Zat al een week te wachtenquote:Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh dat is wel echt heel tof voor je
quote:Op maandag 28 september 2015 20:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt de gemiddelde 2pac luisteraar ook. Dit is van een beter niveau.
Nou nou nou, wat een grof taalgebruik weer, met je 'eikel'.quote:Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij doet soms ook heel erg gemeen tegen mij, eikel
quote:Op maandag 28 september 2015 20:42 schreef xcachet het volgende:
IK BEN AANGENOMEN BIJ HET STAGEBEDRIJF IN BARCELONA![]()
JUICHEN
volgens mij had ik je die laatst wel gegeven, maar weet niet zekerquote:Op maandag 28 september 2015 20:44 schreef deadprez het volgende:
das efx![]()
die andere ken ik niet volgens mij
14.gifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 28 september 2015 20:47 schreef krioro het volgende:
[..]
14.gifltr ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe het op deze manierquote:
Toen ik nog een jonge hosselaar was..quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 20:53 schreef HPLC het volgende:
ik zag geld liggen, dus meteen maar weggeklikt
Geklikt, maar kon me niet heel erg boeienquote:
quote:Op maandag 28 september 2015 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geklikt, maar kon me niet heel erg boeien
quote:Op maandag 28 september 2015 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb slechter gehoord, maar meer kan ik er niet van maken
Goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 28 september 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]kan... ik vind het super relaxed
mooi verhaal ook
Alleen je eigen keuze is goedquote:Op maandag 28 september 2015 20:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Muziek is als geloof en politiek...
quote:Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee hoor, geef maar suggesties. Ben altijd op zoek naar (voor mij) nieuwe muziek
word jij vrolijk van die vrouwen hier dan?quote:Op maandag 28 september 2015 21:00 schreef HPLC het volgende:
Nu is het trouwens wel een worstenfeest
Nee niet echtquote:Op maandag 28 september 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
word jij vrolijk van die vrouwen hier dan?
Van de meesten niet, en die witte ridders die eropaf vliegen vind ik al helemaal kansloosquote:Op maandag 28 september 2015 21:02 schreef remi1986 het volgende:
[..]
word jij vrolijk van die vrouwen hier dan?
Thx Remi, vind jou ook coolquote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij bent cool
Chlo kan ik ook wel waarderen. De rest is alleen maar aan het zeuren
quote:Op maandag 28 september 2015 21:12 schreef SideEffect het volgende:
Er zit nog maar 1 ding op en dat is een vereniging oprichten in provinciaal en nationaal verband om de ACZ's uit te roeien. Zij destabiliseren de samenleving en hebben de allergrootste schijt aan onze regels en cultuur.
Het is 10 voor 12 en doe het net als Geen Peil en verenigt u.....saboteer aankomende azc gebouwen en machines die ze bouwen, dan heb je je best gedaan als je kinderen later vragen van.....pap, waarom deden jullie niks destijds.
Je hebt die plicht tegenover je nakomelingen om dit met al het mogelijke af te weren en alles, maar dan ook alles is geoorloofd in de strijd die je leven bedreigd.
Cripshaqondae is tof. Zelfde muzieksmaak interesses etc. xcachet is wel chill.quote:Op maandag 28 september 2015 21:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja jij bent cool
Chlo kan ik ook wel waarderen. De rest is alleen maar aan het zeuren
hee als jij het met hun kan vinden, prima toch?quote:Op maandag 28 september 2015 21:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Cripshaqondae is tof. Zelfde muzieksmaak interesses etc. xcachet is wel chill.
Het was geen aanval.quote:Op maandag 28 september 2015 21:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hee als jij het met hun kan vinden, prima toch?![]()
Ik geef alleen mijn mening. Daar hoeft niemand het mee eens te zijn.
Maar ach, er is bewijs voor stromend water op Mars gevondenquote:
En bewijs voor levenquote:Op maandag 28 september 2015 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ach, er is bewijs voor stromend water op Mars gevonden
Zolang ik geen spa mars kan drinken geloof ik er geen ene kut van.quote:Op maandag 28 september 2015 21:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar ach, er is bewijs voor stromend water op Mars gevonden
Het is het einde van de wereldquote:Op maandag 28 september 2015 21:32 schreef remi1986 het volgende:
heel de wereld in paniek. En dan ook van die mensen die zien dat FB op mobiel niet werkt die dan in paniek naar de pc rennen om daar te kijken
Het is de schuld van de Rabobank!quote:
Oh, dan vergaat alleen jouw wereldquote:Op maandag 28 september 2015 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ook nog, het ligt aan iedereen behalve mij
RIPquote:Op maandag 28 september 2015 21:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Oh, dan vergaat alleen jouw wereld
My name is Samuel, Samuel.quote:
We vormen een goed teamquote:Op maandag 28 september 2015 21:39 schreef HPLC het volgende:
Jeetje Remqo, gisteren zaten we ook al het topic te doden
Waarom heet ik nou ineens hupluc?quote:Op maandag 28 september 2015 21:44 schreef Stompzinnig het volgende:
Geen idee wat ik postte, hupluc.
SC / Red de dieren in nood, red de bleh!!!!!
Die naam heb ik je maanden geleden gegeven op de radio, maar je vond het de moeite niet waard om te luisteren!quote:
Moet ik je nou vervelen of vermaken? Wees eens duidelijk, slettebak.quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Die naam heb ik je maanden geleden gegeven op de radio, maar je vond het de moeite niet waard om te luisteren!
HPLC = Hupluc
KLB SC = Club Suck
En nog een paar
Hahaquote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Moet ik je nou vervelen of vermaken? Wees eens duidelijk, slettebak.
Oh ja, Pedofylaxeermiddel is ook een koosnaampje dat ik toen verzonnen had.quote:Op maandag 28 september 2015 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik ga toch niet uren lang terugluisteren
laat ze gwn op je boederie wonenquote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
NWS / Amsterdamse studenten moeten plaats maken voor asielzoekers.
de-atprezquote:Op maandag 28 september 2015 21:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Oh ja, Pedofylaxeermiddel is ook een koosnaampje dat ik toen verzonnen had.
Waarom ga ik dit steeds weer lezen? Door al die topics sterf ik nu 10 jaar eerderquote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
NWS / Amsterdamse studenten moeten plaats maken voor asielzoekers.
quote:Op maandag 28 september 2015 21:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Oh ja, Pedofylaxeermiddel is ook een koosnaampje dat ik toen verzonnen had.
Daar wonen mijn gehandicapte stiefbroerjes al, is nu een soort van zorgboerderij.quote:Op maandag 28 september 2015 21:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
laat ze gwn op je boederie wonen
Dit trouwensquote:Op donderdag 24 september 2015 00:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Hupluc en ik pakken het bwter aan. Ban van twee weken? Even een dm sturen en weer vrij.
Net wezen Mycroften op hupluc?quote:
Die pagina laadt niet bij mij. Maar misschien heb ik na al die waarschuwingen uiteindelijk toch een ban gekregen van fb voor het sturen van dickpics naar random bitches.quote:Op maandag 28 september 2015 21:53 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9707/?type=3&theater
Ja, dacht misschien kom ik zo dat radiotopic tegen, maar je gebruikte het pas sinds die keerquote:Op maandag 28 september 2015 21:55 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Net wezen Mycroften op hupluc?
Maar we zijn ook veel te goed voor deze wereld, elke ban is onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |