begin van het filmpje ergensquote:
Nee het begin was stom, heb doorgeklikt naar Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin van het filmpje ergens
(tenminste: ik ga er van uit dat je het "achter de viral filmpje" van gwen aan het kijken bent )
Wat is wel een goede show volgens jou dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele "achter de viral"wat een flopshow
nee is leukquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele "achter de viral"wat een flopshow
jaja, dat zeiden ze vroeger van priesters ook..quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze is heel Christelijk dus dat zal wel niet haha
mensen die niet geabonneerd zijn op het youtebe kanaal van gwenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het begin was stom, heb doorgeklikt naar Henk en Ingrid.
Youtubekanalen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die niet geabonneerd zijn op het youtebe kanaal van gewen
wickedmen was echt een vieze stalker manquote:
"What Car should you buy" van Jalopnik vind ik wel tofquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is wel een goede show volgens jou dan?
Nu zit ik ook naar mijn mobiel te lachenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Wel grappig dat die lelijke Henk meerdere vriendinnen heeft voor de seks en Chevy geen enkel kutje kan bemachtigen.
sowquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Wel grappig dat die lelijke Henk meerdere vriendinnen heeft voor de seks en Chevy geen enkel kutje kan bemachtigen.
Qftquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wickedmen was echt een vieze stalker man![]()
smerig nolife ventje.
Liever geen enkel kutje dan ingridquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Dit kan ik wel beamen. Heb hem heel boos toegesproken en sinds dien nooit meer last van gehad.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wickedmen was echt een vieze stalker man![]()
smerig nolife ventje.
Noem namen dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem nu hem als voorbeeld, maar geldt natuurlijk voor meerdere in KLB.
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.quote:
Heb je ook met je vinger gewezen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit kan ik wel beamen. Heb hem heel boos toegesproken en sinds dien nooit meer last van gehad.
Jij had verkering met hem toch?quote:
Meerendeel, jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem nu hem als voorbeeld, maar geldt natuurlijk voor meerdere in KLB.
Is ook mijn mottoquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liever 3x een beurt, dan 3x een maaltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |