SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou kopen
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 14:49:28 ]
ja echtquote:
Hahahaquote:
Denk niet dat particulieren die de auto al in hun bezit hebben de dupe gaan worden hoor. Als je dezelfde bijtelling mag houden kraait niemand naar die uitstoot toch.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:45 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben echt net twee weken terug een nieuwe volkswagen gekocht
Zul je zien dat die in waarde keldert straks
Ik twijfel. Deze auto doen wij ook weer weg op den duur. Zijn er niet op vooruit gegaan iig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat particulieren die de auto al in hun bezit hebben de dupe gaan worden hoor. Als je dezelfde bijtelling mag houden kraait niemand naar die uitstoot toch.
bron?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:50 schreef xcachet het volgende:
Tevens heb ik vernomen dat Volkswagen al 6 miljard opzij had gezet.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:49 schreef xcachet het volgende:
Zou rijbewijs willen halen alleen voor datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou kopenOp dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
Zou wel een rijbewijs halen, het OV is niet je sterkste kant.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:56 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou rijbewijs willen halen alleen voor dat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij?full stops and exclamation marks
hier moet een verhaal achter zittenquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou wel een rijbewijs halen, het OV is niet je sterkste kant.
Juist wel, Gordon Ramsey wijst de weg zelfsquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Ongewild wereldreizigster in spe zijnquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier moet een verhaal achter zitten
Wat een boefjes.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:53 schreef xcachet het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)dieselschandaal.html
quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Ongewild wereldreizigster in spe zijn
Dat denk ik ook ja. Zoveel geld ookquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
Volgens mij is dit nog maar het tipje van de sluier, dat hele VW gedoe
'Oh we zetten even 6 miljard opzij hiervoor'quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Zoveel geld ook
Hopelijk is ze beter dan braddiequote:Op dinsdag 29 september 2015 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En elders mensen maar honger lijden etc.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Oh we zetten even 6 miljard opzij hiervoor'
6 miljardals of je het over dubbeltjes hebt
![]()
Die hebben van te voren gedacht dat dit ooit wel boven water zou komen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Oh we zetten even 6 miljard opzij hiervoor'
6 miljardals of je het over dubbeltjes hebt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |