Ik kan dat ookquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik je dit in real-life had horen zeggen had ik daar een heel simpele respons op gegeven:
[ afbeelding ]
Ik wil pics van Copycat's extra dingetje.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Klaploper het volgende:
bij de vrouwen cellen is er altijd 1 setje waarvan 2 sliertjes een extra dingetje eraan hebben.
Neuh, dan lijk ik nog dommer. Hoe moet ik dan nog beweren dat ik een IQ van 165 heb?quote:
wat doe jij nou weer met dat plaatje?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef KlapIoper het volgende:
Degene die hier na mij post krijgt 100 euro van mij (TS)
sorry voor het quoten van mezelf mensenquote:
posten.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:07 schreef KlapIoper het volgende:
[..]
wat doe jij nou weer met dat plaatje?
geeft nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:08 schreef KlapIoper het volgende:
[..]
sorry voor het quoten van mezelf mensen
Kut verkeerde accountquote:Op woensdag 8 december 2010 18:09 schreef Dhaha het volgende:
Allemaal even ontopic gaan posten in mijn topic plz
je hebt ook die sneeuw background hehquote:Op woensdag 8 december 2010 18:12 schreef Klaploper het volgende:
en niemandt die het snapt beschalve modjes die vast wel de ts een anderre kluer heb gegevend
Ik zie ook de TS in een andere kleur hoor...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:12 schreef Klaploper het volgende:
en niemandt die het snapt beschalve modjes die vast wel de ts een anderre kluer heb gegevend
Ik heb zo'n zin om een troioioio te makenquote:
Da's tog lochisch?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ik ben 156 en wat is vreedtgaan?
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Good news everyone!
I've invented a device that makes you read this in your head, in my voice!
Om over de titel nog maar te zwijgen...quote:hallo,
ik heb met mijn mikroscoop heel veel cellen bekeken van verschillenden mensen.
in de kern van de cel zitten bij elke cel 46 sliertjes die in setjes van 2 gelijk aan elkaar zijn.
maar nu komt het:
bij de vrouwen cellen is er altijd 1 setje waarvan 2 sliertjes een extra dingetje eraan hebben.
bij mannen is dat nooit zo daar is dit maar 1
omdat vrouwen heel veel vreemdt gaan is dit dus het bewijs dat het extra sliertjesding in de cel van vrouwen er voor zorgd dat ze veel vreemdt gaan.
Jij bakt er anders ook vrij weinig van.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:24 schreef summer2bird het volgende:
En je kan ook al niet geen fatsoenlijk Nederlands schrijven:
[..]
Om over de titel nog maar te zwijgen...
Was even met een andere tekst bezig, dit kwam even tussendoor. Ik zet tenminste hoofdletters en komma's.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij bakt er anders ook vrij weinig van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |