voor de vluchtelingen krijgt de regering ook subsidie vanuit Europaquote:Op maandag 28 september 2015 23:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar op zich wel vreemd dat ze zoveel subsidie krijgen. Je zou haast denken dat wij als het officiele autismeforum ook wel wat geld van de overheid verdienen.
Rip chevyquote:Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
FB / Willen wij meer of minder tong80?
Ik zou het leuk vinden als Chevy geband wordtquote:Op maandag 28 september 2015 23:47 schreef remi1986 het volgende:
waarom bespreken jullie dat hier? Hier geeft verder niemand een neuk
Geld "krijgen" van Europa.quote:Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voor de vluchtelingen krijgt de regering ook subsidie vanuit Europa
was geen argument, ik meldde het alleen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Geld "krijgen" van Europa.
Alsof dat wat boeit wanneer je uiteindelijk nettobetaler bent, in plaats van ontvanger zoals Griekenland, Italie of Frankrijk.
Niet dat ik tegen de EU ben, maar dit is een poepargument.
Waarschijnlijk is hij moe van het harde werkenquote:
Wat ziet ze er sexy uitquote:
Skye is bluequote:Op maandag 28 september 2015 23:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt ondertussen wel in de categorie 'gras is groen', 'water is nat'
Speelt in een of andere serie die niemand kijktquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Stompzinnig het volgende:
Is Skye ook zo'n Disney-sterretje? Ik heb die naam echt nog nooit ergens gehoord, behalve in deze sc.
Vroeg he?quote:
hey sweetypiequote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was best goed te doen
[ afbeelding ]
Wat heeft zij voor gezwel boven haar lipquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was best goed te doen
[ afbeelding ]
Huh? welke is dat?quote:Op dinsdag 29 september 2015 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was best goed te doen
[ afbeelding ]
een neusquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat heeft zij voor gezwel boven haar lip
skye sweetnam.quote:
Tussen haar neus en lipquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een neus
[..]
skye sweetnam.
had wat kleine hitjes toen we pubers waren
moedervlek oidquote:
Ze kwam me al wel bekend voorquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een neus
[..]
skye sweetnam.
had wat kleine hitjes toen we pubers waren
Ben nu al twee nachten achter elkaar binnen een kwartier in slaap gevallen terwijl ik lekker vroeg ging slapen.quote:
hmm, de naam zegt me zo niks?quote:
valt mee.quote:
Ik ben zo luiquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, de naam zegt me zo niks?
[..]
valt mee.
en goedemorgen SGatje.
how's life?
dit is niks nieuwsquote:
Zou ruilenquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu al twee nachten achter elkaar binnen een kwartier in slaap gevallen terwijl ik lekker vroeg ging slapen.
kloptquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
"Ja, je doet wel alsof je zowat de domste persoon op aarde bent, maar wanneer het er op aankomt, ben je gewoon slim"
Deze complimenten op de vroege morgen![]()
![]()
Geen ban?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
hey waar is voederbietel eigenlijk? zag in ene een oude post van hem...
Graag gedaanquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
"Ja, je doet wel alsof je zowat de domste persoon op aarde bent, maar wanneer het er op aankomt, ben je gewoon slim"
Deze complimenten op de vroege morgen![]()
![]()
Ik haat jequote:Op dinsdag 29 september 2015 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben nu al twee nachten achter elkaar binnen een kwartier in slaap gevallen terwijl ik lekker vroeg ging slapen.
https://twitter.com/francebleu/status/648413757782274048/photo/1quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:26 schreef gianni61 het volgende:
ik moet zeggen dat ik sinds de nieuwsbanner er is toch best veel op de frontpage lees
zo weet ik nu dat erik Roner dood is
en dat je in frankrijk moet uitkijken voor vallende koeien
ja, die bedoel ikquote:Op dinsdag 29 september 2015 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
https://twitter.com/francebleu/status/648413757782274048/photo/1
Ik ga gras platstampen op dr boederij. Let maar op.quote:
Jouw icoontje is echt bazenserie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik ga gras platstampen op dr boederij. Let maar op.
Bij welke ep van mijn icoontje ben je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jouw icoontje is echt bazenserie.
Ep 4quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Bij welke ep van mijn icoontje ben je?
En natuurlijk komt het van een bazenserie. Ik heet ook niet zomaar McNulty ofsow. ;s
klopt.quote:
Is een knappe minderjarige (dacht ik) handbalster van DOS.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
waarom vroeg je trouwens of ik dat ene meisje kende?
ohw, toen ik googlede kwam ik bij SEW uit. die heb ik zaterdag nog zien spelen, maar de naam zegt me niksquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is een knappe minderjarige (dacht ik) handbalster van DOS.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, toen ik googlede kwam ik bij SEW uit. die heb ik zaterdag nog zien spelen, maar de naam zegt me niks
ja, goeie foto welquote:
mogguh cachiequote:
geen idee, jij komt er meequote:Op dinsdag 29 september 2015 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zie je ook niet echt de leeftijd...
Volgens mij is ze 14 ofzo?
[ afbeelding ]
Mooi weer vandaag hequote:Op dinsdag 29 september 2015 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh cachie
[..]
geen idee, jij komt er mee
en dat is het shirt van sew en niet dos
*kijkt naar buiten*quote:
Ja vanmorgen om 7:20 op de fiets. Had spijt dat ik mijn zomerjas aan had. Maar nuquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
zo te zien wel ja.
vind het wel al best koud als ik smorgens buiten kom
ja, smorgens moet je eigenlijk een jas aan, maar smiddags is dat ding alleen maar lastigquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vanmorgen om 7:20 op de fiets. Had spijt dat ik mijn zomerjas aan had. Maar nu
volgens mij mis je niels een beetje hequote:
Kwam vanmorgen iemand tegen in korte broek en t-shirtquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, smorgens moet je eigenlijk een jas aan, maar smiddags is dat ding alleen maar lastig
Best wel jaquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij mis je niels een beetje he
Ik weet het ook allemaal nietquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh cachie
[..]
geen idee, jij komt er mee
en dat is het shirt van sew en niet dos
nog altijd beter dan een trui met "boef"quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:37 schreef xcachet het volgende:
Wat is dat voor trend ineens. Die petjes van Dues
Dit wordt net zo'n nare trendquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog altijd beter dan een trui met "boef"
ik draag dan ook uitsluitend petjes van tractor merkenquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n nare trend
Of die jongens in skinny jeans met opgerolde boekpijpen
Wanneer ga je naar barcelona?quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit wordt net zo'n nare trend
Of die jongens in skinny jeans met opgerolde boekpijpen
kom je uit emmer compascuum ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2015 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik draag dan ook uitsluitend petjes van tractor merken
en jongens met skinny jeans
nee, dat is nogal ver weg.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
kom je uit emmer compascuum ofzo
Alleen als die springt.quote:
nee, lager kan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |