suertequote:
Dubbele ontkenning gtfoquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou echt never mijn gegevens delen op FOK! met niemander zijn 1 of 2 personen die mijn FB hebben...had ik ook spijt van
Mijn nummer belande in de klb whatsapp. Sinds dien is het gedaan met mij.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou echt never mijn gegevens delen op FOK! met niemander zijn 1 of 2 personen die mijn FB hebben...had ik ook spijt van
Tengo la camisa negraquote:
Sommige mensen nemen het allemaal wat te serieus.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is al zo lang geleden toen was ik zelfs nog een beetje naïef... mijn tel.nr never.quote:
Tja, ben je zelf de grondlegger van geweestquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn nummer belande in de klb whatsapp. Sinds dien is het gedaan met mij.
quote:
quote:
hmm misschien is het wel een schreeuw om aandacht gewoon, ik ga een hartig woordje met hem praten wel. Hij heet Cor.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie klaar met je is...
Hoe heet ie eigenlijk?
Op wat voor manier bedoel je?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen het allemaal wat te serieus.
Rodawa is daar schuldig aanquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ben je zelf de grondlegger van geweest
Hoe kwam rodawa aan jouw nummer? ;pquote:
Waarom typ jij als een downie?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
hmm misschien is het wel een schreeuw om aandacht gewoon, ik ga een hartig woordje met hem praten wel. Hij heet Cor.
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en ene kwartier i nde auto op anwbgewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daaraan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die anwb gast had er niet zo een zin in om moeite te oden of misshcien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toenj kon ik weer nar huis rijden naar zaanstad....in de file
ik was om half zeven thuis en ik had om tien over drie de anwb gebeld.
Ik..... ik bedoel never-niemand. LAAT MAAR JE SNAPT HET NIET, ZUCHTquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is al zo lang geleden toen was ik zelfs nog een beetje naïef... mijn tel.nr never.
Waren ook mensen die er niks raars mee doen gelukkig.
Slot, rammelen, touw enzo zijn synoniemen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
hmm misschien is het wel een schreeuw om aandacht gewoon, ik ga een hartig woordje met hem praten wel. Hij heet Cor.
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en ene kwartier i nde auto op anwbgewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daaraan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die anwb gast had er niet zo een zin in om moeite te oden of misshcien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toenj kon ik weer nar huis rijden naar zaanstad....in de file
Ja okequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kwam rodawa aan jouw nummer? ;p
Ja nou dus niet never niemand, wel 2 personenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik..... ik bedoel never-niemand. LAAT MAAR JE SNAPT HET NIET, ZUCHT
ik weet het niet, ik heb al wat dingen verbeterdquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom typ jij als een downie?
Van zijn vriendin die cachie irl kent, maar haar verraden heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kwam rodawa aan jouw nummer? ;p
Soms kan het iets heel simpels zijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en een kwartier in de auto op anwb gewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daar aan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die anwb gast had er niet zo een zin in om moeite te doen of misschien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toen kon ik weer naar huis rijden naar zaanstad....in de file
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en een kwartier in de auto op anwb gewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daar aan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die anwb gast had er niet zo een zin in om moeite te doen of misschien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toen kon ik weer naar huis rijden naar zaanstad....in de file
Als dat zo is dan damn wat een kakwijfquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Van zijn vriendin die cachie irl kent, maar haar verraden heeft.onschuldig meisje kan er niks aan doen
y eso es lo que mas me hierequote:
hetzelfde als wat gedaan hebben? eraan rommelen? Dat heb ik zelf ook wel gedaan maja.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan hebben
maar ik ben dan ook geen anwb lid
Amigoquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slot, rammelen, touw enzo zijn synoniemen?![]()
de deur vastbinden en naar huis rijden..quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hetzelfde als wat gedaan hebben? eraan rommelen? Dat heb ik zelf ook wel gedaan maja.
ye, nu hopen dat het niet terug komtquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms kan het iets heel simpels zijn
o ja, maar ik hoopte dat het iets was dat de ANWB gelijk kon verhelpen, zonder dat ik daarna nog naar een garage moest.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de deur vastbinden en naar huis rijden..
totdat je verliefd word, let maar op ( oke en je single bent dus ook)quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Naïef.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ja, maar ik hoopte dat het iets was dat de ANWB gelijk kon verhelpen, zonder dat ik daarna nog naar een garage moest.
Zaanstad? Is je mannetje Remqo?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
[..]
oke update:
ik kon niet meer op fok op gegeven moment tijdens het wachten want mijn foon was gister bijna leeg. Uur en een kwartier in de auto op de ANWB gewacht. toen hij er was ging hij aan het slot rommelen iets als olie erin spuiten en zei hij "ik denk dat je slot stuk is"met touw heeft hij de deur goed vast gemaakt zodat ik naar een garage kon rijden. Ik naar andere kant van Amsterdam rijden waar mijn mannetje zit...in de file. Kom ik daar aan rommelt hij een beetje aan het pinnetje en doet alles het weerwtf. dus of die ANWB gast had er niet zo een zin in om moeite te doen of misschien is door het rijden de olie goed gaan verspreiden en heeft het een of ander vuiltje weg gehaald. Raar. Toen kon ik weer naar huis rijden naar Zaanstad....in de file
Ik was om half zeven thuis en ik had om tien over drie de ANWB gebeld.
Hij is veel te stoer om verliefd te worden op FOK!. Maar waarom heb ik je nummer nog niet dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
totdat je verliefd word, let maar op ( oke en je single bent dus ook)
omdat we nog in de hard to get fase zitten tochquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is veel te stoer om verliefd te worden op FOK!. Maar waarom heb ik je nummer nog niet dan?
Ben al hard hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat we nog in de hard to get fase zitten toch
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee mijn garage mannetje in Amsterdam had ik het over en mijn schatje ...mijn auto tuurlijk
Wat voor auto is hetquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee mijn garage mannetje in Amsterdam had ik het over en mijn schatje ...mijn auto tuurlijk
quote:
Geef nooit mijn nummer zomaar... vroeger wel van geleerdquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
totdat je verliefd word, let maar op ( oke en je single bent dus ook)
Ja, kan.. maar met stoer zat je wel goed hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:32 schreef Catkiller het volgende:
Stoer kan je ook vervangen voor volwassen trouwens.
Vroeger had je alleen de huistelefoon, is wel vervelend als die de hele tijd rinkelt door een of andere stalker.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef nooit mijn nummer zomaar... vroeger wel van geleerd
Gelukkig maar. Leuk dat ie Cor heet, een Corsa die Cor heet. Zou ik nooit aan gedacht hebben ;pquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
omdat we nog in de hard to get fase zitten toch
Nieuwste generatie daarvan is wel grappigquote:
Ik had al heel snel een mobiele telefoon. Echt nog zo'n koelkast met uittrekbare antennequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger had je alleen de huistelefoon, is wel vervelend als die de hele tijd rinkelt door een of andere stalker.
ja ik ben dan ook heel crea hequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Leuk dat ie Cor heet, een Corsa die Cor heet. Zou ik nooit aan gedacht hebben ;p
[..]
Briljantquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef madeliefff het volgende:
elke keer die tbs-ers in het nieuws die tijdens verlof moorden enzogeef ze gewoon geeen verlof.
wauw, dat niemand dat ooit bedacht heeftquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef madeliefff het volgende:
elke keer die tbs-ers in het nieuws die tijdens verlof moorden enzogeef ze gewoon geeen verlof.
Hahaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik ben dan ook heel crea he
Geniet er vanquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat nummer la camisa negra blijft goed. Bedankt nootjes voor de suggestie
gestalkt?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef nooit mijn nummer zomaar... vroeger wel van geleerd
Lolquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahawedden dat je ook iets aan je binnenspiegel hebt hangen!
Hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hhaha is dit sarcastish ofzo?
haha huistelefoon had ook wel wat. Dat je dan belt en zegt "is pietje thuis?"quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Vroeger had je alleen de huistelefoon, is wel vervelend als die de hele tijd rinkelt door een of andere stalker.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wauw, dat niemand dat ooit bedacht heeft
Ja, gaf toen ik net een mobiel had mijn nummer aan iedereenquote:
lolquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gaf toen ik net een mobiel had mijn nummer aan iedereen
Op den duur meisjes die belden en oplegden op de meest uiteenlopende tijdstippen en een groepje turken die constant mij gingen bedreigen en 2pac liedjes op mijn voicemail achterlieten
ik gok een dolfijnquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou een keer naar feestje gaan maar niet gegaan uiteindelijk. Denk toen ook al FOK!quote:
Geen pluchen madeliefje?quote:
een makeupspiegeltje tochquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
damn sommige mensenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou een keer naar feestje gaan maar niet gegaan uiteindelijk. Denk toen ook al FOK!maar toen kwamen die lui daarheen met een bandenijzer of hoe heet zo'n ding
omdat ik volgens hun een meid leuk vond die een van hun ook leuk vond. En die meid vond hen sowieso kut.
Heb toen mijn broer keer laten bellen en daarna zijn ze gestopt
ja zo eentje die met zijn hoofd beweegt tuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ligt op de hoedenplank.
en een hondje denk ik
Ja echtquote:
Met zo'n knikkend kopje?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ligt op de hoedenplank.
en een hondje denk ik
Hahaquote:
ik wil nog steeds een buddy christ bobble headquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja zo eentje die met zijn hoofd beweegt tuurlijk
100 dollarquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog steeds een buddy christ bobble head
nee ik bedoelde niet jou haha. En ik heb totaal niks in mijn auto hangen of liggenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtof bedoel je mij?
;o
[..]
Met zo'n knikkend kopje?
[..]
Hahanice.
ik snap ook eigenlijk niet wat er leuk is aan al die meuk in de auto, maar jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik bedoelde niet jou haha. En ik heb totaal niks in mijn auto hangen of liggenalleen paraplu's en dingen voor de auto lol
Gelukkigquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik bedoelde niet jou haha. En ik heb totaal niks in mijn auto hangen of liggenalleen paraplu's en dingen voor de auto lol
Wimpers.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig
Same hierfuck al die vlaggetjes etc
quote:
Smule.quote:
hoe ging je toets senorita?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:22 schreef xcachet het volgende:
Geen vlaggetjes en toeters op je dikke waggie hebben
oogaids wat doe jequote:
que siquote:
1x in het wild gezienquote:
Oh ik zie het meestal bij Twingo'squote:Op vrijdag 25 september 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
que si
[..]
1x in het wild gezientypisch weer zo'n dik mokkel met fel blond haar en tonnen make up
was een lichtgele cinquecento
![]()
Ja die hebben van die mooie ronde lampenquote:
Van welk land had je vlaggetjes?quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:34 schreef xcachet het volgende:
Was tijdens het wk voetbal in Berlijn. Als je daar zonder vlaggetjes op je auto rijdt hoor je er niet bij.
Belgiëquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja die hebben van die mooie ronde lampen
[..]
Van welk land had je vlaggetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |