Zat al een week te wachtenquote:Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt heel tof voor je
quote:Op maandag 28 september 2015 20:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt de gemiddelde 2pac luisteraar ook. Dit is van een beter niveau.
Nou nou nou, wat een grof taalgebruik weer, met je 'eikel'.quote:Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij doet soms ook heel erg gemeen tegen mij, eikel
quote:Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef xcachet het volgende:
IK BEN AANGENOMEN BIJ HET STAGEBEDRIJF IN BARCELONA![]()
JUICHEN
volgens mij had ik je die laatst wel gegeven, maar weet niet zekerquote:Op maandag 28 september 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
das efx![]()
die andere ken ik niet volgens mij
14.gifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 28 september 2015 20:47 schreef krioro het volgende:
[..]
14.gifltr ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe het op deze manierquote:
Toen ik nog een jonge hosselaar was..quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
ik zag geld liggen, dus meteen maar weggeklikt
Geklikt, maar kon me niet heel erg boeienquote:
quote:Op maandag 28 september 2015 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geklikt, maar kon me niet heel erg boeien
quote:Op maandag 28 september 2015 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb slechter gehoord, maar meer kan ik er niet van maken
Goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 28 september 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]kan... ik vind het super relaxed
mooi verhaal ook
Alleen je eigen keuze is goedquote:Op maandag 28 september 2015 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Muziek is als geloof en politiek...
quote:Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee hoor, geef maar suggesties. Ben altijd op zoek naar (voor mij) nieuwe muziek
word jij vrolijk van die vrouwen hier dan?quote:Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef HPLC het volgende:
Nu is het trouwens wel een worstenfeest
Nee niet echtquote:Op maandag 28 september 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
word jij vrolijk van die vrouwen hier dan?
Van de meesten niet, en die witte ridders die eropaf vliegen vind ik al helemaal kansloosquote:Op maandag 28 september 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
word jij vrolijk van die vrouwen hier dan?
Thx Remi, vind jou ook coolquote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij bent cool
Chlo kan ik ook wel waarderen. De rest is alleen maar aan het zeuren
quote:Op maandag 28 september 2015 21:12 schreef SideEffect het volgende:
Er zit nog maar 1 ding op en dat is een vereniging oprichten in provinciaal en nationaal verband om de ACZ's uit te roeien. Zij destabiliseren de samenleving en hebben de allergrootste schijt aan onze regels en cultuur.
Het is 10 voor 12 en doe het net als Geen Peil en verenigt u.....saboteer aankomende azc gebouwen en machines die ze bouwen, dan heb je je best gedaan als je kinderen later vragen van.....pap, waarom deden jullie niks destijds.
Je hebt die plicht tegenover je nakomelingen om dit met al het mogelijke af te weren en alles, maar dan ook alles is geoorloofd in de strijd die je leven bedreigd.
Cripshaqondae is tof. Zelfde muzieksmaak interesses etc. xcachet is wel chill.quote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij bent cool
Chlo kan ik ook wel waarderen. De rest is alleen maar aan het zeuren
hee als jij het met hun kan vinden, prima toch?quote:Op maandag 28 september 2015 21:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Cripshaqondae is tof. Zelfde muzieksmaak interesses etc. xcachet is wel chill.
Het was geen aanval.quote:Op maandag 28 september 2015 21:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hee als jij het met hun kan vinden, prima toch?![]()
Ik geef alleen mijn mening. Daar hoeft niemand het mee eens te zijn.
Maar ach, er is bewijs voor stromend water op Mars gevondenquote:
En bewijs voor levenquote:Op maandag 28 september 2015 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ach, er is bewijs voor stromend water op Mars gevonden
Zolang ik geen spa mars kan drinken geloof ik er geen ene kut van.quote:Op maandag 28 september 2015 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ach, er is bewijs voor stromend water op Mars gevonden
Het is het einde van de wereldquote:Op maandag 28 september 2015 21:32 schreef remi1986 het volgende:
heel de wereld in paniek. En dan ook van die mensen die zien dat FB op mobiel niet werkt die dan in paniek naar de pc rennen om daar te kijken
Het is de schuld van de Rabobank!quote:
Oh, dan vergaat alleen jouw wereldquote:Op maandag 28 september 2015 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ook nog, het ligt aan iedereen behalve mij
RIPquote:Op maandag 28 september 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, dan vergaat alleen jouw wereld
My name is Samuel, Samuel.quote:
We vormen een goed teamquote:Op maandag 28 september 2015 21:39 schreef HPLC het volgende:
Jeetje Remqo, gisteren zaten we ook al het topic te doden
Waarom heet ik nou ineens hupluc?quote:Op maandag 28 september 2015 21:44 schreef Stompzinnig het volgende:
Geen idee wat ik postte, hupluc.
SC / Red de dieren in nood, red de bleh!!!!!
Die naam heb ik je maanden geleden gegeven op de radio, maar je vond het de moeite niet waard om te luisteren!quote:
Moet ik je nou vervelen of vermaken? Wees eens duidelijk, slettebak.quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Die naam heb ik je maanden geleden gegeven op de radio, maar je vond het de moeite niet waard om te luisteren!
HPLC = Hupluc
KLB SC = Club Suck
En nog een paar
Hahaquote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Moet ik je nou vervelen of vermaken? Wees eens duidelijk, slettebak.
Oh ja, Pedofylaxeermiddel is ook een koosnaampje dat ik toen verzonnen had.quote:Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch niet uren lang terugluisteren
laat ze gwn op je boederie wonenquote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
NWS / Amsterdamse studenten moeten plaats maken voor asielzoekers.
de-atprezquote:Op maandag 28 september 2015 21:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Oh ja, Pedofylaxeermiddel is ook een koosnaampje dat ik toen verzonnen had.
Waarom ga ik dit steeds weer lezen? Door al die topics sterf ik nu 10 jaar eerderquote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
quote:Op maandag 28 september 2015 21:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Oh ja, Pedofylaxeermiddel is ook een koosnaampje dat ik toen verzonnen had.
Daar wonen mijn gehandicapte stiefbroerjes al, is nu een soort van zorgboerderij.quote:Op maandag 28 september 2015 21:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
laat ze gwn op je boederie wonen
Dit trouwensquote:Op donderdag 24 september 2015 00:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Hupluc en ik pakken het bwter aan. Ban van twee weken? Even een dm sturen en weer vrij.
Net wezen Mycroften op hupluc?quote:
Die pagina laadt niet bij mij. Maar misschien heb ik na al die waarschuwingen uiteindelijk toch een ban gekregen van fb voor het sturen van dickpics naar random bitches.quote:Op maandag 28 september 2015 21:53 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9707/?type=3&theater
Ja, dacht misschien kom ik zo dat radiotopic tegen, maar je gebruikte het pas sinds die keerquote:Op maandag 28 september 2015 21:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Net wezen Mycroften op hupluc?
Maar we zijn ook veel te goed voor deze wereld, elke ban is onterecht.
Volgens mij is dat ook net een aflevering die niet helemaal is opgenomen. Ging erover dat 'iedereen' zich natuurlijk afvroeg van wie ik een kloontje was en dat jij dat vrij snel doorzag, omdat ikquote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dacht misschien kom ik zo dat radiotopic tegen, maar je gebruikte het pas sinds die keer
En dat laatste is sowieso waar natuurlijk
Tongzinnig was het toch?quote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook net een aflevering die niet helemaal is opgenomen. Ging erover dat 'iedereen' zich natuurlijk afvroeg van wie ik een kloontje was en dat jij dat vrij snel doorzag, omdat ikveel gebruikte.
Ja het waren er ook echt maar 3 ofzo, jij, ik en tong zelfquote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook net een aflevering die niet helemaal is opgenomen. Ging erover dat 'iedereen' zich natuurlijk afvroeg van wie ik een kloontje was en dat jij dat vrij snel doorzag, omdat ikveel gebruikte.
Zie het verder inderdaad nooit, jij en ik gebruiken hem volgens mij nog vaker dan Tong.quote:Op maandag 28 september 2015 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja het waren er ook echt maar 3 ofzo, jij, ik en tong zelf
Hey SG, hoe hangt ie erbij?quote:
Chai heb je nog kippen?quote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
Maar was wel scherp, aangezien ik onder KL niet vaak in deze SC postte.quote:Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zie het verder inderdaad nooit, jij en ik gebruiken hem volgens mij nog vaker dan Tong.
Ja, soms in reacties op Tong.
dit jaquote:Op maandag 28 september 2015 22:08 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
WAT
HOE IS nee EN nog maar 2
EEN NORMAAL ANTWOORDT?!
ja als als als ... zo kan ik het ook. Op dit moment heb je gewoon nog kippenquote:Op maandag 28 september 2015 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze stervende zijn niet lang meer.
als je hoofd van kip af hakt blijven ze nog levenquote:
waarom heb je in godsnaam het hoofd van een kip op je kamer?quote:Op maandag 28 september 2015 22:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
als je hoofd van kip af hakt blijven ze nog leven
ik heb hoofd van kip in een potje staan op me kamer
leeft nog steeds na 7 maanden ofzo
echt
Hey remiquote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom heb je in godsnaam het hoofd van een kip op je kamer?
best gezelligquote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom heb je in godsnaam het hoofd van een kip op je kamer?
gvdquote:Op maandag 28 september 2015 22:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
best gezellig
soms ga ik hem als ik me verveel gwn beetje pesten
tegen het glas aan kloppen tot hij gek word
of beetje bleek in de pot stoppen
best leuk
echt
goudvis mag ik niet meer van de rechterquote:Op maandag 28 september 2015 22:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gvd![]()
![]()
![]()
![]()
je kan ook een kat nemen ofzo ... of een goudvis
Sup bitchquote:
Hey Chlo, hoest leben.quote:
Zie bovenquote:
zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:Op maandag 28 september 2015 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sup bitch
Moet morgen 6 uur opstaan, kutlevenwat jij
Wat een luxe, ik moet er om 5 uur al uitquote:Op maandag 28 september 2015 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sup bitch
Moet morgen 6 uur opstaan, kutlevenwat jij
quote:
Denk je vaker aan me als je in bed ligt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
maar waarom zo vroeg dan?
als je naar europa wil moet je niet janken om even een dagje achter in de vrachtwagboy te zittenquote:Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je vaker aan me als je in bed ligt.![]()
![]()
![]()
Moet om 8 uur in de vrachtwagen zitten, ben niet gemaakt voor dit leven
ja regelmatig. Dikke nachtmerries joh. Ik zie een psychiater daarvoorquote:Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je vaker aan me als je in bed ligt.![]()
![]()
![]()
Moet om 8 uur in de vrachtwagen zitten, ben niet gemaakt voor dit leven
Rip remiquote:Op maandag 28 september 2015 22:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja regelmatig. Dikke nachtmerries joh. Ik zie een psychiater daarvoor![]()
hahahahaha vrachtwagenchauffeur![]()
![]()
ja dat was gewoon geniaalquote:Op maandag 28 september 2015 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip remizal een kaarsje voor je branden
![]()
moet gewoon nog steeds lachen daarom, echt classic
Hahaha shiitquote:Op maandag 28 september 2015 22:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat was gewoon geniaal
zocht laatst nog naar dat stukje, maar kon niet vinden
heb je geen auto?quote:Op maandag 28 september 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb trouwens moeilijk zin in een big tasty #fattylife
Jawel, zelfde als jijquote:
je zou er eens moeite voor moeten doen .quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, zelfde als jij
Lig al in bed joh
Ben fatty, ben luiquote:Op maandag 28 september 2015 22:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zou er eens moeite voor moeten doen .
Ik ook :$quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, zelfde als jij
Lig al in bed joh
Ben al m2b met gridquote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken een FOK!ker die heel goed bij je past
Watquote:Op maandag 28 september 2015 22:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Oh god, dat is guus maar dan 10 jaar ouder.
Womanquote:
Wij zijn toch m2bquote:Op maandag 28 september 2015 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woman
What are you talking about
Ahw, poezelepopje, natuurlijk zijn wij m2b, maar jij hebt geen dick ;squote:
Maar wel equipmentquote:Op maandag 28 september 2015 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, poezelepopje, natuurlijk zijn wij m2b, maar jij hebt geen dick ;s
HAHA WHAT ARE THOSEquote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wel equipment
[ afbeelding ]
Best of both worldsquote:Op maandag 28 september 2015 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik fix die D gewoon voor je bby weet je toch
Gaat et al wat beter na de breuk?quote:Op maandag 28 september 2015 22:54 schreef VeerEli het volgende:
Die onderste heeft wel een zeer nice maatje btw
Mweh, heb m'n mini ups en nog veel downs. Maar probeer er het beste van te maken. Bezig met job regelen in Amsterdam nuquote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gaat et al wat beter na de breuk?
Not yet winkwink nudgenudgequote:
Zeker, je hoofd niet laten hangen. Slijt wel uiteindelijk.quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mweh, heb m'n mini ups en nog veel downs. Maar probeer er het beste van te maken. Bezig met job regelen in Amsterdam nu
Hahahaquote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
HAHA ik regel vieze lesboseks met veer, jullie zijn allemaal jelly sowieso
quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Ze zijn mooier dan het mannelijke gedeelte.quote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
[..]
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.
Veer is hotquote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
[..]
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.
Ik denk dat gewoon iedereen hier fucking lelijk is.quote:Op maandag 28 september 2015 22:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze zijn mooier dan het mannelijke gedeelte.
Ey praat jij es effe lekker voor jezelf, lellekerdquote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat gewoon iedereen hier fucking lelijk is.
Haha gvdquote:
Die van mij?quote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef VeerEli het volgende:
Fuck dude jouw UI doet me veel te veel aan die van Nootjes denken steeds in een flits, denk hele tijd dat hij postEn hij lijkt niet eens als je er gewoon naar kijkt
Ligt bij Mur in de gootquote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef VeerEli het volgende:
Voel me wel beledigd dat hij niet weet hoe ik eruit zie btw. Waar is m'n fok status heen
Doe ik toch, fucktard. Lees eens wat ik zeg, ik spreek voor mezelf!quote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey praat jij es effe lekker voor jezelf, lellekerd
wat een attitude ineens Veer, wat is dit? Vond eerlijk gezegd die vogel op de foto mooierquote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef VeerEli het volgende:
Voel me wel beledigd dat hij niet weet hoe ik eruit zie btw. Waar is m'n fok status heen
Oh ja hahaahahahahahahquote:Op maandag 28 september 2015 23:02 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Doe ik toch, fucktard. Lees eens wat ik zeg, ik spreek voor mezelf!
Ooohhhhhhh shots shotsquote:Op maandag 28 september 2015 23:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een attitude ineens Veer, wat is dit? Vond eerlijk gezegd die vogel op de foto mooier
Dat was ook één sexy ass bird waar je over praat, dudequote:Op maandag 28 september 2015 23:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wat een attitude ineens Veer, wat is dit? Vond eerlijk gezegd die vogel op de foto mooier
Ik ben een verander mens, Chlo. Ik hap niet meer. (Tenzij je me dick voorhoudt ahahaahahahahahah)quote:
Gvd snolquote:Op maandag 28 september 2015 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben een verander mens, Chlo. Ik hap niet meer. (Tenzij je me dick voorhoudt ahahaahahahahahah)
Pijpsletjenquote:Op maandag 28 september 2015 23:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ben een verander mens, Chlo. Ik hap niet meer. (Tenzij je me dick voorhoudt ahahaahahahahahah)
Oh wtf had het niet eens doorquote:
Nou dat hard rammen ben je wel gewend tochquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh wtf had het niet eens doorJa m'n toetsenbord is helemaal naar de kleute man, als ik bepaalde cijfers/letters wil indrukken moet ik zo fucking hard rammen, niet normaal
Ik hou nog steeds van jequote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh wtf had het niet eens doorJa m'n toetsenbord is helemaal naar de kleute man, als ik bepaalde cijfers/letters wil indrukken moet ik zo fucking hard rammen, niet normaal
moet je ook niet vingeren en typen tegelijk. Kunnen ze slecht tegenquote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja klopt ja hahaquote:Op maandag 28 september 2015 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou dat hard rammen ben je wel gewend toch
Als ik wil dat m'n vriendin voor me kookt moet ik ook fucking hard rammen, niet normaal.quote:Op maandag 28 september 2015 23:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2015 23:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als ik wil dat m'n vriendin voor me kookt moet ik ook fucking hard rammen, niet normaal.
ja heeft je moeder een slecht gehoor?quote:Op maandag 28 september 2015 23:06 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Als ik wil dat m'n vriendin voor me kookt moet ik ook fucking hard rammen, niet normaal.
Nee, die belt vaak de politie als ze m'n vriendin hoort janken vanuit de kelder.quote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja heeft je moeder een slecht gehoor?
Oké WCHquote:Op maandag 28 september 2015 23:07 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Nee, die belt vaak de politie als ze m'n vriendin hoort janken vanuit de kelder.
moet je hier gewoon weer vaker komen. Want die andere vrouwen lopen alleen maar te zeiken. Alleen Chlo is coolquote:Op maandag 28 september 2015 23:08 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb heimwee naar de oude KLB ellende man, ellenlange discussies en ruzies
Dwc vs JB bijv
Hahaquote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet je hier gewoon weer vaker komen. Want die andere vrouwen lopen alleen maar te zeiken. Alleen Chlo is cool
Pardon, je vergeet Braddiequote:Op maandag 28 september 2015 23:10 schreef Stompzinnig het volgende:
Schenkstroop is de enige user die ooit iets heeft toegevoegd aan FOK!
De rest mag allemaal de fietspomperitus krijgen.
Ja! Viel alleen niet zoveel te zien.quote:Op maandag 28 september 2015 23:10 schreef VeerEli het volgende:
Awh Stompzinnig spiek je even in m'n fobo of ik lelijk ben?
Wilde meteen kijken, alleen maar gekke gifjesquote:Op maandag 28 september 2015 23:10 schreef VeerEli het volgende:
Awh Stompzinnig spiek je even in m'n fobo of ik lelijk ben?
Tja tieners hèquote:Op maandag 28 september 2015 23:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
moet je hier gewoon weer vaker komen. Want die andere vrouwen lopen alleen maar te zeiken. Alleen Chlo is cool
Ik zal eens even in OUD rondvragen of er interesse isquote:Op maandag 28 september 2015 23:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja we hebben hier de volwassen coole users nodig
nee doe maar nietquote:Op maandag 28 september 2015 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal eens even in OUD rondvragen of er interesse is
Zo gemeenquote:Op maandag 28 september 2015 23:11 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ja! Viel alleen niet zoveel te zien.
Maar misschien kwam dat omdat mijn virusscanner lelijke grafhoerenfoto's blokkeert.
Hee maar even serieus:quote:Op maandag 28 september 2015 23:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal eens even in OUD rondvragen of er interesse is
In je dromen?quote:Op maandag 28 september 2015 23:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hee maar even serieus:
Als je sletten wil regelen moet je naar OUD. Alleen maar wanhopige slettebakken daar. Heb er al een paar gedaan.
of gewoon een keer naar buiten gaanquote:Op maandag 28 september 2015 23:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hee maar even serieus:
Als je sletten wil regelen moet je naar OUD. Alleen maar wanhopige slettebakken daar. Heb er al een paar gedaan.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
of gewoon een keer naar buiten gaan
Ja.quote:
Verschrikkelijke mensen die elke dag foto's van hun kind maken en dat op internet gooien. Meest genante foto's pikken ze eruit en roepen ze 'WAT SCHATTIG DIT'quote:Op maandag 28 september 2015 23:17 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ja.
In OUD lopen alleen maar mensen rond die hun kinderen Sterre of Storm of Pleun of Kiki noemen. En een bakfiets hebben. En na het uitpoepen van hun kinderen minstens 50 kilo aankomen. En hun haren kort laten knippen
Dan kom je seks tekortquote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef MAHL het volgende:
Mhm, wat vinden jullie, porno kijken terwijl je een relatie hebt, done of niet?
Godverdomme, stel je voor dat je nu even zou Googlen op je eigen naam, en je allemaal babyfoto's en verhalen over jezelf als kind op internet zou vinden omdat je ouders van die teringdebielen waren die hun geweldige kind overal rond moesten spammen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verschrikkelijke mensen die elke dag foto's van hun kind maken en dat op internet gooien. Meest genante foto's pikken ze eruit en roepen ze 'WAT SCHATTIG DIT'![]()
![]()
![]()
![]()
heb je zo'n lelijke vriendin dan?quote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef MAHL het volgende:
Nee dan je baas later wanneer je op je 21e solliciteert en hij googlet en jou zowat naakt vindtquote:Op maandag 28 september 2015 23:19 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Godverdomme, stel je voor dat je nu even zou Googlen op je eigen naam, en je allemaal babyfoto's en verhalen over jezelf als kind op internet zou vinden omdat je ouders van die teringdebielen waren die hun geweldige kind overal rond moesten spammen.
Nee, maar ze is er niet altijd, en soms heb je ook wel eens behoefte aan wat anders toch?quote:Op maandag 28 september 2015 23:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb je zo'n lelijke vriendin dan?
Maar moet je toch lekker zelf weten?
Dat is één van de belangrijkste reden voor mij geweest om Google Glasses te kopen. Dan kan ik porno kijken terwijl ik dat lelijke wijf die zich mijn vriendin noemt neuk.quote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef MAHL het volgende:
80+ zekerquote:Op maandag 28 september 2015 23:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Hee maar even serieus:
is echt ziek hou je niet van haar ofzoquote:Op maandag 28 september 2015 23:18 schreef MAHL het volgende:
ja ik eet persoonlijk liever ook niet elke dag hetzelfde...quote:Op maandag 28 september 2015 23:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, maar ze is er niet altijd, en soms heb je ook wel eens behoefte aan wat anders toch?
Je bent vrij normaal hoor, als we je slaapmanieren niet meerekenen danquote:Op maandag 28 september 2015 23:32 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op. Ik ben één van de normaalste mensen hier.
Laat het zo zijn dat het lijkt dat hij hele dag slaaptquote:Op maandag 28 september 2015 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent vrij normaal hoor, als we je slaapmanieren niet meerekenen dan
Precies, alsof een gek dit soort baanbrekend onderzoek zou kunnen uitvoeren: ONZ / bewijs dat vreedtgaan van vrouwen biolochisch bepaald isquote:Op maandag 28 september 2015 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent vrij normaal hoor, als we je slaapmanieren niet meerekenen dan
Alleen jammer dat hij 'vreemdt' schrijft. Pijn aan mijn ogenquote:Op maandag 28 september 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Precies, alsof een gek dit soort baanbrekend onderzoek zou kunnen uitvoeren: ONZ / bewijs dat vreedtgaan van vrouwen biolochisch bepaald is
Dat was ik dus.quote:Op maandag 28 september 2015 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij 'vreemdt' schrijft. Pijn aan mijn ogen
Deze vent ook, kiaploper, of klapioper ofquote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef KlapIoper het volgende:
Degene die hier na mij post krijgt 100 euro van mij (TS)
Treurigquote:Op maandag 28 september 2015 23:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat was ik dus. '(
[..]
Deze vent ook, kiaploper, of klapioper ofe.
Owja, dat topicquote:Op maandag 28 september 2015 23:34 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Precies, alsof een gek dit soort baanbrekend onderzoek zou kunnen uitvoeren: ONZ / bewijs dat vreedtgaan van vrouwen biolochisch bepaald is
Ben jij een mocro?quote:Op maandag 28 september 2015 23:37 schreef Faeroer het volgende:
Zijn er vandaag veel mocro's gebanned?
Dat kan je beter vragen op forum.marokko.nlquote:Op maandag 28 september 2015 23:37 schreef Faeroer het volgende:
Niels was al wegquote:Op maandag 28 september 2015 23:37 schreef Faeroer het volgende:
Daar wordt je geband als ze erachter komen dat je autochtoon bent.quote:Op maandag 28 september 2015 23:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat kan je beter vragen op forum.marokko.nl
Dat zeg je nu pas? ?? @!!?!?!!?quote:Op maandag 28 september 2015 23:40 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Daar wordt je geband als ze erachter komen dat je autochtoon bent.
Ze krijgen wel tienduizenden euro's aan subsidie elk jaar.
quote:Op maandag 28 september 2015 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas? ?? @!!?!?!!?
Hopelijk komt Geert met Kamervragen binnenkort
Link?quote:Op maandag 28 september 2015 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Chevy komt goed weg met haattopic richting tong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |