Eigenlijk moeten alle gedupeerden zich verzamelen voor zijn huisquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.
genoot hij daar van?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.
En heel boos gekeken jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook met je vinger gewezen?
[..]
Jij had verkering met hem toch?
[..]
Meerendeel, ja
Bang geworden van MIquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook met je vinger gewezen?
[..]
Jij had verkering met hem toch?
[..]
Meerendeel, ja
Hahahahaha damnquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]wat denk je nu zelf?
Ik ben verhuisd, heb mijn nummer veranderd en heb een andere baan om van zijn gestalk af te zijn.
Ja Google translatequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef xcachet het volgende:
Straks Spaans examen.
Is er hier een hulplij?
Denken dat ik dat doequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Catkiller het volgende:
Je adres, nummer en werk delen met FOK!kers.Dan verdien je het ook gewoon.
Dat jij je nummer niet met mij deelt is de grootste fout in je leven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Catkiller het volgende:
Je adres, nummer en werk delen met FOK!kers.Dan verdien je het ook gewoon.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef xcachet het volgende:
Straks Spaans examen.
Is er hier een hulplij?
DM hem direct.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat jij je nummer niet met mij deelt is de grootste fout in je leven.
Opgezocht jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat ik dat doe_!!! Dat is gewoon allemaal opgezocht. Behalve nr dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |