleu/status/648413757782274048/photo/1
Ik ga gras platstampen op dr boederij. Let maar op.quote:
Jouw icoontje is echt bazenserie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga gras platstampen op dr boederij. Let maar op.
Bij welke ep van mijn icoontje ben je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jouw icoontje is echt bazenserie.
Ep 4quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bij welke ep van mijn icoontje ben je?
En natuurlijk komt het van een bazenserie. Ik heet ook niet zomaar McNulty ofsow. ;s
klopt.quote:
Is een knappe minderjarige (dacht ik) handbalster van DOS.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
waarom vroeg je trouwens of ik dat ene meisje kende?
ohw, toen ik googlede kwam ik bij SEW uit. die heb ik zaterdag nog zien spelen, maar de naam zegt me niksquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een knappe minderjarige (dacht ik) handbalster van DOS.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, toen ik googlede kwam ik bij SEW uit. die heb ik zaterdag nog zien spelen, maar de naam zegt me niks
ja, goeie foto welquote:
mogguh cachiequote:
geen idee, jij komt er meequote:Op dinsdag 29 september 2015 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zie je ook niet echt de leeftijd...
Volgens mij is ze 14 ofzo?
[ afbeelding ]
Mooi weer vandaag hequote:Op dinsdag 29 september 2015 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh cachie
[..]
geen idee, jij komt er mee
en dat is het shirt van sew en niet dos
*kijkt naar buiten*quote:
Ja vanmorgen om 7:20 op de fiets. Had spijt dat ik mijn zomerjas aan had. Maar nuquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
zo te zien wel ja.
vind het wel al best koud als ik smorgens buiten kom
ja, smorgens moet je eigenlijk een jas aan, maar smiddags is dat ding alleen maar lastigquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vanmorgen om 7:20 op de fiets. Had spijt dat ik mijn zomerjas aan had. Maar nu
volgens mij mis je niels een beetje hequote:
Kwam vanmorgen iemand tegen in korte broek en t-shirtquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, smorgens moet je eigenlijk een jas aan, maar smiddags is dat ding alleen maar lastig
Best wel jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij mis je niels een beetje he
Ik weet het ook allemaal nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh cachie
[..]
geen idee, jij komt er mee
en dat is het shirt van sew en niet dos
nog altijd beter dan een trui met "boef"quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:37 schreef xcachet het volgende:
Wat is dat voor trend ineens. Die petjes van Dues
Dit wordt net zo'n nare trendquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan een trui met "boef"
ik draag dan ook uitsluitend petjes van tractor merkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n nare trend
Of die jongens in skinny jeans met opgerolde boekpijpen
Wanneer ga je naar barcelona?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n nare trend
Of die jongens in skinny jeans met opgerolde boekpijpen
kom je uit emmer compascuum ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik draag dan ook uitsluitend petjes van tractor merken
en jongens met skinny jeans
nee, dat is nogal ver weg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
kom je uit emmer compascuum ofzo
Alleen als die springt.quote:
nee, lager kan nietquote:
Ik vond het zo'n komisch complimentquote:
neem toch aan dat ze vandaag weer vrij komt?quote:
1 weekquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem toch aan dat ze vandaag weer vrij komt?
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.quote:
ik zal jou eens van de toren afblazenquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.
Ging het over WCH? Meer meningen waar zoveel mensen het mee eens zijn kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WowDat voor het uitspreken van een mening waarmee 99% van FOK eens is
tong80quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging het over WCH? Meer meningen waar zoveel mensen het mee eens zijn kan ik niet bedenken.
Faalyxquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging het over WCH? Meer meningen waar zoveel mensen het mee eens zijn kan ik niet bedenken.
Heeft een klus van 6 wekenquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:39 schreef HPLC het volgende:
Had Niels eigenlijk wel al terug verwacht
Waar komt het 's avonds dan door?quote:
Door jouquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar komt het 's avonds dan door?
30 augustus maar daarna gaat hij 5 weken ergens naartoequote:Op dinsdag 29 september 2015 12:39 schreef HPLC het volgende:
Had Niels eigenlijk wel al terug verwacht
quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ook nog, het ligt aan iedereen behalve mij
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
30 augustus maar daarna gaat hij 5 weken ergens naartoe
oke, welke zit je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:58 schreef Neverknown het volgende:
Ik zit hier in de bakkerij Bart te fokken wie komt mee Bartje chillings plegen
Roertjequote:
hmm, gaat wel ff durenquote:
Hahahahaha nu voel ik de drang binnen een uur vertrekken voordat een fokker me loopt te bespionerenquote:
als je het al zo lang bij bakker bart volhoudt zou ik dat al knap vindenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hahahahaha nu voel ik de drang binnen een uur vertrekken voordat een fokker me loopt te bespioneren
30 september. Sorryquote:
Gwn chillings plegen kom net van afspraak af.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het al zo lang bij bakker bart volhoudt zou ik dat al knap vinden
wat voor afspraak?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gwn chillings plegen kom net van afspraak af.
Geheim... Is pas maandagquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor afspraak?
en je moet leren voor je theorie
geheimenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geheim... Is pas maandag
Sommige mensen kijken zuur.. Mijn god.
Geen idee wss te veel pruimen gevreten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geheimen
ja en? beetje oefenen kan geen kwaad.
hoe komt dat? lach eens naar ze?
pruimenvlaai?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geen idee wss te veel pruimen gevreten.
Bah... Wél lekker weeer hequote:
quote:
racistjequote:Op dinsdag 29 september 2015 13:21 schreef Neverknown het volgende:
Gvd 2 stinkende kerrie vreters net langs me ze zijn weg en hun geur vervult de ruimte nog steeds.
M'n poesje is geen racistquote:
wauw, plottwistquote:
tja, er moet toch geld verdient worden he..quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is meer een linkse raddraaier idd, die elke turkie en maroccie toezingt met welkom in mijn poes.
Ja, precies. Als je niks kan dan maar met alles en iedereen seks wat maar betaaltquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, er moet toch geld verdient worden he..
je moet doen waar je goed in bent..quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies. Als je niks kan dan maar met alles en iedereen seks wat maar betaalt
en soms ben je hoerquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet doen waar je goed in bent..
soms heb je het geluk dat je van je hobby je beroep kunt maken
"zzp'er in de entertainment industrie"quote:
wowquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"zzp'er in de entertainment industrie"
gewoon een eerlijk beroep. niks mis meequote:
mag je daar ook op fok?quote:
Hoop dat ik daar eindelijk afkickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop dat ik daar eindelijk afkickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wowquote:
Ja ze had het over curry lucht en daarna ineens over een poesjequote:Op dinsdag 29 september 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Liever geen curry adem in de buurt maar een curry piemel...
gekke meidje is hetquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ze had het over curry lucht en daarna ineens over een poesje
daar zit misschien ook een luchtje aanquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik moet op zich wel met dr lachen jequote:
Deze limburgse zinquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet op zich wel met dr lachen je
Wel potverdriequote:
Wtf is hier aan de handquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hee ambi.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Krio, Letland is t geworden. Gelukkig deed jij t niet want hier motte ze allochtonen die donker zijn nie.
Groetjes vanuit een zonnige Riga.
Fokkend vanaf een terrasje
ohw, uhm, je had natuurlijk ja moeten zijnquote:
meloewa.quote:
currylucht, of vislucht. ligt maar net aan welke hand je ruiktquote:
'Ik kan wel om haar lachen' is iets Nederlandser ;pquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee ambi.
motte ze jou wel dan?
[..]
ohw, uhm, je had natuurlijk ja moeten zijn
verder zie ik er niks limburgs aan..
om iemand lachen en met iemand lachen zijn 2 heel verschillende dingen nootmans..quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Ik kan wel om haar lachen' is iets Nederlandser ;p
SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:29 schreef Chai het volgende:
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.dat escaleerde snel.SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om iemand lachen en met iemand lachen zijn 2 heel verschillende dingen nootmans..om haar lachen snap ik wel.
Haha neequote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.hmm, die heb ik nog niet gevondenSPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat escaleerde snel.
[..]
Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?om haar lachen snap ik wel.
[..]
Haha nee
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.Gatver Chai!!!!SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel visueel ingesteld![]()
![]()
Nee echt totaal nietquote:
haha boerquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee echt totaal nietGroningen.
ib4 haha boer
om iemand lachen is een stuk onvriendelijker.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat escaleerde snel.
[..]
Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?om haar lachen snap ik wel.
[..]
Haha nee
Klopt, en ik ben het enigszins met je eens.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om iemand lachen is een stuk onvriendelijker.
ondanks dat ze niet helemaal goed tikt is ze op de en of andere manier toch wel sympathiek.
why u little...!quote:
haten op boerenquote:
oh, op die manierquote:
quote:Was met mijn zusje en wat aanhang naar Bali. Elke dag opnieuw een slaapplek zoeken.
Hullie vonden het een vette vakantie, ik heb 3 dagen liggen huilen op een strandlaken aan zee, omdat ik helemaal de kluts kwijt was.
Er is vast plek voor je iddquote:
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.DmSPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Chai, mensen hebben hun paard buiten staan met deken op. Geen zomerdeken. Zeg me dat dat zielig isquote:
misschien zijn het wel merries.. vrouwen hebben het altijd koud..quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai, mensen hebben hun paard buiten staan met deken op. Geen zomerdeken. Zeg me dat dat zielig is
Whehe. Zien ze toch niet aan mij. En ik wil daarheen want mijn familie komt ervandaan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Krio, Letland is t geworden. Gelukkig deed jij t niet want hier motte ze allochtonen die donker zijn nie.
Groetjes vanuit een zonnige Riga.
Fokkend vanaf een terrasje
Ik heb ook pluspunten. Geef me pic van jouw pluspunten en ik laat je kennis maken met zequote:
Wil je mij een ban aansmeren of zo?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook pluspunten. Geef me pic van jouw pluspunten en ik laat je kennis maken met ze![]()
Ik had hem bij die van mij ook op gedaan, maar toen ik hem af deed rond het middaguur had ze het nog helemaal niet te warm.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai, mensen hebben hun paard buiten staan met deken op. Geen zomerdeken. Zeg me dat dat zielig is
Nee wil wel wat anders smerenquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je mij een ban aansmeren of zo?
Jawel, ik heb alleen nooit iemand dat zo direct horen zeggen.quote:
Ja vanmorgen was het best koud. Maar nu.. Was echt een uurtje geleden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had hem bij die van mij ook op gedaan, maar toen ik hem af deed rond het middaguur had ze het nog helemaal niet te warm.
Welkom op den FOK!squote:Op dinsdag 29 september 2015 14:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen nooit iemand dat zo direct horen zeggen.
Ben je choclate of letland?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Zien ze toch niet aan mij. En ik wil daarheen want mijn familie komt ervandaan.
Heb je het wel naar je zin?
Geniaal. Zou kopen als ik hond had/10quote:
Die kop vandie ventquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gewoon denken "dit is niet awkward maar normaal" opgelost
Lekker voor jequote:Op dinsdag 29 september 2015 14:45 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben echt net twee weken terug een nieuwe volkswagen gekocht
Zul je zien dat die in waarde keldert straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou kopen
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 14:49:28 ]
ja echtquote:
Hahahaquote:
Denk niet dat particulieren die de auto al in hun bezit hebben de dupe gaan worden hoor. Als je dezelfde bijtelling mag houden kraait niemand naar die uitstoot toch.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:45 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben echt net twee weken terug een nieuwe volkswagen gekocht
Zul je zien dat die in waarde keldert straks
Ik twijfel. Deze auto doen wij ook weer weg op den duur. Zijn er niet op vooruit gegaan iig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat particulieren die de auto al in hun bezit hebben de dupe gaan worden hoor. Als je dezelfde bijtelling mag houden kraait niemand naar die uitstoot toch.
bron?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef xcachet het volgende:
Tevens heb ik vernomen dat Volkswagen al 6 miljard opzij had gezet.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:49 schreef xcachet het volgende:
Zou rijbewijs willen halen alleen voor datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou kopenOp dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Zou wel een rijbewijs halen, het OV is niet je sterkste kant.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou rijbewijs willen halen alleen voor dat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?full stops and exclamation marks
hier moet een verhaal achter zittenquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou wel een rijbewijs halen, het OV is niet je sterkste kant.
Juist wel, Gordon Ramsey wijst de weg zelfsquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Ongewild wereldreizigster in spe zijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier moet een verhaal achter zitten
Wat een boefjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:53 schreef xcachet het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)dieselschandaal.html
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Ongewild wereldreizigster in spe zijn
Dat denk ik ook ja. Zoveel geld ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens mij is dit nog maar het tipje van de sluier, dat hele VW gedoe
'Oh we zetten even 6 miljard opzij hiervoor'quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Zoveel geld ook
Hopelijk is ze beter dan braddiequote:Op dinsdag 29 september 2015 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En elders mensen maar honger lijden etc.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Oh we zetten even 6 miljard opzij hiervoor'
6 miljardals of je het over dubbeltjes hebt
![]()
Die hebben van te voren gedacht dat dit ooit wel boven water zou komen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Oh we zetten even 6 miljard opzij hiervoor'
6 miljardals of je het over dubbeltjes hebt
![]()
Dat denk ik ook hoorquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hebben van te voren gedacht dat dit ooit wel boven water zou komen.
Belachelijk gewoon!!quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:12 schreef krioro het volgende:
[..]
En elders mensen maar honger lijden etc.
Kapitalisme
godsammequote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
http://www.autoweek.nl/fo(...),5490264#msg-5490264
Haha.
Die Braddie tochquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
Haha.
Nooit geweest, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:05 schreef Remqo het volgende:
Gorinchem met Castricum verwarren, het ligt aardig uit de richting
Noemt ie zichzelf nou gewoon braadslee.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
Haha.
manmanmanquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
Haha.
Jij leest bijna alles van hem toch?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
Haha.
secret crushquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij leest bijna alles van hem toch?
Nee. Ben net bij de buuv geweest. Vanochtend lekker geskate over de kade. Wel op m'n muil gegaan. Paar pubermeisjes moesten lachen. Heb ze daarna volgepompt.quote:
Is de lol hier nou niet een keer vanaf?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee. Ben net bij de buuv geweest. Vanochtend lekker geskate over de kade. Wel op m'n muil gegaan. Paar pubermeisjes moesten lachen. Heb ze daarna volgepompt.
Kan jij ook nog reageren zonder quote van Nelis?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee. Ben net bij de buuv geweest. Vanochtend lekker geskate over de kade. Wel op m'n muil gegaan. Paar pubermeisjes moesten lachen. Heb ze daarna volgepompt.
Vieze lurkerquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij aanzien voor braddie ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is de lol hier nou niet een keer vanaf?
Nee meeste gaat over dat wrak van die auto van hem, dat ga ik echt niet lezen. Alleen nu ik er toch aan dacht ging ik maar gelijk even kijken of hij nog schade had gereden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nulty pls respondquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Voor in de archievenkastquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik klap je.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan jij ook nog reageren zonder quote van Nelis?
quote:
Oke nelisquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat U het een beetje beleefd houdt?
Dank U wel.
Dat is een uitspraak van mij Toto, die heb je niet verzonnen.quote:
Hij wordt meer besproken dan ik toen ik een ban had.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:27 schreef Remqo het volgende:
Jullie missen niels wel een beetje he?
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:27 schreef Remqo het volgende:
stiekemquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:27 schreef Remqo het volgende:
HAHAquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak van mij Toto, die heb je niet verzonnen.
Ik vraag je ook mij met rust te laten. Ik laat jou ook.
Pls Toto.
H.
ja, net kiespijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:27 schreef Remqo het volgende:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij wordt meer besproken dan ik toen ik een ban had.
wees blijquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Never ending storyquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef Chai het volgende:
Haha.
Dat is een uitspraak van mij.quote:
Snap je copyright niet ofzo?quote:
daar probeer ik zo min mogelijk aan te denkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:29 schreef HPLC het volgende:
Toch denk ik eerder aan Tong bij die uitspraak
Ik ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:29 schreef HPLC het volgende:
Toch denk ik eerder aan Tong bij die uitspraak
Toegegeven dat ik de weerberichten met vliegveldinfo wel een beetje misquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Soms realiseer je dat je iets mist als het te laat is
Echt hè.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Zit nu elke ochtend zelf alles op te zoeken als ik weer moet vliegen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toegegeven dat ik de weerberichten met vliegveldinfo wel een beetje mis
Te opwindend?quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar probeer ik zo min mogelijk aan te denken
En dan zelf alles van mijlen naar kilometers omrekenen, niels0 deed dat gewoon voor jequote:Op dinsdag 29 september 2015 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Zit nu elke ochtend zelf alles op te zoeken als ik weer moet vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |