:squote:Op woensdag 23 september 2015 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
geen tijd om TT te verzinnen sorry
Less is morequote:Op woensdag 23 september 2015 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
geen tijd om TT te verzinnen sorry
rtquote:
helemaal nietquote:
Over band gesproken. Baal nog steeds als een stekker dat mijn handgeschreven berichtje aan jou weg isquote:
[KLB Skye SC] nog beterquote:Op woensdag 23 september 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal niet
maar [KLB LOBI SC] is wel beter
heb ik jou net geapptquote:Op woensdag 23 september 2015 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
helemaal niet
maar [KLB LOBI SC] is wel beter
Waarom?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
Gvd moet morgen op school komen. Doe wel net of ik de mail niet gezien heb.
neequote:
lijkt me sterk aangezien ik geen whatsapp hebquote:
ohquote:Op woensdag 23 september 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me sterk aangezien ik geen whatsapp heb
he watquote:Op woensdag 23 september 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me sterk aangezien ik geen whatsapp heb
ik ben ouderwetse boiquote:
dit is de langere versie van het verhaal jaquote:Op woensdag 23 september 2015 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
DP heeft geen vrienden dus heeft ie niet nodig. Z'n dealer woont om de hoek.
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon boi zonder vrienden
ik heb ook geen whatsapp
Ik heb het liever ook niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon boi zonder vrienden
ik heb ook geen whatsapp
appen met je familie?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit is de langere versie van het verhaal ja
als mensen me willen spreken sturen ze maar een smsquote:
gewoon naar toe gaan?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
Hoe houden jullie contact met anderen! Sms'en of bellen?
Kan toch niet altijd?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gewoon naar toe gaan?of is dat niet meer van nu
dan is het niet belangrijk genoegquote:
Ja maar soms wil je gewoon wat vragen en om dan helemaal naar die persoon toe te gaan is dan wat overdrevenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
gewoon naar toe gaan?of is dat niet meer van nu
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is het niet belangrijk genoeg
DM meestalquote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
haha jaquote:Op woensdag 23 september 2015 23:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb bijv. chicks die ik aan een lijntje moet houden in case ik ze nodig heb.
Ik laat meestal internet gewoon uit :squote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hele dag wifi op je telefoon aanzetten ;s ding is binnen een dag leeg
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar soms wil je gewoon wat vragen en om dan helemaal naar die persoon toe te gaan is dan wat overdreven
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is het niet belangrijk genoeg
hehehquote:
Beidequote:Op woensdag 23 september 2015 23:27 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Als je een penis nodig hebt dan hoor ik het wel, wat een baas.
ik stuur je wel DMquote:Op woensdag 23 september 2015 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
Als je een penis nodig hebt dan hoor ik het wel, wat een baas.
je hebt toch wel een printerquote:Op woensdag 23 september 2015 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
Wil deze op m'n kamer
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog niet zolang whatsapp, maar voordat ik whatsapp had deed ik veel aan sms'en en bellen. Bijna niemand smste mij terug omdat ze geen beltegoed haddenquote:
wil wel mooie paint ervan maken als je wilquote:Op woensdag 23 september 2015 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ff goeie repro, geen printje.
graagquote:Op woensdag 23 september 2015 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil wel mooie paint ervan maken als je wil
Gevlucht voor het dinnetje van Nielsquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:39 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb zin in honing-mosterdsaus
niet opnemen als je weet wie er belt? Ging of ga je met zo veel autisten om ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet zolang whatsapp, maar voordat ik whatsapp had deed ik veel aan sms'en en bellen. Bijna niemand smste mij terug omdat ze geen beltegoed haddenen als iemand belde dan nam die gene nooit op of dan zeiden ze dat ze bellen niet prettig vonden, dus uiteindelijk toch maar whatsapp gedownload.
meid toch, wat een prestatie.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb best wel voor mijn doen een lange post gemaakt op jouw quote ;s
Meid.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niet opnemen als je weet wie er belt? Ging of ga je met zo veel autisten om ofzo?
Daar hebben veel jongeren last van hoor. Niet meer durven bellen ook.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:35 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet zolang whatsapp, maar voordat ik whatsapp had deed ik veel aan sms'en en bellen. Bijna niemand smste mij terug omdat ze geen beltegoed haddenen als iemand belde dan nam die gene nooit op of dan zeiden ze dat ze bellen niet prettig vonden, dus uiteindelijk toch maar whatsapp gedownload.
sorryquote:Op woensdag 23 september 2015 23:41 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wat raarquote:Op woensdag 23 september 2015 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben veel jongeren last van hoor. Niet meer durven bellen ook.
Soort zoekt soort tochquote:Op woensdag 23 september 2015 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niet opnemen als je weet wie er belt? Ging of ga je met zo veel autisten om ofzo?
Tyquote:Op woensdag 23 september 2015 23:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
meid toch, wat een prestatie.
Hier heb je een plaatje van een neger:
Ik bel heel graag juistquote:Op woensdag 23 september 2015 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben veel jongeren last van hoor. Niet meer durven bellen ook.
Het is inderdaad raar ja. Maar zijn er zat die gewoon nooit bellen en dan is ineens moeten bellen eng of zoquote:
Ik vind bellen wel leuk. Soms bel ik ook vrienden even, dat gebeurt ook niet echt veel meer geloof ik. Ik app ook veel hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is inderdaad raar ja. Maar zijn er zat die gewoon nooit bellen en dan is ineens moeten bellen eng of zo
quote:
Ik bel eigenlijk alleen mensen die ik dan op dat moment ook echt moet spreken. Whatsapp zijn meer gesprekken over van alles en nog wat.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind bellen wel leuk. Soms bel ik ook vrienden even, dat gebeurt ook niet echt veel meer geloof ik. Ik app ook veel hoor.
Nee moet er zelfs voor betalen, maar dan heb ik wel 300 belminutenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verdient dat een beetje goed?
5 is wel heel wanhopigquote:Op woensdag 23 september 2015 23:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Had anders 5 gemiste oproepen van je gisteravond
in paintvormquote:Op woensdag 23 september 2015 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
Wil deze op m'n kamer
[ afbeelding ]
Gemist in de zin van 'wel verwacht, maar niet ontvangen' neem ik aan?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Had anders 5 gemiste oproepen van je gisteravond
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gemist in de zin van 'wel verwacht, maar niet ontvangen' neem ik aan?
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:54 schreef SideEffect het volgende:
Ben echt dan van Hermann's paintjes, vind ze zelfs beter dan die van Remqo.
Zou een kalender van je paintjes kopen hermann
Bedankt hansquote:
quote:
ja zal vast helpen iddquote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Toch goed voor de mensen die willen stoppen.
neequote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef xcachet het volgende:
Zit je nou de frontpage te promoten?
??quote:Op [url=http://forum.fok.nl?/topic/2251894/6/25#p156339287]woensdag 23 september 2015 23:57[/url] schreef deadprez het volgende:
Albert Heijn gaat tabak afdekken![]()
Yesquote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NU GAAT HIJ JE BLOKKEREN HELP!!!
als ik geen pakjes sigaretten zie wil ik nog steeds rokenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik heb daar ook helemaal geen verstand van nee sorry
je kunt ook gwn hier quote copy pasten togquote:Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
maar of ik anp shit nou post met een link naar de fp of naar nu.nl maakt ook weinig uit
voor fok welquote:Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef deadprez het volgende:
maar of ik anp shit nou post met een link naar de fp of naar nu.nl maakt ook weinig uit
ja niks mis mee tochquote:
te veel moeitequote:Op woensdag 23 september 2015 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt ook gwn hier quote copy pasten tog
AH weet hoe rokers zoals jij denken, willen geen moeite doen dus geen sigaretten meer kopenquote:
trquote:
maar als ik klein pakje pall mall vraag krijg ik het nog steedsquote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
AH weet hij rokers zoals jij denken, willen geen moeite doen dus geen sigaretten meer kopen
te laat heb danny ook al dm gestuurd met je postquote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
te laat heb danny ook al dm gestuurd met je post
die kassajongen moet eerst een hele hindernis afleggen, moet je 5 min wachtenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar als ik klein pakje pall mall vraag krijg ik het nog steeds
quote:
Ja maar omdat je het pakje niet ziet en niet zeker weet of ze het hebben, ga je het niet vragen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar als ik klein pakje pall mall vraag krijg ik het nog steeds
Doe normaal vetharsesquote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel knap dat jij iets kan geven wat je nooit zelf krijgt
Nicequote:
right in the feelsquote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel knap dat jij iets kan geven wat je nooit zelf krijgt
je onderschat de verslavingquote:Op donderdag 24 september 2015 00:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar omdat je het pakje niet ziet en niet zeker weet of ze het hebben, ga je het niet vragen.
Of omdat je het niet ziet liggen vergeet je het om te vragen, tenzij je alleen voor je sigaretten naar ah gaat.
Jij bent eeuwig maagdquote:Op donderdag 24 september 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tussen je en vriend moest een komma omdat toto geen vrienden heeft
krijg jeukquote:
goed bezig, nu nog inkleurenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey Remqo, heb een mooie nieuwe paint gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOOOOOOOOW!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 september 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tussen je en vriend moest een komma omdat toto geen vrienden heeft
ik heb gisteren een colombiaanse chica in paint gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het wat een paint voor JimmyDean, hij verdient die extra tijd niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik heb gisteren een colombiaanse chica in paint gemaaktMooi remqoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al is het deels met kleur, het geeft wat wegquote:Op donderdag 24 september 2015 00:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Juist niet, daar staan hermann's paints bekend om, niet ingekleurd zijn.
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik heb gisteren een colombiaanse chica in paint gemaaktmooie schaduweffectenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trustequote:
Daar zat ook het meeste werk in.quote:
heyaquote:
klaploper!quote:
Nachtquote:
wilde je bedanken, nu gaat dat niet doorquote:Op donderdag 24 september 2015 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het wat een paint voor JimmyDean, hij verdient die extra tijd niet
Best!quote:
zal nog eens iets voor je doen, ondankbare hondquote:Op donderdag 24 september 2015 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
wilde je bedanken, nu gaat dat niet door
hoop voor de ontvanger dat ie niet erg lijkt.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zat ook het meeste werk in.
Het is een geslaagde paint, ik ben er trots op zo ook de ontvanger
dat bericht kwam een paar uur geleden ook binnen, kweenie voor wat en hoe langquote:Op donderdag 24 september 2015 00:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Iemand is op rolschaatsvakantie, heb ik vernomen?
mooi om te horen, doe nog maar een paint.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal nog eens iets voor je doen, ondankbare hond
Niet schelden met hond. Mijn oma is overleden nadat ze genomen was door een hond.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal nog eens iets voor je doen, ondankbare hond
fuk joequote:Op donderdag 24 september 2015 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
mooi om te horen, doe nog maar een paint.
Ze heeft een lollig hoofd, wel vrij kleine ogen wel, maar ze lijkt er wel opquote:Op donderdag 24 september 2015 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoop voor de ontvanger dat ie niet erg lijkt.
lolquote:Op donderdag 24 september 2015 00:20 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Iemand is op rolschaatsvakantie, heb ik vernomen?
IK WIL HETquote:Op donderdag 24 september 2015 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dat gaat me wat ver, dat hoef je niet voor me te doen.
my manquote:Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
mdma in je drankje keta in je hoofd
nee het is al donker en ik ben bang van het donkerquote:Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ok, ga maar vast naakt op centraal station staan, ik kom zo
ewaaquote:
Maar je leeft in het donkerquote:Op donderdag 24 september 2015 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee het is al donker en ik ben bang van het donker
omgquote:Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
nerdjequote:Op donderdag 24 september 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
en dan gaan we vannacht maar even duiken in de Chrome extension builder.
okay, dan doen we het nietquote:Op donderdag 24 september 2015 00:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee het is al donker en ik ben bang van het donker
snap echt niet waarom je voor de lol gaat programmerenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geeft niets, ben ik ook nietquote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
website maken voor jou geen probleem? ik moet nog iemand hebbemquote:Op donderdag 24 september 2015 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ieder z'n hobbyquote:Op donderdag 24 september 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet waarom je voor de lol gaat programmeren
uiteraardquote:
hard ...jekunt ook van 9 tot 7 gaan werken , ken wel mensenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
slaafleef hè, 9 tot 5 [ afbeelding ]
achter cs zekerquote:Op donderdag 24 september 2015 00:28 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hard ...jekunt ook van 9 tot 7 gaan werken , ken wel mensen
truste mattiquote:
je bent te lelijk om te dealen dus tja hahahaquote:
en ik snap niet hoe je binnen 2 jaar 100.000 posts kan hebben gvdquote:Op donderdag 24 september 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
snap echt niet waarom je voor de lol gaat programmeren
troeshtequote:
een hobby zelfsquote:Op donderdag 24 september 2015 00:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
website maken voor jou geen probleem? ik moet nog iemand hebbem
hackiequote:Op donderdag 24 september 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
en ik snap niet hoe je binnen 2 jaar 100.000 posts kan hebben gvd
veel postenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
fack jouquote:Op donderdag 24 september 2015 00:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent te lelijk om te dealen dus tja hahaha
oh ik dacht weinigquote:
wejo was niet aanvallend bedoeld doe rustig :squote:Op donderdag 24 september 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hij gaat je blokenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo was niet aanvallend bedoeld doe rustig :s
#FreeHoinkquote:
quote:
why not bothquote:Op donderdag 24 september 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:
#FreeAberquote:
Posten op FOK! is als een puzzel. Constant bezig zijn met wat de beste en mooiste manier is om een gewenst resultaat te bereiken.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
KLB SC kan zo'n verwende tuttebel wel weer gebruiken.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe maar niet, dan is gelijk 450 dood
nopequote:
Piet Paulusma, op niels hoef je even niet te rekenenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:34 schreef Stompzinnig het volgende:
Weet iemand wat voor weer het wordt morgen?
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:34 schreef Stompzinnig het volgende:
Weet iemand wat voor weer het wordt morgen?
quote:
WCH is er gewoon nog zo ver ik weet.quote:
Kloptquote:Op donderdag 24 september 2015 00:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
WCH is er gewoon nog zo ver ik weet.
maar ja, ik ben pas klaar met werken om 21:30, dan stopt hij meestal
denk dat ie niet tegen drank kanquote:Op donderdag 24 september 2015 00:38 schreef Remqo het volgende:
Maar ik checkte vanochtend wel even, niels trok om 11 uur 's ochtends al biertjes open.
Hij zal wel een kwade dronk hebben
Jeetje.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:38 schreef Remqo het volgende:
Maar ik checkte vanochtend wel even, niels trok om 11 uur 's ochtends al biertjes open.
Hij zal wel een kwade dronk hebben
Reken maar dat het 'zeer' doetquote:
dat doet iedereen toch?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jeetje.
Ja hij begon weer met kaal en lelijk tegen wch
hupluc?quote:Op donderdag 24 september 2015 00:39 schreef Stompzinnig het volgende:
Hupluc en ik pakken het bwter aan. Ban van twee weken? Even een dm sturen en weer vrij.
Hij mag wegblijvenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
Nelis fanclub wacht op antwoord
Ik heb nooit een hekel aan hem gehad, al is hij wat vreemdquote:Op donderdag 24 september 2015 00:40 schreef RockNijntje het volgende:
Nelis fanclub wacht op antwoord
Het is een cryptische hint voor mensen die meer wetenquote:
En kaal en oudquote:Op donderdag 24 september 2015 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb nooit een hekel aan hem gehad, al is hij wat vreemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |