Volgens mij is dat ook net een aflevering die niet helemaal is opgenomen. Ging erover dat 'iedereen' zich natuurlijk afvroeg van wie ik een kloontje was en dat jij dat vrij snel doorzag, omdat ikquote:Op maandag 28 september 2015 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dacht misschien kom ik zo dat radiotopic tegen, maar je gebruikte het pas sinds die keer
En dat laatste is sowieso waar natuurlijk
Tongzinnig was het toch?quote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook net een aflevering die niet helemaal is opgenomen. Ging erover dat 'iedereen' zich natuurlijk afvroeg van wie ik een kloontje was en dat jij dat vrij snel doorzag, omdat ikveel gebruikte.
Ja het waren er ook echt maar 3 ofzo, jij, ik en tong zelfquote:Op maandag 28 september 2015 21:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook net een aflevering die niet helemaal is opgenomen. Ging erover dat 'iedereen' zich natuurlijk afvroeg van wie ik een kloontje was en dat jij dat vrij snel doorzag, omdat ikveel gebruikte.
Zie het verder inderdaad nooit, jij en ik gebruiken hem volgens mij nog vaker dan Tong.quote:Op maandag 28 september 2015 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja het waren er ook echt maar 3 ofzo, jij, ik en tong zelf
Hey SG, hoe hangt ie erbij?quote:
Chai heb je nog kippen?quote:Op maandag 28 september 2015 21:46 schreef Chai het volgende:
NWS / Amsterdamse studenten moeten plaats maken voor asielzoekers.
Maar was wel scherp, aangezien ik onder KL niet vaak in deze SC postte.quote:Op maandag 28 september 2015 22:03 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Zie het verder inderdaad nooit, jij en ik gebruiken hem volgens mij nog vaker dan Tong.
Ja, soms in reacties op Tong.
dit jaquote:Op maandag 28 september 2015 22:08 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
WAT
HOE IS nee EN nog maar 2
EEN NORMAAL ANTWOORDT?!
ja als als als ... zo kan ik het ook. Op dit moment heb je gewoon nog kippenquote:Op maandag 28 september 2015 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ze stervende zijn niet lang meer.
als je hoofd van kip af hakt blijven ze nog levenquote:
waarom heb je in godsnaam het hoofd van een kip op je kamer?quote:Op maandag 28 september 2015 22:13 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
als je hoofd van kip af hakt blijven ze nog leven
ik heb hoofd van kip in een potje staan op me kamer
leeft nog steeds na 7 maanden ofzo
echt
Hey remiquote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom heb je in godsnaam het hoofd van een kip op je kamer?
best gezelligquote:Op maandag 28 september 2015 22:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
waarom heb je in godsnaam het hoofd van een kip op je kamer?
gvdquote:Op maandag 28 september 2015 22:15 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
best gezellig
soms ga ik hem als ik me verveel gwn beetje pesten
tegen het glas aan kloppen tot hij gek word
of beetje bleek in de pot stoppen
best leuk
echt
goudvis mag ik niet meer van de rechterquote:Op maandag 28 september 2015 22:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gvd![]()
![]()
![]()
![]()
je kan ook een kat nemen ofzo ... of een goudvis
Sup bitchquote:
Hey Chlo, hoest leben.quote:
Zie bovenquote:
zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:Op maandag 28 september 2015 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sup bitch
Moet morgen 6 uur opstaan, kutlevenwat jij
Wat een luxe, ik moet er om 5 uur al uitquote:Op maandag 28 september 2015 22:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sup bitch
Moet morgen 6 uur opstaan, kutlevenwat jij
quote:
Denk je vaker aan me als je in bed ligt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
maar waarom zo vroeg dan?
als je naar europa wil moet je niet janken om even een dagje achter in de vrachtwagboy te zittenquote:Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je vaker aan me als je in bed ligt.![]()
![]()
![]()
Moet om 8 uur in de vrachtwagen zitten, ben niet gemaakt voor dit leven
ja regelmatig. Dikke nachtmerries joh. Ik zie een psychiater daarvoorquote:Op maandag 28 september 2015 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk je vaker aan me als je in bed ligt.![]()
![]()
![]()
Moet om 8 uur in de vrachtwagen zitten, ben niet gemaakt voor dit leven
Rip remiquote:Op maandag 28 september 2015 22:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja regelmatig. Dikke nachtmerries joh. Ik zie een psychiater daarvoor![]()
hahahahaha vrachtwagenchauffeur![]()
![]()
ja dat was gewoon geniaalquote:Op maandag 28 september 2015 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rip remizal een kaarsje voor je branden
![]()
moet gewoon nog steeds lachen daarom, echt classic
Hahaha shiitquote:Op maandag 28 september 2015 22:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat was gewoon geniaal
zocht laatst nog naar dat stukje, maar kon niet vinden
heb je geen auto?quote:Op maandag 28 september 2015 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb trouwens moeilijk zin in een big tasty #fattylife
Jawel, zelfde als jijquote:
je zou er eens moeite voor moeten doen .quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, zelfde als jij
Lig al in bed joh
Ben fatty, ben luiquote:Op maandag 28 september 2015 22:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zou er eens moeite voor moeten doen .
Ik ook :$quote:Op maandag 28 september 2015 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel, zelfde als jij
Lig al in bed joh
Ben al m2b met gridquote:Op maandag 28 september 2015 22:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken een FOK!ker die heel goed bij je past
Watquote:Op maandag 28 september 2015 22:41 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Oh god, dat is guus maar dan 10 jaar ouder.
Womanquote:
Wij zijn toch m2bquote:Op maandag 28 september 2015 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woman
What are you talking about
Ahw, poezelepopje, natuurlijk zijn wij m2b, maar jij hebt geen dick ;squote:
Maar wel equipmentquote:Op maandag 28 september 2015 22:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, poezelepopje, natuurlijk zijn wij m2b, maar jij hebt geen dick ;s
HAHA WHAT ARE THOSEquote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar wel equipment
[ afbeelding ]
Best of both worldsquote:Op maandag 28 september 2015 22:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik fix die D gewoon voor je bby weet je toch
Gaat et al wat beter na de breuk?quote:Op maandag 28 september 2015 22:54 schreef VeerEli het volgende:
Die onderste heeft wel een zeer nice maatje btw
Mweh, heb m'n mini ups en nog veel downs. Maar probeer er het beste van te maken. Bezig met job regelen in Amsterdam nuquote:Op maandag 28 september 2015 22:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gaat et al wat beter na de breuk?
Not yet winkwink nudgenudgequote:
Zeker, je hoofd niet laten hangen. Slijt wel uiteindelijk.quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mweh, heb m'n mini ups en nog veel downs. Maar probeer er het beste van te maken. Bezig met job regelen in Amsterdam nu
Hahahaquote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
HAHA ik regel vieze lesboseks met veer, jullie zijn allemaal jelly sowieso
quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Ze zijn mooier dan het mannelijke gedeelte.quote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
[..]
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.
Veer is hotquote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
[..]
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.
Ik denk dat gewoon iedereen hier fucking lelijk is.quote:Op maandag 28 september 2015 22:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze zijn mooier dan het mannelijke gedeelte.
Ey praat jij es effe lekker voor jezelf, lellekerdquote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat gewoon iedereen hier fucking lelijk is.
Haha gvdquote:
Die van mij?quote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef VeerEli het volgende:
Fuck dude jouw UI doet me veel te veel aan die van Nootjes denken steeds in een flits, denk hele tijd dat hij postEn hij lijkt niet eens als je er gewoon naar kijkt
Ligt bij Mur in de gootquote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef VeerEli het volgende:
Voel me wel beledigd dat hij niet weet hoe ik eruit zie btw. Waar is m'n fok status heen
Doe ik toch, fucktard. Lees eens wat ik zeg, ik spreek voor mezelf!quote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey praat jij es effe lekker voor jezelf, lellekerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |