Ik kan dat ookquote:Op woensdag 8 december 2010 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
Als ik je dit in real-life had horen zeggen had ik daar een heel simpele respons op gegeven:
[ afbeelding ]
Ik wil pics van Copycat's extra dingetje.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Klaploper het volgende:
bij de vrouwen cellen is er altijd 1 setje waarvan 2 sliertjes een extra dingetje eraan hebben.
Neuh, dan lijk ik nog dommer. Hoe moet ik dan nog beweren dat ik een IQ van 165 heb?quote:
wat doe jij nou weer met dat plaatje?quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef KlapIoper het volgende:
Degene die hier na mij post krijgt 100 euro van mij (TS)
sorry voor het quoten van mezelf mensenquote:
posten.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:07 schreef KlapIoper het volgende:
[..]
wat doe jij nou weer met dat plaatje?
geeft nietquote:Op woensdag 8 december 2010 18:08 schreef KlapIoper het volgende:
[..]
sorry voor het quoten van mezelf mensen
Kut verkeerde accountquote:Op woensdag 8 december 2010 18:09 schreef Dhaha het volgende:
Allemaal even ontopic gaan posten in mijn topic plz
je hebt ook die sneeuw background hehquote:Op woensdag 8 december 2010 18:12 schreef Klaploper het volgende:
en niemandt die het snapt beschalve modjes die vast wel de ts een anderre kluer heb gegevend
Ik zie ook de TS in een andere kleur hoor...quote:Op woensdag 8 december 2010 18:12 schreef Klaploper het volgende:
en niemandt die het snapt beschalve modjes die vast wel de ts een anderre kluer heb gegevend
Ik heb zo'n zin om een troioioio te makenquote:
Da's tog lochisch?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:51 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ik ben 156 en wat is vreedtgaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |