Pewpew toettoet boingboingquote:
Sorry sg.quote:
Bedankt haxballaspirant.quote:
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry sg.
Niels mag zeker wel gewoon ongestraft kapen van jou
Nou dan lijkt dat me duidelijk: dat wordt dan een hele lange (s)permbanquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.
Jij bent egt stoerquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.
Is gewoon toegestaan hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat heeftie nou weer gedaanquote:
quote:
Ja maar er was geen liefde in het spelquote:
Dat moet jij toch wetenquote:
nee, hij heeft tenslotte een schatje 10.000km verderop zittenquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar er was geen liefde in het spel
Waarom zou ik dat moeten wetenquote:
wel 550 bahtquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar er was geen liefde in het spel
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij heeft tenslotte een schatje 10.000km verderop zitten
en hij was dronken, dus dan kan hij er niks aan doenquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt niet
Begon bij die ene dmquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten
Quequote:
deze post heeft hij ook heel vakkundig genegeerd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt niet
Precies, zij maakte gewoon misbruik van zijn emotionele instabiliteitquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hij was dronken, dus dan kan hij er niks aan doen
Boefje is hetquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
deze post heeft hij ook heel vakkundig genegeerd.![]()
KLB / [KLB SC] Prima.
wat zijn dat?quote:
henk en ingridquote:
quote:
die vrouw die begint dat ze naar kerk moetenquote:
Ze hebben het over je kapselquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Zit een meisje in mijn klas naar haar mobiel te lachen tijdens een whatsappgesprek. Ben nu enorm nieuwsgierig
Welke is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vrouw die begint dat ze naar kerk moeten
30 cm dick pickquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Zit een meisje in mijn klas naar haar mobiel te lachen tijdens een whatsappgesprek. Ben nu enorm nieuwsgierig
Dirty talkquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Aaaah pick, ik snap hem.quote:
begin van het filmpje ergensquote:
Nee het begin was stom, heb doorgeklikt naar Henk en Ingrid.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
begin van het filmpje ergens
(tenminste: ik ga er van uit dat je het "achter de viral filmpje" van gwen aan het kijken bent )
Wat is wel een goede show volgens jou dan?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele "achter de viral"wat een flopshow
nee is leukquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hele "achter de viral"wat een flopshow
jaja, dat zeiden ze vroeger van priesters ook..quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze is heel Christelijk dus dat zal wel niet haha
mensen die niet geabonneerd zijn op het youtebe kanaal van gwenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het begin was stom, heb doorgeklikt naar Henk en Ingrid.
Youtubekanalen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die niet geabonneerd zijn op het youtebe kanaal van gewen
wickedmen was echt een vieze stalker manquote:
"What Car should you buy" van Jalopnik vind ik wel tofquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is wel een goede show volgens jou dan?
Nu zit ik ook naar mijn mobiel te lachenquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Wel grappig dat die lelijke Henk meerdere vriendinnen heeft voor de seks en Chevy geen enkel kutje kan bemachtigen.
sowquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Wel grappig dat die lelijke Henk meerdere vriendinnen heeft voor de seks en Chevy geen enkel kutje kan bemachtigen.
Qftquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wickedmen was echt een vieze stalker man![]()
smerig nolife ventje.
Liever geen enkel kutje dan ingridquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:08 schreef Chai het volgende:
Dit kan ik wel beamen. Heb hem heel boos toegesproken en sinds dien nooit meer last van gehad.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wickedmen was echt een vieze stalker man![]()
smerig nolife ventje.
Noem namen dan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem nu hem als voorbeeld, maar geldt natuurlijk voor meerdere in KLB.
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.quote:
Heb je ook met je vinger gewezen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit kan ik wel beamen. Heb hem heel boos toegesproken en sinds dien nooit meer last van gehad.
Jij had verkering met hem toch?quote:
Meerendeel, jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem nu hem als voorbeeld, maar geldt natuurlijk voor meerdere in KLB.
Is ook mijn mottoquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liever 3x een beurt, dan 3x een maaltijd.
Eigenlijk moeten alle gedupeerden zich verzamelen voor zijn huisquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.
genoot hij daar van?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Had laatst een nachtmerrie dat hij naar mijn vaders huis was gekomen. Heb hem weg gemept met een grote zweep.
En heel boos gekeken jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook met je vinger gewezen?
[..]
Jij had verkering met hem toch?
[..]
Meerendeel, ja
Bang geworden van MIquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook met je vinger gewezen?
[..]
Jij had verkering met hem toch?
[..]
Meerendeel, ja
Hahahahaha damnquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]wat denk je nu zelf?
Ik ben verhuisd, heb mijn nummer veranderd en heb een andere baan om van zijn gestalk af te zijn.
Ja Google translatequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef xcachet het volgende:
Straks Spaans examen.
Is er hier een hulplij?
Denken dat ik dat doequote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Catkiller het volgende:
Je adres, nummer en werk delen met FOK!kers.Dan verdien je het ook gewoon.
Dat jij je nummer niet met mij deelt is de grootste fout in je leven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Catkiller het volgende:
Je adres, nummer en werk delen met FOK!kers.Dan verdien je het ook gewoon.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:15 schreef xcachet het volgende:
Straks Spaans examen.
Is er hier een hulplij?
DM hem direct.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat jij je nummer niet met mij deelt is de grootste fout in je leven.
Opgezocht jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat ik dat doe_!!! Dat is gewoon allemaal opgezocht. Behalve nr dan
uh ja, vaya con dios en zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |