Zeker, je hoofd niet laten hangen. Slijt wel uiteindelijk.quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mweh, heb m'n mini ups en nog veel downs. Maar probeer er het beste van te maken. Bezig met job regelen in Amsterdam nu
Hahahaquote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
HAHA ik regel vieze lesboseks met veer, jullie zijn allemaal jelly sowieso
quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.quote:Op maandag 28 september 2015 22:56 schreef Chloroform het volgende:
Ze zijn mooier dan het mannelijke gedeelte.quote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
[..]
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.
Veer is hotquote:Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
[..]
De foto's die ik van KLB-chicks gezien heb waren nou niet echt jaloersmakend.
Ik denk dat gewoon iedereen hier fucking lelijk is.quote:Op maandag 28 september 2015 22:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze zijn mooier dan het mannelijke gedeelte.
Ey praat jij es effe lekker voor jezelf, lellekerdquote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk dat gewoon iedereen hier fucking lelijk is.
Haha gvdquote:
Die van mij?quote:Op maandag 28 september 2015 22:59 schreef VeerEli het volgende:
Fuck dude jouw UI doet me veel te veel aan die van Nootjes denken steeds in een flits, denk hele tijd dat hij postEn hij lijkt niet eens als je er gewoon naar kijkt
Ligt bij Mur in de gootquote:Op maandag 28 september 2015 23:01 schreef VeerEli het volgende:
Voel me wel beledigd dat hij niet weet hoe ik eruit zie btw. Waar is m'n fok status heen
Doe ik toch, fucktard. Lees eens wat ik zeg, ik spreek voor mezelf!quote:Op maandag 28 september 2015 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey praat jij es effe lekker voor jezelf, lellekerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |