quote:Was met mijn zusje en wat aanhang naar Bali. Elke dag opnieuw een slaapplek zoeken.
Hullie vonden het een vette vakantie, ik heb 3 dagen liggen huilen op een strandlaken aan zee, omdat ik helemaal de kluts kwijt was.
Er is vast plek voor je iddquote:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:29 schreef Chai het volgende:
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.DmSPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Chai, mensen hebben hun paard buiten staan met deken op. Geen zomerdeken. Zeg me dat dat zielig isquote:
misschien zijn het wel merries.. vrouwen hebben het altijd koud..quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai, mensen hebben hun paard buiten staan met deken op. Geen zomerdeken. Zeg me dat dat zielig is
Whehe. Zien ze toch niet aan mij. En ik wil daarheen want mijn familie komt ervandaan.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Krio, Letland is t geworden. Gelukkig deed jij t niet want hier motte ze allochtonen die donker zijn nie.
Groetjes vanuit een zonnige Riga.
Fokkend vanaf een terrasje
Ik heb ook pluspunten. Geef me pic van jouw pluspunten en ik laat je kennis maken met zequote:
Wil je mij een ban aansmeren of zo?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook pluspunten. Geef me pic van jouw pluspunten en ik laat je kennis maken met ze![]()
Ik had hem bij die van mij ook op gedaan, maar toen ik hem af deed rond het middaguur had ze het nog helemaal niet te warm.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chai, mensen hebben hun paard buiten staan met deken op. Geen zomerdeken. Zeg me dat dat zielig is
Nee wil wel wat anders smerenquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je mij een ban aansmeren of zo?
Jawel, ik heb alleen nooit iemand dat zo direct horen zeggen.quote:
Ja vanmorgen was het best koud. Maar nu.. Was echt een uurtje geleden.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had hem bij die van mij ook op gedaan, maar toen ik hem af deed rond het middaguur had ze het nog helemaal niet te warm.
Welkom op den FOK!squote:Op dinsdag 29 september 2015 14:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen nooit iemand dat zo direct horen zeggen.
Ben je choclate of letland?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe. Zien ze toch niet aan mij. En ik wil daarheen want mijn familie komt ervandaan.
Heb je het wel naar je zin?
Geniaal. Zou kopen als ik hond had/10quote:
Die kop vandie ventquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gewoon denken "dit is niet awkward maar normaal" opgelost
Lekker voor jequote:Op dinsdag 29 september 2015 14:45 schreef xcachet het volgende:
Wij hebben echt net twee weken terug een nieuwe volkswagen gekocht
Zul je zien dat die in waarde keldert straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |