voor de vluchtelingen krijgt de regering ook subsidie vanuit Europaquote:Op maandag 28 september 2015 23:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Maar op zich wel vreemd dat ze zoveel subsidie krijgen. Je zou haast denken dat wij als het officiele autismeforum ook wel wat geld van de overheid verdienen.
Rip chevyquote:Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
FB / Willen wij meer of minder tong80?
Ik zou het leuk vinden als Chevy geband wordtquote:Op maandag 28 september 2015 23:47 schreef remi1986 het volgende:
waarom bespreken jullie dat hier? Hier geeft verder niemand een neuk
Geld "krijgen" van Europa.quote:Op maandag 28 september 2015 23:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
voor de vluchtelingen krijgt de regering ook subsidie vanuit Europa
was geen argument, ik meldde het alleen.quote:Op maandag 28 september 2015 23:48 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Geld "krijgen" van Europa.
Alsof dat wat boeit wanneer je uiteindelijk nettobetaler bent, in plaats van ontvanger zoals Griekenland, Italie of Frankrijk.
Niet dat ik tegen de EU ben, maar dit is een poepargument.
Waarschijnlijk is hij moe van het harde werkenquote:
Wat ziet ze er sexy uitquote:
Skye is bluequote:Op maandag 28 september 2015 23:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt ondertussen wel in de categorie 'gras is groen', 'water is nat'
Speelt in een of andere serie die niemand kijktquote:Op dinsdag 29 september 2015 00:12 schreef Stompzinnig het volgende:
Is Skye ook zo'n Disney-sterretje? Ik heb die naam echt nog nooit ergens gehoord, behalve in deze sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |