Wel potverdriequote:
Wtf is hier aan de handquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ze had het over curry lucht en daarna ineens over een poesje
hee ambi.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Krio, Letland is t geworden. Gelukkig deed jij t niet want hier motte ze allochtonen die donker zijn nie.
Groetjes vanuit een zonnige Riga.
Fokkend vanaf een terrasje
ohw, uhm, je had natuurlijk ja moeten zijnquote:
meloewa.quote:
'Ik kan wel om haar lachen' is iets Nederlandser ;pquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee ambi.
motte ze jou wel dan?
[..]
ohw, uhm, je had natuurlijk ja moeten zijn
verder zie ik er niks limburgs aan..
om iemand lachen en met iemand lachen zijn 2 heel verschillende dingen nootmans..quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Ik kan wel om haar lachen' is iets Nederlandser ;p
SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:29 schreef Chai het volgende:
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.dat escaleerde snel.SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om iemand lachen en met iemand lachen zijn 2 heel verschillende dingen nootmans..om haar lachen snap ik wel.
Haha neequote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.hmm, die heb ik nog niet gevondenSPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat escaleerde snel.
[..]
Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?om haar lachen snap ik wel.
[..]
Haha nee
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.Gatver Chai!!!!SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel visueel ingesteld![]()
![]()
Nee echt totaal nietquote:
haha boerquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee echt totaal nietGroningen.
ib4 haha boer
om iemand lachen is een stuk onvriendelijker.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat escaleerde snel.
[..]
Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?om haar lachen snap ik wel.
[..]
Haha nee
Klopt, en ik ben het enigszins met je eens.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om iemand lachen is een stuk onvriendelijker.
ondanks dat ze niet helemaal goed tikt is ze op de en of andere manier toch wel sympathiek.
why u little...!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |