Pewpew toettoet boingboingquote:
Sorry sg.quote:
Bedankt haxballaspirant.quote:
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry sg.
Niels mag zeker wel gewoon ongestraft kapen van jou
Nou dan lijkt dat me duidelijk: dat wordt dan een hele lange (s)permbanquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.
Jij bent egt stoerquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.
Is gewoon toegestaan hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat heeftie nou weer gedaanquote:
quote:
Ja maar er was geen liefde in het spelquote:
Dat moet jij toch wetenquote:
nee, hij heeft tenslotte een schatje 10.000km verderop zittenquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar er was geen liefde in het spel
Waarom zou ik dat moeten wetenquote:
wel 550 bahtquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar er was geen liefde in het spel
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij heeft tenslotte een schatje 10.000km verderop zitten
en hij was dronken, dus dan kan hij er niks aan doenquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt niet
Begon bij die ene dmquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten
Quequote:
deze post heeft hij ook heel vakkundig genegeerd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt niet
Precies, zij maakte gewoon misbruik van zijn emotionele instabiliteitquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hij was dronken, dus dan kan hij er niks aan doen
Boefje is hetquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
deze post heeft hij ook heel vakkundig genegeerd.![]()
KLB / [KLB SC] Prima.
wat zijn dat?quote:
henk en ingridquote:
quote:
die vrouw die begint dat ze naar kerk moetenquote:
Ze hebben het over je kapselquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Zit een meisje in mijn klas naar haar mobiel te lachen tijdens een whatsappgesprek. Ben nu enorm nieuwsgierig
Welke is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vrouw die begint dat ze naar kerk moeten
30 cm dick pickquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Zit een meisje in mijn klas naar haar mobiel te lachen tijdens een whatsappgesprek. Ben nu enorm nieuwsgierig
Dirty talkquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Aaaah pick, ik snap hem.quote:
begin van het filmpje ergensquote:
Nee het begin was stom, heb doorgeklikt naar Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin van het filmpje ergens
(tenminste: ik ga er van uit dat je het "achter de viral filmpje" van gwen aan het kijken bent )
Wat is wel een goede show volgens jou dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele "achter de viral"wat een flopshow
nee is leukquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele "achter de viral"wat een flopshow
jaja, dat zeiden ze vroeger van priesters ook..quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze is heel Christelijk dus dat zal wel niet haha
mensen die niet geabonneerd zijn op het youtebe kanaal van gwenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het begin was stom, heb doorgeklikt naar Henk en Ingrid.
Youtubekanalen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die niet geabonneerd zijn op het youtebe kanaal van gewen
wickedmen was echt een vieze stalker manquote:
"What Car should you buy" van Jalopnik vind ik wel tofquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is wel een goede show volgens jou dan?
Nu zit ik ook naar mijn mobiel te lachenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Wel grappig dat die lelijke Henk meerdere vriendinnen heeft voor de seks en Chevy geen enkel kutje kan bemachtigen.
sowquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Wel grappig dat die lelijke Henk meerdere vriendinnen heeft voor de seks en Chevy geen enkel kutje kan bemachtigen.
Qftquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wickedmen was echt een vieze stalker man![]()
smerig nolife ventje.
Liever geen enkel kutje dan ingridquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Dit kan ik wel beamen. Heb hem heel boos toegesproken en sinds dien nooit meer last van gehad.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wickedmen was echt een vieze stalker man![]()
smerig nolife ventje.
Noem namen dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem nu hem als voorbeeld, maar geldt natuurlijk voor meerdere in KLB.
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.quote:
Heb je ook met je vinger gewezen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit kan ik wel beamen. Heb hem heel boos toegesproken en sinds dien nooit meer last van gehad.
Jij had verkering met hem toch?quote:
Meerendeel, jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem nu hem als voorbeeld, maar geldt natuurlijk voor meerdere in KLB.
Is ook mijn mottoquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liever 3x een beurt, dan 3x een maaltijd.
Eigenlijk moeten alle gedupeerden zich verzamelen voor zijn huisquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.
genoot hij daar van?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.
En heel boos gekeken jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook met je vinger gewezen?
[..]
Jij had verkering met hem toch?
[..]
Meerendeel, ja
Bang geworden van MIquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook met je vinger gewezen?
[..]
Jij had verkering met hem toch?
[..]
Meerendeel, ja
Hahahahaha damnquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]wat denk je nu zelf?
Ik ben verhuisd, heb mijn nummer veranderd en heb een andere baan om van zijn gestalk af te zijn.
Ja Google translatequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef xcachet het volgende:
Straks Spaans examen.
Is er hier een hulplij?
Denken dat ik dat doequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Catkiller het volgende:
Je adres, nummer en werk delen met FOK!kers.Dan verdien je het ook gewoon.
Dat jij je nummer niet met mij deelt is de grootste fout in je leven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Catkiller het volgende:
Je adres, nummer en werk delen met FOK!kers.Dan verdien je het ook gewoon.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef xcachet het volgende:
Straks Spaans examen.
Is er hier een hulplij?
DM hem direct.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat jij je nummer niet met mij deelt is de grootste fout in je leven.
Opgezocht jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat ik dat doe_!!! Dat is gewoon allemaal opgezocht. Behalve nr dan
uh ja, vaya con dios en zoquote:
suertequote:
Dubbele ontkenning gtfoquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou echt never mijn gegevens delen op FOK! met niemander zijn 1 of 2 personen die mijn FB hebben...had ik ook spijt van
Mijn nummer belande in de klb whatsapp. Sinds dien is het gedaan met mij.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou echt never mijn gegevens delen op FOK! met niemander zijn 1 of 2 personen die mijn FB hebben...had ik ook spijt van
Tengo la camisa negraquote:
Sommige mensen nemen het allemaal wat te serieus.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is al zo lang geleden toen was ik zelfs nog een beetje naïef... mijn tel.nr never.quote:
Tja, ben je zelf de grondlegger van geweestquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn nummer belande in de klb whatsapp. Sinds dien is het gedaan met mij.
quote:
quote:
hmm misschien is het wel een schreeuw om aandacht gewoon, ik ga een hartig woordje met hem praten wel. Hij heet Cor.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie klaar met je is...
Hoe heet ie eigenlijk?
Op wat voor manier bedoel je?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het allemaal wat te serieus.
Rodawa is daar schuldig aanquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ben je zelf de grondlegger van geweest
Hoe kwam rodawa aan jouw nummer? ;pquote:
Waarom typ jij als een downie?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
hmm misschien is het wel een schreeuw om aandacht gewoon, ik ga een hartig woordje met hem praten wel. Hij heet Cor.
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en ene kwartier i nde auto op anwbgewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daaraan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die anwb gast had er niet zo een zin in om moeite te oden of misshcien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toenj kon ik weer nar huis rijden naar zaanstad....in de file
ik was om half zeven thuis en ik had om tien over drie de anwb gebeld.
Ik..... ik bedoel never-niemand. LAAT MAAR JE SNAPT HET NIET, ZUCHTquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is al zo lang geleden toen was ik zelfs nog een beetje naïef... mijn tel.nr never.
Waren ook mensen die er niks raars mee doen gelukkig.
Slot, rammelen, touw enzo zijn synoniemen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
hmm misschien is het wel een schreeuw om aandacht gewoon, ik ga een hartig woordje met hem praten wel. Hij heet Cor.
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en ene kwartier i nde auto op anwbgewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daaraan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die anwb gast had er niet zo een zin in om moeite te oden of misshcien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toenj kon ik weer nar huis rijden naar zaanstad....in de file
Ja okequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kwam rodawa aan jouw nummer? ;p
Ja nou dus niet never niemand, wel 2 personenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik..... ik bedoel never-niemand. LAAT MAAR JE SNAPT HET NIET, ZUCHT
ik weet het niet, ik heb al wat dingen verbeterdquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom typ jij als een downie?
Van zijn vriendin die cachie irl kent, maar haar verraden heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kwam rodawa aan jouw nummer? ;p
Soms kan het iets heel simpels zijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en een kwartier in de auto op anwb gewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daar aan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die anwb gast had er niet zo een zin in om moeite te doen of misschien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toen kon ik weer naar huis rijden naar zaanstad....in de file
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en een kwartier in de auto op anwb gewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daar aan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die anwb gast had er niet zo een zin in om moeite te doen of misschien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toen kon ik weer naar huis rijden naar zaanstad....in de file
Als dat zo is dan damn wat een kakwijfquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Van zijn vriendin die cachie irl kent, maar haar verraden heeft.onschuldig meisje kan er niks aan doen
y eso es lo que mas me hierequote:
hetzelfde als wat gedaan hebben? eraan rommelen? Dat heb ik zelf ook wel gedaan maja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben
maar ik ben dan ook geen anwb lid
Amigoquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slot, rammelen, touw enzo zijn synoniemen?![]()
de deur vastbinden en naar huis rijden..quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hetzelfde als wat gedaan hebben? eraan rommelen? Dat heb ik zelf ook wel gedaan maja.
ye, nu hopen dat het niet terug komtquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms kan het iets heel simpels zijn
o ja, maar ik hoopte dat het iets was dat de ANWB gelijk kon verhelpen, zonder dat ik daarna nog naar een garage moest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de deur vastbinden en naar huis rijden..
totdat je verliefd word, let maar op ( oke en je single bent dus ook)quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Naïef.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ja, maar ik hoopte dat het iets was dat de ANWB gelijk kon verhelpen, zonder dat ik daarna nog naar een garage moest.
Zaanstad? Is je mannetje Remqo?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en een kwartier in de auto op de ANWB gewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van Amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daar aan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die ANWB gast had er niet zo een zin in om moeite te doen of misschien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toen kon ik weer naar huis rijden naar Zaanstad....in de file
Ik was om half zeven thuis en ik had om tien over drie de ANWB gebeld.
Hij is veel te stoer om verliefd te worden op FOK!. Maar waarom heb ik je nummer nog niet dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
totdat je verliefd word, let maar op ( oke en je single bent dus ook)
omdat we nog in de hard to get fase zitten tochquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is veel te stoer om verliefd te worden op FOK!. Maar waarom heb ik je nummer nog niet dan?
Ben al hard hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat we nog in de hard to get fase zitten toch
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee mijn garage mannetje in Amsterdam had ik het over en mijn schatje ...mijn auto tuurlijk
Wat voor auto is hetquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee mijn garage mannetje in Amsterdam had ik het over en mijn schatje ...mijn auto tuurlijk
quote:
Geef nooit mijn nummer zomaar... vroeger wel van geleerdquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
totdat je verliefd word, let maar op ( oke en je single bent dus ook)
Ja, kan.. maar met stoer zat je wel goed hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:32 schreef Catkiller het volgende:
Stoer kan je ook vervangen voor volwassen trouwens.
Vroeger had je alleen de huistelefoon, is wel vervelend als die de hele tijd rinkelt door een of andere stalker.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef nooit mijn nummer zomaar... vroeger wel van geleerd
Gelukkig maar. Leuk dat ie Cor heet, een Corsa die Cor heet. Zou ik nooit aan gedacht hebben ;pquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat we nog in de hard to get fase zitten toch
Nieuwste generatie daarvan is wel grappigquote:
Ik had al heel snel een mobiele telefoon. Echt nog zo'n koelkast met uittrekbare antennequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger had je alleen de huistelefoon, is wel vervelend als die de hele tijd rinkelt door een of andere stalker.
ja ik ben dan ook heel crea hequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Leuk dat ie Cor heet, een Corsa die Cor heet. Zou ik nooit aan gedacht hebben ;p
[..]
Briljantquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef madeliefff het volgende:
elke keer die tbs-ers in het nieuws die tijdens verlof moorden enzogeef ze gewoon geeen verlof.
wauw, dat niemand dat ooit bedacht heeftquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef madeliefff het volgende:
elke keer die tbs-ers in het nieuws die tijdens verlof moorden enzogeef ze gewoon geeen verlof.
Hahaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik ben dan ook heel crea he
Geniet er vanquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat nummer la camisa negra blijft goed. Bedankt nootjes voor de suggestie
gestalkt?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef nooit mijn nummer zomaar... vroeger wel van geleerd
Lolquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahawedden dat je ook iets aan je binnenspiegel hebt hangen!
Hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hhaha is dit sarcastish ofzo?
haha huistelefoon had ook wel wat. Dat je dan belt en zegt "is pietje thuis?"quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger had je alleen de huistelefoon, is wel vervelend als die de hele tijd rinkelt door een of andere stalker.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, dat niemand dat ooit bedacht heeft
Ja, gaf toen ik net een mobiel had mijn nummer aan iedereenquote:
lolquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gaf toen ik net een mobiel had mijn nummer aan iedereen
Op den duur meisjes die belden en oplegden op de meest uiteenlopende tijdstippen en een groepje turken die constant mij gingen bedreigen en 2pac liedjes op mijn voicemail achterlieten
ik gok een dolfijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou een keer naar feestje gaan maar niet gegaan uiteindelijk. Denk toen ook al FOK!quote:
Geen pluchen madeliefje?quote:
een makeupspiegeltje tochquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
die ligt op de hoedenplank.quote:
damn sommige mensenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou een keer naar feestje gaan maar niet gegaan uiteindelijk. Denk toen ook al FOK!maar toen kwamen die lui daarheen met een bandenijzer of hoe heet zo'n ding
omdat ik volgens hun een meid leuk vond die een van hun ook leuk vond. En die meid vond hen sowieso kut.
Heb toen mijn broer keer laten bellen en daarna zijn ze gestopt
ja zo eentje die met zijn hoofd beweegt tuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ligt op de hoedenplank.
en een hondje denk ik
Ja echtquote:
Met zo'n knikkend kopje?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ligt op de hoedenplank.
en een hondje denk ik
Hahaquote:
ik wil nog steeds een buddy christ bobble headquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zo eentje die met zijn hoofd beweegt tuurlijk
100 dollarquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog steeds een buddy christ bobble head
ja, dat weerhoudt mij ook wel van de aankoopquote:
nee ik bedoelde niet jou haha. En ik heb totaal niks in mijn auto hangen of liggenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtof bedoel je mij?
;o
[..]
Met zo'n knikkend kopje?
[..]
Hahanice.
ik snap ook eigenlijk niet wat er leuk is aan al die meuk in de auto, maar jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik bedoelde niet jou haha. En ik heb totaal niks in mijn auto hangen of liggenalleen paraplu's en dingen voor de auto lol
Gelukkigquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik bedoelde niet jou haha. En ik heb totaal niks in mijn auto hangen of liggenalleen paraplu's en dingen voor de auto lol
Wimpers.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig
Same hierfuck al die vlaggetjes etc
quote:
Smule.quote:
hoe ging je toets senorita?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:22 schreef xcachet het volgende:
Geen vlaggetjes en toeters op je dikke waggie hebben
oogaids wat doe jequote:
que siquote:
1x in het wild gezienquote:
Oh ik zie het meestal bij Twingo'squote:Op vrijdag 25 september 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
que si
[..]
1x in het wild gezientypisch weer zo'n dik mokkel met fel blond haar en tonnen make up
was een lichtgele cinquecento
![]()
Ja die hebben van die mooie ronde lampenquote:
Van welk land had je vlaggetjes?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:34 schreef xcachet het volgende:
Was tijdens het wk voetbal in Berlijn. Als je daar zonder vlaggetjes op je auto rijdt hoor je er niet bij.
Belgiëquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja die hebben van die mooie ronde lampen
[..]
Van welk land had je vlaggetjes?
wel van die hoesjes over de spiegels zeker..quote:
en bloemetjesstickers en een geel waarschuwingsbordje: 0 to bitch in 8,2 secondsquote:
quote:
Misselijkmakendquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en bloemetjesstickers en een geel waarschuwingsbordje: 0 to bitch in 8,2 seconds
ze bestaan. ik heb ze gezienquote:
Ja, nee precies ik weet precies wat je bedoeld want ik zie ze zelf ook vaak zat jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze bestaan. ik heb ze gezien
gelukkig zit er dan meestal ook zo'n nijlpaard achter het stuur waar je toch sowieso ver uit de buurt blijft..
Schoonheidsspecialistes.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nee precies ik weet precies wat je bedoeld want ik zie ze zelf ook vaak zat ja![]()
zijn altijd van die kapsters met dat soort meuk
Ja, preciesquote:
of thuiszorg types met een pittig kapselquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, nee precies ik weet precies wat je bedoeld want ik zie ze zelf ook vaak zat ja![]()
zijn altijd van die kapsters met dat soort meuk
Nee helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel van die hoesjes over de spiegels zeker..
en wat voor auto?quote:
Echtquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of thuiszorg types met een pittig kapsel
van pappa..quote:
Val jij wel op hequote:Op vrijdag 25 september 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of thuiszorg types met een pittig kapsel
Coolquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:48 schreef xcachet het volgende:
Jippie
Ik heb mijn lees examen en luister examen gehaald
ja, liefst nog met een flinke partij overgewicht en crocs aan dr stalpotenquote:
Hard gewordenquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, liefst nog met een flinke partij overgewicht en crocs aan dr stalpoten
Jij weetquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die oude touareg is wel seks op wielen
Weet ikquote:
rij je ook met paardentrailer?quote:
Milieuvervuilerquote:
hmm, dat is wel handig jaquote:
that's the spiritquote:
zet de radio aanquote:
je zou niet de eerste zijn..quote:
pomp gwn die harde shit uit je feun speakerzzquote:
narcos?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die gozer die pablo escobar speelt grappig
Gek mannetje
Jaquote:
Met zn bolle buikje ahahaquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:26 schreef Chloroform het volgende:
Gek mannetje
aaanvulling: op de beamer via de laptop van de leraar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
niet 2pac hit 'em up hebben gepompt in de derde tijdens wiskunde
moet ik nog af kijkenquote:
Nou meid, dat is werkelijk fantastischquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
aaanvulling: op de beamer via de laptop van de leraar.
zo doen de grote jongens dat nou, HPLCquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou meid, dat is werkelijk fantastisch
Grote jongens in de derde?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zo doen de grote jongens dat nou, HPLC
Of misschien het feit dat je taalvaardigheid beneden basisschoolniveau is.quote:Hallo Facebook vrienden mijn naam is leo snoeren ik ben een nederlander ik spreek nederlands ik schrijf Nederlands ik lees Nederlands ik ben een man van bijna 58 jaar oud ik ben 36 jaar getrouwd met rina van hest woon al 36 jaar in het withollandven met mijn vrouw en kinderen de kinderen zijn inmiddels het huis uit en wonen gelukkig op der eigen voordat wij trouwden hebben wij het geluk gehad om dit huis te kopen mjin hobby's zijn vissen darten en een avondje stappen ik ben nu inmiddels 58 jaar oud en ben een van de duizenden nederlanders die zonder werk zit dus wat ik nu schrijf geld niet voor mij alleen ik ben met mijn 14 jaar gaan werken omdat mijn ouders geen geld hadden om mijn schoolboeken te betalen want ik kom uit een gezin met 13 kinderen dus jullie lezen het al ook vroeger was er al armoe maar wat ik hiermee zeggen wil ik zit nu 4 jaar zonder werk waar je ook solliteerd je wordt gewoon overal afgewezen op je leeftijd dus hiermee wil ik zeggen dat ik nu nog een paar maanden van de ww beur dan houdt het voor mij op en word ik na 40 jaar werken gewoon zonder geld gezet omdat mijn vrouw een deeltijd baan heeft van plus minus 20 uur inde week dus hier mee wil ik zeggen als ik niet oppas ik alles naar 40 jaar werken kwijt raak zo gaat dat hier in Nederland wij Nederlanders klagen wel over de regering maar wij doen er niks aan hier in nederland lopen er duizenden mensen zonder werk die het allemaal maar zelf moeten uitzoeken hoe ze rond komen dat zou ze daar in den haag een worst wezen nee daar zijn momenteel druk bezig om die vluchtelingen aan werk huizen en weet ik hetveel te helpen en klagen dan nog dat ze niet tevreden zijn ik vraag me eigen af wordt het niet tijd dat wij nederlanders onder hand niet eens wakker worden en massal naar den haag gaan omdaar te gaan demonstreren dat het zo niet langer door kan gaan want als het zo door blijft gaan wordt het net als vroeger derijken worden rijker en de armoeders armer dus mensen kom op en laten wij allemaal achter elkaar gaan staan en met ons allen deze regering aan pakken dat het zo niet langer door kan gaan en dit niet langer meer pikken dus deel dit bericht massaal ik ben benieuwd hoeveel mensen hierop reageren groetjes
Ja.quote:
Jij doet echt veel te stoer voor een klein jochie met een gotye-kop punk ass bitchquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
zo doen de grote jongens dat nou, HPLC
quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet echt veel te stoer voor een klein jochie met een gotye-kop punk ass bitch
mensen die geen gotye hoofd hebbenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet echt veel te stoer voor een klein jochie met een gotye-kop punk ass bitch
Doe eens rustig tegen CCquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wromquote:
[..]
niks tegen Copycatquote:
"punk ass bitch"quote:
Chronisch ;ssquote:
LOL sommige mensen hebben gewoon een plaat voor kop. Een Turk ging ook solliciteren bij het een bedrijf waar ik zat. Hij werd afgewezen. Belt hij op" "Ja joellie nemen mij niet aan omdat ik Toerk ben. Stelletje racisten!!!" Zegt die manager: "Nee hoor, je sollicitatie was gewoon slecht. Ik stel voor dat je naar het UWV gaat voor sollicitatietraining."quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Of misschien het feit dat je taalvaardigheid beneden basisschoolniveau is.
Ahw, lief tochquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
LOL sommige mensen hebben gewoon een plaat voor kop. Een Turk ging ook solliciteren bij het een bedrijf waar ik zat. Hij werd afgewezen. Belt hij op" "Ja joellie nemen mij niet aan omdat ik Toerk ben. Stelletje racisten!!!" Zegt die manager: "Nee hoor, je sollicitatie was gewoon slecht. Ik stel voor dat je naar het UWV gaat voor sollicitatietraining."
Belt hij later terug: "Ja, nog bedankt voor de tip om naar het UWV te gaan. Het heeft geholpen."
ik ben niet eens begonnen. laatste serie die ik zag was flikken maastricht, ook alweer vier jaar geledenquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:45 schreef xcachet het volgende:
Ben gestopt met Narco's na de eerste aflevering
Wel goed dat hij contact opneemt om te vragen waarom hij niet aangenomen is.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
LOL sommige mensen hebben gewoon een plaat voor kop. Een Turk ging ook solliciteren bij het een bedrijf waar ik zat. Hij werd afgewezen. Belt hij op" "Ja joellie nemen mij niet aan omdat ik Toerk ben. Stelletje racisten!!!" Zegt die manager: "Nee hoor, je sollicitatie was gewoon slecht. Ik stel voor dat je naar het UWV gaat voor sollicitatietraining."
Belt hij later terug: "Ja, nog bedankt voor de tip om naar het UWV te gaan. Het heeft geholpen."
wrmquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:45 schreef xcachet het volgende:
Ben gestopt met Narco's na de eerste aflevering
Haha geen netflix en chill voor jou dus.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ben niet eens begonnen. laatste serie die ik zag was flikken maastricht, ook alweer vier jaar geleden
en over een paar jaar heeft hij een bedrijf wat twee keer zoveel waard is als dat waar hij solliciteerdequote:Op vrijdag 25 september 2015 12:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind jou een gek mannetje en grappig.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:26 schreef Chloroform het volgende:
Gek mannetje
Waarom?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ben niet eens begonnen. laatste serie die ik zag was flikken maastricht, ook alweer vier jaar geleden
[..]
die serietjes kunnen me maar weinig boeienquote:
;s gekkigheidquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jou een gek mannetje en grappig.
4ever alonequote:Op vrijdag 25 september 2015 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weigert in zijn eentje series te kijken, dan krijg je dat.
gewoon denken "dit is niet awkward maar normaal" opgelostquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:49 schreef Crip het volgende:
Ben me mentaal aan het voorbereiden op een overvloed van familie en awkward momenten.
Heb je al een vriendje?quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:49 schreef Crip het volgende:
Ben me mentaal aan het voorbereiden op een overvloed van familie en awkward momenten.
Jaquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gewoon denken "dit is niet awkward maar normaal" opgelost
Dacht ik al. Dan kijk ik die niet. Lekker tegendraadsquote:
chai of chloroform?quote:
Heb je een voorkeur?quote:
Gestopt na seizoen 1 en 2 afl. van seizoen 2quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Volgensmij wel, maar ben benieuwd of het echt zo awesome is. BB is mn favo seriel
Hier wel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:51 schreef Chai het volgende:
Het moment dat iedereen je feliciteert met de bitch die je friendzonede is niet awkward, maar normaal.
Rebelquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ik al. Dan kijk ik die niet. Lekker tegendraads
ehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |